2007-03-12, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I_O_U
Okej, nu har jag testat det. Folk snackar om smärta, jag kände absolut ingenting det var rätt skönt faktiskt. Hårstråna försvann men man blev lite rödprickig efteråt men jag antar att det försvinner tills imorgon. Dock så tror jag inte jag orkar göra hela benen med det... det blir för tidskrävande.. det här är nog mest lämpat för mindre områden.

Vad använde du för vax? Om du nu vaxade själv hemma vill säga..
Och inte minst - hur blev resultatet?!

Har köpt hem Veet's vax som man värmer. Någon som har erfarenhet av det?
Har aldrig testat vaxa förutom Veet's färdiga strips och det gjorde inte ont men funkade väl sådär.

Ska iväg till Thailand i helgen och är borta tre veckor så hoppas verkligen att det här ska funka så jag slipper hålla på med rakning!

Hjälp, anyone?
Citera
2007-03-14, 15:30
Medlem
Well?
Citera
2007-03-17, 11:09
Medlem
This is so sick but...

Om ni har möjlighet att få tag på lokalbedövning och kanyler så rekommenderar jag detta varmt

Det blöder inte, känns ingenting och några snälla sprutstick är skönare är den smärta jag kan tänka mig att man skulle utsättas för annars. Kan dessutom tänka mig att det går snabbare eftersom det inte behövs nån mental förberedelse. Bedövningen går ur på en gång eftersom blodcirkulationen är så kraftig efter vaxningen. Vi är flera som testat detta och är helt frälsta. No more pain.
Citera
2007-05-10, 16:12
Medlem
Hårborttagning med NO!NO!

Vill bästella NO!NO! som tar bort bort håret med nytt teknik kallad Thermicon-Technologi...

vet ngn ifall den funkar?

hemsidan till den är http://www.my-no-no.com/

Förstår mig inte riktig på ifall den tar bort håret permanent elr kommer de växa igen?
Citera
2007-05-10, 16:44
Medlem
Fittsparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiiish

Förstår mig inte riktig på ifall den tar bort håret permanent elr kommer de växa igen?
Enligt dem själva är inte resultatet bestående.
Citera
2007-05-10, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittspark
Enligt dem själva är inte resultatet bestående.

men vad exakt är det den gör? håret tunnare eller kortare ?
vad gör apparaten :S

blir bortagningen permanent efter ett par gånger elr?

e detta föresten bättre än laser för de gåpr att köpa laser maskiner för 400kr med.
Citera
2007-05-10, 18:55
Medlem
Fittsparks avatar
Läs på deras sida!
Citera
2007-05-10, 19:46
Bannlyst
verkar va en bra grej

men frågan är om man ska lita på deras påståenden om hur bra den ska vara.hur mycket fick du betala för den då ?
Citera
2007-05-12, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zipitip
men frågan är om man ska lita på deras påståenden om hur bra den ska vara.hur mycket fick du betala för den då ?

2400kr förfan :P
Citera
2007-05-12, 00:19
Bannlyst
[quote=Hiiish]2400kr förfan :P[/QUOT

håller den mottet som dem säger så äre ingen fara ??
Citera
2007-05-29, 15:46
Medlem
soft0s avatar
*bump*

vad hände sen?

Blev det laser?
Citera
2007-05-29, 18:52
Medlem
Hellles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorma82
Bumpar denna tråden. Har en del pengar från lönen sparat, men vete fan om man vill offra sparade semesterpengar på att ta bort hår permanent, var på en hårklinik och det kommer bli rätt dyrt!

Ska man vaxa lite då och då istället?

1. Kan de vita ljusa hårstråna som inte syns på avstånd bli grövre och mörkare av vaxning?

2. Kan jag få mer hår av att vaxa?

Det handlar alltså om hårväxt på övre delen av ryggen, alltså skuldror och axlar.

fortfarande ; nejnejnejnej, man får INTE mer eller grövre hår av att vaxa! det är en myt!!! det blir mindre och tunnare så oftare du vaxar. punkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in