2013-04-10, 16:58
Medlem
Hej!
Jag har en fundering kring cmore play tjänsten. Jag e lite sugen på sportpaketet.
Men är det nån som vet hur många enheter man kan ha det på? som viaplay tex så kan man endast ha det på 4 enheter max. Vet ni om det finns nån liknande begränsning på cmore play?

/Andraoz
Citera
2013-04-10, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andraoz
Hej!
Jag har en fundering kring cmore play tjänsten. Jag e lite sugen på sportpaketet.
Men är det nån som vet hur många enheter man kan ha det på? som viaplay tex så kan man endast ha det på 4 enheter max. Vet ni om det finns nån liknande begränsning på cmore play?

/Andraoz

Du kan änvända Cmore på flera enheter, men bara 1 samtidigt.
Senast redigerad av Mak1891 2013-04-10 kl. 17:28.
Citera
2013-04-10, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mak1891
Du kan änvända Cmore på flera enheter, men bara 1 samtidigt.

ok det va illa.. Tack för svaret.
Citera
2013-04-10, 19:07
Bannlyst
Citat:
Hej!

/Andraoz

Kan man använda viaplay på 4 enheter samtidigt?
Citera
2013-04-10, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Kan man använda viaplay på 4 enheter samtidigt?

yep.. va en av anledningarna till att jag skaffa viaplay. För då kan jag streama flera matcher samtidigt.
Som igår kolla jag på bägge CL matcherna samtidigt. Den ena på TVn via ps3 appen. och sen den andra matchen på laptopen ..
Sen har jag installerat det på mobilen också ifall man vill ligga o se film/serie i sängen med mobilen nån gång.

Lite synd att det inte funkar så på cmore också.
Citera
2013-04-10, 19:22
Medlem
så tekniskt sett kan man gå ihop 4 polare och dela på ett konto.. och då betalar ni ca 60:-/mån per skalle.
Citera
2013-04-10, 23:47
Medlem
om viaplay var nåt o lita på, ja...

riktig skittjänst, otroligt många som har problem med deras streaming, inte bara sport, utan också film, bara o kolla in deras facebook sida

https://www.facebook.com/viaplay.se?..._data&filter=2

Vad använder du för enhet/plattform börjar sprida sig, om nåt år är det troligen det nya Har du provat och starta om datorn?
Citera
2013-04-11, 02:16
Medlem
jo har läst att det laggar hos många. Hos mig funkar det hur bra som helst dock på alla plattformer jag använder.
Citera
2013-04-16, 22:30
Medlem
Citat:
jo har läst att det laggar hos många. Hos mig funkar det hur bra som helst dock på alla plattformer jag använder.

Jag tar tillbaks allt jag sagt om viaplay. Har försökt kolla på tyska cupen och PL men det har vart helt åt helvete och har laggat oavbrutet.. Har sagt upp skiten nu.
Citera
2015-01-02, 13:03
Medlem
Citat:
Jag tar tillbaks allt jag sagt om viaplay. Har försökt kolla på tyska cupen och PL men det har vart helt åt helvete och har laggat oavbrutet.. Har sagt upp skiten nu.
Är de någon som har erfarenhet av vilket som fungerar bäst?
Viaplay eller Cmore?
Har haft lite problem med Viaplay och funderar på att byta.
Citera
2015-01-03, 16:41
Moderator
Pentyls avatar
Övrig hemelektronik --> Streamingtjänster och mediaföretag
/Moderator
Citera
2015-01-22, 05:21
Medlem
Är det fortfarande så att man bara kan vara inloggad på en enhet åt gången?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in