2009-08-30, 21:13
Medlem
Qnazels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyperaktivtbarn
Vill tipsa om ett ställe i Lund. Har för mig att det har pratats om rummet under St:hans backar. Någon skrev om någon hemlig gång som går från någon slags sjö, har själv aldrig hittat den, men upptäckte för någon dag sedan att låset till ståldörren är uppbruten och det bara är att gå in!

Efter denna info begav jag med vän mig iväg på en expedition och jag kan bekräfta rummet. Ska utforskas närmre med ficklampa och alkohol om några dagar.
Citera
2009-08-30, 21:23
Medlem
Amanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazel
Efter denna info begav jag med vän mig iväg på en expedition och jag kan bekräfta rummet. Ska utforskas närmre med ficklampa och alkohol om några dagar.

Ja alkohol o ex låter som en bra idé..
Citera
2009-08-30, 22:00
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amanite
Ja alkohol o ex låter som en bra idé..
Haha, du tror väl inte att FB UE är seriöst väl? Hoppas inte det i alla fall.
Citera
2009-08-30, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ywa
Någon som vet nåt om det gråsvarta trähuset som ligger på hörnet vid Limhamnsvägen och Ribersborgsvägen (vid rondellen, där vid restaurangen) i Malmö? Bor det någon där? Tomten ser väldigt igengrodd ut och som liten hörde man skrönor och spökhistorier uppdiktade om detta ställe.

Skulle vara väldigt kul att få reda på lite, då jag bor väldigt nära och alltid har tyckt det verkar mysko.

Länk till karta:http://img411.imageshack.us/img411/600/urban.png

Hur går de med bilderna
Citera
2009-08-31, 00:43
Medlem
Amanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmannen
Haha, du tror väl inte att FB UE är seriöst väl? Hoppas inte det i alla fall.

Ingen större risk
Citera
2009-09-06, 11:57
Medlem
Possens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ywa
Någon som vet nåt om det gråsvarta trähuset som ligger på hörnet vid Limhamnsvägen och Ribersborgsvägen (vid rondellen, där vid restaurangen) i Malmö? Bor det någon där? Tomten ser väldigt igengrodd ut och som liten hörde man skrönor och spökhistorier uppdiktade om detta ställe.

Skulle vara väldigt kul att få reda på lite, då jag bor väldigt nära och alltid har tyckt det verkar mysko.

Länk till karta:http://img411.imageshack.us/img411/600/urban.png

Visst bor där folk, har varit på fest där hemma för några år sedan. Väldigt fint hus invändigt men trädgården har dom låtit förfalla.
Citera
2009-09-14, 12:25
Medlem
ödehus +lada malmö staffanstorpsvägen

ödehus +lada malmö staffanstorpsvägen, ligger längs vägen. infarten till huset avspärrad med obehöriga-skylt. ladan ser lite risig ut nån som har vart där?
Citera
2009-09-15, 19:03
Medlem
Ingen som har något runt Landskrona? Hittade nå litet övergivet hus men det var inget av värde :/
Citera
2009-09-15, 23:01
Medlem
Asdfhhasdds avatar
Någon som orkar sammanfatta ställen i Skåne? Som fortfarande är besök vänliga eller bara skicka ett PM hade också gått bra, men får väll bli till att knega ihop något själv. Om OM det inte finns någon som kan rabbla upp några ställen, hade varit uppskattat som fan!
Citera
2009-09-16, 17:07
Medlem
Svedjebondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfhhasdd
Någon som orkar sammanfatta ställen i Skåne? Som fortfarande är besök vänliga eller bara skicka ett PM hade också gått bra, men får väll bli till att knega ihop något själv. Om OM det inte finns någon som kan rabbla upp några ställen, hade varit uppskattat som fan!

Varför ska du ha allt serverat på silverfat? Såå jobbigt är det väl inte att läsa den här tråden och några till
Citera
2009-09-16, 17:24
Medlem
Quantilhos avatar
Sammanfogar några Skånetrådar

/Mod
Citera
2009-09-22, 11:18
Medlem
mega_techs avatar
Eftersom jag är arbetslös så har jag mycket tid över till annat. Så jag undrar vad ni kan rekommendera för ställen i Malmö till en nybörjare inom UE. Har precis börjat läsa på om det och sitter på biblioteket. Så vad har ni och rekommendera`?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in