2009-07-12, 20:02
Medlem
Hänt något trevligt på senaste tiden i skåne ?
Citera
2009-08-04, 20:13
Medlem
hyperaktivtbarns avatar
Vill tipsa om ett ställe i Lund. Har för mig att det har pratats om rummet under St:hans backar. Någon skrev om någon hemlig gång som går från någon slags sjö, har själv aldrig hittat den, men upptäckte för någon dag sedan att låset till ståldörren är uppbruten och det bara är att gå in!
Citera
2009-08-20, 22:58
Medlem
Sjukhus i trelleborg?

Hörde någon snacka om att det ska finnas ett underjordiskt sjukhus (militär???) någonstans nära trelleborg eller i trakterna.... Någom som har info?

Mvh Anton
Citera
2009-08-20, 23:13
Medlem
svettiglanas avatar
Läste på ett annat forum att S:t Lars nu är rivet. Stämmer det?
Citera
2009-08-21, 09:06
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svettiglana
Läste på ett annat forum att S:t Lars nu är rivet. Stämmer det?

Ja BUP avdelningen.
Citera
2009-08-22, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hyperaktivtbarn
Vill tipsa om ett ställe i Lund. Har för mig att det har pratats om rummet under St:hans backar. Någon skrev om någon hemlig gång som går från någon slags sjö, har själv aldrig hittat den, men upptäckte för någon dag sedan att låset till ståldörren är uppbruten och det bara är att gå in!

jasååå ^^
Citera
2009-08-23, 16:28
Medlem
Ywas avatar
Någon som vet nåt om det gråsvarta trähuset som ligger på hörnet vid Limhamnsvägen och Ribersborgsvägen (vid rondellen, där vid restaurangen) i Malmö? Bor det någon där? Tomten ser väldigt igengrodd ut och som liten hörde man skrönor och spökhistorier uppdiktade om detta ställe.

Skulle vara väldigt kul att få reda på lite, då jag bor väldigt nära och alltid har tyckt det verkar mysko.

Länk till karta:http://img411.imageshack.us/img411/600/urban.png
Citera
2009-08-24, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ywa
Någon som vet nåt om det gråsvarta trähuset som ligger på hörnet vid Limhamnsvägen och Ribersborgsvägen (vid rondellen, där vid restaurangen) i Malmö? Bor det någon där? Tomten ser väldigt igengrodd ut och som liten hörde man skrönor och spökhistorier uppdiktade om detta ställe.

Skulle vara väldigt kul att få reda på lite, då jag bor väldigt nära och alltid har tyckt det verkar mysko.

Rätt mysigt ställe det där dock vet jag inte om där bor någon men det ser ut som att någon bor där tycker jag.
Citera
2009-08-24, 01:41
Medlem
Amanites avatar
Citat:

Vet inte om det är övergivet men att dömma av läget det ligger vid så borde inte ägaren ha något som helst intresse av att låta det stå och förfalla.
Tomterna där e värda multum.
Citera
2009-08-24, 13:58
Medlem
Ywas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toky
Rätt mysigt ställe det där dock vet jag inte om där bor någon men det ser ut som att någon bor där tycker jag.

Ska nog ta en liten sväng förbi inom snar framtid och se hur läget ser ut, och eventuellt fotografera. Återkommer med en rapport!
Citera
2009-08-24, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ska nog ta en liten sväng förbi inom snar framtid och se hur läget ser ut, och eventuellt fotografera. Återkommer med en rapport!

ahh nice, Ja gör det
Citera
2009-08-24, 23:38
Medlem
Citat:

(Y)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in