2009-04-26, 21:50
Medlem
SergejVeronovs avatar
Träff i Malmö

Jag tänkte lägga det här förslaget i Skånetråden eftersom det handlar om UE i Skåne. Sorry om det är fel.

Jag har snackat med lite folk här om ett team eller en träff, och efter lite diskussion med min kompis tänkte vi anordna en träff i Malmö nästa helg enligt följande:

Plats: torget i Limhamn (mellan Linnégatan och Tegnérgatan)
Datum: 2009-05-03, alltså söndag
Tid: 14.00

Tanken är att vi ska ses och diskutera objekt, rekningar och vad vi ska utforska härnäst. Beroende på hur många vi blir kan vi gå och käka någonstans eller så.

Hittills är vi jag och min vän (heter GabrielJ på FB, men vet inte om han har skrivit något ännu), och Toky och Running_man har visat intresse (ni får PM) men vi hoppas på fler. Det är bara att dyka upp. Frågor kan jag svara på både här och i PM.
Citera
2009-04-26, 22:00
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SergejVeronov
Jag tänkte lägga det här förslaget i Skånetråden eftersom det handlar om UE i Skåne. Sorry om det är fel.

Jag har snackat med lite folk här om ett team eller en träff, och efter lite diskussion med min kompis tänkte vi anordna en träff i Malmö nästa helg enligt följande:

Plats: torget i Limhamn (mellan Linnégatan och Tegnérgatan)
Datum: 2009-05-03, alltså söndag
Tid: 14.00

Tanken är att vi ska ses och diskutera objekt, rekningar och vad vi ska utforska härnäst. Beroende på hur många vi blir kan vi gå och käka någonstans eller så.

Hittills är vi jag och min vän (heter GabrielJ på FB, men vet inte om han har skrivit något ännu), och Toky och Running_man har visat intresse (ni får PM) men vi hoppas på fler. Det är bara att dyka upp. Frågor kan jag svara på både här och i PM.

Lycka till!

Ska ni bli det beryktade skånecrewet?
Citera
2009-04-27, 14:20
Medlem
SergejVeronovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmannen
Lycka till!

Absolut, stora saker på G

Nu har min polare lagt upp bilderna på huset vi var i;
www.urbanexploration.pixbox.se
Citera
2009-04-27, 14:37
Medlem
GabrielJs avatar
Citat:
Lycka till!

Flera har oftast mer kunskap än en enskild person.
Personligen anser jag det vara lite roligare att besöka övergivna byggnader tillsammans än ensam.
Citera
2009-04-27, 16:24
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SergejVeronov
Absolut, stora saker på G

Nu har min polare lagt upp bilderna på huset vi var i;
www.urbanexploration.pixbox.se

Oh WOW uteliggarhuset som brann i malmö för nåt år sen.
Citera
2009-04-27, 18:33
Medlem
Ett X antal medlemmar från Da Basement Crew kommer förmodligen. Det ska bli kul, så kanske ni kan lära er ett och annat från riktiga proffs.
Citera
2009-04-27, 19:27
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BBC-DBC
Ett X antal medlemmar från Da Basement Crew kommer förmodligen. Det ska bli kul, så kanske ni kan lära er ett och annat från riktiga proffs.

2 inlägg i UE och "ni" är proffs! Proffs på cannabis kanske.

UE på FB gör ytterligare ett steg Neråt på seriösitetsskalan.
Citera
2009-04-27, 22:19
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:

Pundarhuset på Fosievägen.

http://www.pppress.se/bilder/main.php?g2_itemId=210557
Citera
2009-04-28, 09:55
Medlem
Amanites avatar
Varför inte låta skiten brinna ner helt istället..
Citera
2009-04-28, 12:20
Medlem
GabrielJs avatar
Citat:

Citat:

2 inlägg i UE och "ni" är proffs! Proffs på cannabis kanske.

UE på FB gör ytterligare ett steg Neråt på seriösitetsskalan.

Min första tanke: Onödiga kommentarer

Min andra tanke: Finns det enskilda villor/hus som är mer/mindre wow än något annat. Jag förstår att större lager/industribyggnader är betydligt intressantare, men kom igen, en villa är en villa, vare sig det är i malmö eller någon annan stans.

Min tredje tanke: Antal inlägg på FB har ingenting med seriösitet att göra. Jag tror inte att Hells Angels-toppen har flest inlägg i ämnet "Kriminella nätverk och brottslighet"
Citera
2009-04-28, 12:31
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GabrielJ
Min första tanke: Onödiga kommentarer

Min andra tanke: Finns det enskilda villor/hus som är mer/mindre wow än något annat. Jag förstår att större lager/industribyggnader är betydligt intressantare, men kom igen, en villa är en villa, vare sig det är i malmö eller någon annan stans.

Min tredje tanke: Antal inlägg på FB har ingenting med seriösitet att göra. Jag tror inte att Hells Angels-toppen har flest inlägg i ämnet "Kriminella nätverk och brottslighet"

Om du tittar till vänster i rutan under användarnamnet så ser du en röd triangel med ett vertikalt svart streck. Den använder du när du ska rapportera inlägg som du tycker är onödiga, of topic eller vad fan som helst.

Gör det!
Citera
2009-04-28, 12:33
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amanite
Varför inte låta skiten brinna ner helt istället..

Min tanke med, det hade varit det bästa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in