2007-10-19, 23:30
Medlem
Amanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Besökte Skivarp idag, inga problem att komma in på området pga körgrinden stod öppen.
Gick runt alla byggnader men tyvärr hittade inget ställe att komma in på.

Stod även en gammal husvagn och även ett nytt hästsläp inne på området, Tyvärr inga i närheten så jag kunde inte fråga någon om rätten att sätta saker inne på området, eftersom dom stod där inne.

Skall dit en gång till imorgon och ta en titt till.

Kom du in denna gången?
Citera
2007-10-19, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amanite
Kom du in denna gången?

Har tyvärr inte varit där ute fler gånger.
Men är sugen på ett besök till - hänga med?
Citera
2007-10-20, 00:25
Medlem
Amanites avatar
Citat:

Nja jag va ju där för någon månad sen o då va de bara till o traska in då stora porten stod vidöppen. Nån snubbe höll på med någon form av omlastning av grus eller va de nu va med sin lastbil där inne så där e ju fortfarande lite aktivitet, men de va bara för oss o smyga förbi. Det har ju sin charm därinne
Citera
2007-10-20, 20:41
Medlem
riddar ms avatar
Citat:

när jag var där var stora porten också öppen, men dessutom var där hål i en dörr på baksidan/inne på gården som man kunde krypa in genom för att in från andra sidan.
Citera
2007-10-21, 18:42
Medlem
Carl Serungs avatar
Nån som vet vad det är för en hög skorsten bakom ICA Maxi toftanäs?? Är det nåt gammalt tegelbruk kanske?? Å det gamla ödehuset vid hornbach verkar raserat rejält..ingen som har några schyssta bilder därifrån??
Citera
2007-10-22, 03:58
Medlem
Rostmannens avatar
Rakt över Ängelholmsleden från Zoegas finns Sydservice gamla hus. Det har inte haft aktivitet på flera år. Kanske kan vara värt en titt.
Citera
2007-10-22, 16:33
Medlem
Amanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Nån som vet vad det är för en hög skorsten bakom ICA Maxi toftanäs?? Är det nåt gammalt tegelbruk kanske?? Å det gamla ödehuset vid hornbach verkar raserat rejält..ingen som har några schyssta bilder därifrån??

Har för mig att farsan vet precis va det var...kan höra mig för med honom om du är intresserad..
Citera
2007-10-22, 19:48
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amanite
Har för mig att farsan vet precis va det var...kan höra mig för med honom om du är intresserad..

Ja tack!!! du kan ju pma mig..
Citera
2007-10-23, 01:06
Medlem
Amanites avatar
ska jag göra så fort jag pratat med honom
Citera
2007-10-23, 11:19
Medlem
Pradas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Har ett par bilder därifrån, dock nästan ett år sedan de togs, kan slänga upp dom lite senare.

Citat:
Rakt över Ängelholmsleden från Zoegas finns Sydservice gamla hus. Det har inte haft aktivitet på flera år. Kanske kan vara värt en titt.

Du syftar på den gamla verkstaden, ska vara helt tomt har kikat in genom fönsterna, ska gå att ta sig in på baksidan.
Citera
2007-10-23, 12:09
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prada
Har ett par bilder därifrån, dock nästan ett år sedan de togs, kan slänga upp dom lite senare.

JA!!!!
Citera
2007-10-23, 12:50
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prada

Du syftar på den gamla verkstaden, ska vara helt tomt har kikat in genom fönsterna, ska gå att ta sig in på baksidan.

Har du bilder från verkstaden med? Eller det finns planer på utflykt ditt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in