• 1
  • 2
2013-03-31, 20:19
Medlem
Hej Flashback

Jag kom precis hem från Magaluf efter att ha varit där med tjejen, och känner mig förvirrad utav bara helvete. Jag kunde inte hindra henne, jag vet inte vad det var, men hon ville stanna kvar!!

Det var jag som ville vandra genom vågorna, tillsammans hand i hand, men hon försvann varenda jävla kväll och kom hem nån gång på morgonen. Jag längtade bara hem igen. Jag tänkte att det blir nog bra när hon fått sova av sig ruset, och natten blir till dag igen, men varenda morgon var likadan. Hon satt och drömde vid sitt kaffe som om jag aldrig funnits till.

Jag tror att hon träffade någon annan, när inte jag var med. Jag kunde inte fatta (eller så ville jag bara inte se). Hon tog ifrån mig det enda jag alltid velat ha! Jag kommer aldrig glömma hur jag hatade denna jävla stad.

Vad ska jag göra nu?
Citera
2013-03-31, 20:23
Medlem
MrJackssons avatar
Ja, du kan alltid testa att se efter om du glömde dina testiklar med din flickvän.

Samla den lilla självrespekt du har kvar och gå vidare.
Citera
2013-03-31, 20:25
Medlem
Spreztozcs avatar
Tjenare, det låter ju inte alls något vidare.. Jag förstår att du känner dig förvirrad, det gör jag med!
Menar du att hon var borta över nätterna medan ni var där tillsammans, utan att förklara vart hon varit? Varför ville hon stanna kvar, vad sa hon?

Hon låter inte som en speciellt bra flickvän (no offence), sådär beter man sig inte i ett förhållande.

Om jag var du skulle jag kräva en förklaring om man i helvete som försiggår! Visar det sig att hon har varit otrogen och svikit dig, så skit i henne.. Ärligt, lämna henne om så är fallet. Åk ut och res, vilket jag skulle behöva göra i en sån situation tror jag.. Resmålet finner du i ditt användarnamn.
Citera
2013-03-31, 20:27
Medlem
Haha, så kan det gå. Du har blivit dumpad.
Citera
2013-03-31, 20:28
Medlem
Psychadelic1s avatar
Äh det bästa du kan göra är att vara den starka, gå vidare & bara ignorera det där aset för resten utav ditt liv.

Lycka till
Citera
2013-03-31, 20:29
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spreztozc
Jag förstår att du känner dig förvirrad, det gör jag med!

Citat:
Menar du att hon var borta över nätterna medan ni var där tillsammans, utan att förklara vart hon varit? Varför ville hon stanna kvar, vad sa hon?

Undrar samma sak och hur valde du att hantera det?

Citat:
Om jag var du skulle jag kräva en förklaring om man i helvete som försiggår!

Till vilken nytta? Hela semestern har gått och hon är kvar. Varför ens bry sig?

Ont. TS det är slut, inse det och gå vidare.
Citera
2013-03-31, 20:37
Medlem
Spreztozcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Till vilken nytta? Hela semestern har gått och hon är kvar. Varför ens bry sig?

Egentligen har du rätt. Det finns ingen riktig anledning till att lägga ner varken kraft eller energi på att försöka få en förklaring. Och skulle du få en, kommer den vara sann?

Nej, jag tycker du att lämna det här bakom dig och tänka på dig själv.
Citera
2013-03-31, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
Ja, du kan alltid testa att se efter om du glömde dina testiklar med din flickvän.

I Magaluf?
Citera
2013-03-31, 20:38
Medlem
Var det bra mellan er innan ni åkte?

Sjukt beteende från henne!
Citera
2013-03-31, 20:40
Medlem
TS, knullade du iaf någon medan du var där? Om din "flickvän" behöver jag inte fråga då svaret är ganska givet.
Citera
2013-03-31, 20:48
Medlem
ps870s avatar
Skrattade sig måsarna hesa åt dig?
Citera
2013-03-31, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spreztozc

Jag kan inte säga vad hon ser hos, sånna som dem. Men jag vet, att hon inte bryr sig om nån annan än dem. Hon slutade sola klockan sex varje dag och gick direkt därifrån till telefonen, hon sa att hon är på väg och går direkt därifrån. Och när hon går förbi står de på rad. Dom visslar och ler och trugar och ber, "kom med oss ut ikväll, kom med oss inatt".

Hur ska jag NÅNSIN kunna veta att hon bara älskar mig??

Och som om inget hänt - hon fortsätter hela kvällen med dem och går sen hem till mig. Jag hör steg i trappan och jag vet vem. Jag vet vem det är. Jag öppnar, öppnar dörren och jag väntar. "Hon är väl sen, något sen". Hon skulle aldrig lura mig, aldrig lura mej.

Citat:
Hon låter inte som en speciellt bra flickvän (no offence), sådär beter man sig inte i ett förhållande.

Hon är en jävel på kärlek. Det finns ingen som kan slå henne på fingrarna där.

Citat:
Åk ut och res, vilket jag skulle behöva göra i en sån situation tror jag.. Resmålet finner du i ditt användarnamn.

Jag sitter här och väntar och tittar ut över Stockholm. Den lever livet som om allt var som förut. Och det känns inte särskilt länge sen som jag var en utav dom alla människor som jag ser. Nu känns det mera som om allting tagit slut. Vi borde haft ett liv i stillhet, borde haft ett liv ihop. Men det är för sent. Istället sitter jag och väntar just på ingenting alls.

Jag är född i Stockholm och här har jag min familj. Här lever mina barn. Jag trodde alltid jag skulle vilja bli begraven här i Stockholm. Nu vet jag inte ens om jag vill stanna kvar. Och alla gator som vi gick på, alla ställen vi besökte, alla människor vi såg. Dom ter sig inte lika vänliga idag. Jag borde åka härifrån, jag borde resa någonstans. Jag borde resa till där flickorna är varma och förstår. (Thailand?)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in