2013-03-31, 21:30
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amsterdamer
Hur ska jag NÅNSIN kunna veta att hon bara älskar mig??

Hur kan du NÅNSIN tro att hon bara älskar dig?

Citat:
Och som om inget hänt - hon fortsätter hela kvällen med dem och går sen hem till mig. Jag hör steg i trappan och jag vet vem. Jag vet vem det är. Jag öppnar, öppnar dörren och jag väntar. "Hon är väl sen, något sen". Hon skulle aldrig lura mig, aldrig lura mej.

Hon lurade dig, lurade röven av dig.
Citat:
Hon är en jävel på kärlek. Det finns ingen som kan slå henne på fingrarna där.

Hon är en jävel på att blåsa dig. Låt gissa, det var du som betalade för hela resan, inklusive hennes biljett, också?
Citat:
Nu känns det mera som om allting tagit slut. Vi borde haft ett liv i stillhet, borde haft ett liv ihop. Men det är för sent. Istället sitter jag och väntar just på ingenting alls.

Det har tagit slut, mellan er. Ni kommer inte få ett liv ihop. Iallafall inte om du inte går ner på alla fyra och låter henne och hennes flottiga strandraggarkompiar knulla dig i röven igen.

För helvete, inse att du har förlorat. Ta det som en man, gå vidare, och glöm allting ni har haft tillsammans. Bara glöm henne.
Citera
2013-03-31, 22:24
Medlem
Ogdens avatar
Håll er till ämnet, sluta jaga troll.

/mod
Citera
2013-03-31, 22:33
Medlem
Jan2013s avatar
Rummen känns förstås tomma i huset ni bott men sälj hennes bil till ett par som verkar vara som ni alltid borde vart och glöm henne. Kärleken försvinner sakta som isarna nu när det blir vår.
Citera
2013-03-31, 22:35
Medlem
Thetawaves avatar
Citat:
Jag kan inte säga vad hon ser hos, sånna som dem. Men jag vet, att hon inte bryr sig om nån annan än dem. Hon slutade sola klockan sex varje dag och gick direkt därifrån till telefonen, hon sa att hon är på väg och går direkt därifrån. Och när hon går förbi står de på rad. Dom visslar och ler och trugar och ber, "kom med oss ut ikväll, kom med oss inatt".

Hur ska jag NÅNSIN kunna veta att hon bara älskar mig??

Och som om inget hänt - hon fortsätter hela kvällen med dem och går sen hem till mig. Jag hör steg i trappan och jag vet vem. Jag vet vem det är. Jag öppnar, öppnar dörren och jag väntar. "Hon är väl sen, något sen". Hon skulle aldrig lura mig, aldrig lura mej.

Hon är en jävel på kärlek. Det finns ingen som kan slå henne på fingrarna där.

Jag sitter här och väntar och tittar ut över Stockholm. Den lever livet som om allt var som förut. Och det känns inte särskilt länge sen som jag var en utav dom alla människor som jag ser. Nu känns det mera som om allting tagit slut. Vi borde haft ett liv i stillhet, borde haft ett liv ihop. Men det är för sent. Istället sitter jag och väntar just på ingenting alls.

Jag är född i Stockholm och här har jag min familj. Här lever mina barn. Jag trodde alltid jag skulle vilja bli begraven här i Stockholm. Nu vet jag inte ens om jag vill stanna kvar. Och alla gator som vi gick på, alla ställen vi besökte, alla människor vi såg. Dom ter sig inte lika vänliga idag. Jag borde åka härifrån, jag borde resa någonstans. Jag borde resa till där flickorna är varma och förstår. (Thailand?)

Jag gillar visserligen inte låtarna du valt, men du har vävt ihop det snyggt får jag medge.

Hur som, om storyn är sann är din fd flickvän en idiot och du får det bättre utan henne.
Citera
2013-04-01, 03:12
Medlem
HejsanHoppsan007s avatar
det är slut. bryt näsbenen på henne eller något sen packa
Citera
2013-04-01, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kappus
Jag blev själv dumpad av en djursholmsbrud en gång. Hellre låter jag vargar jaga mig än gör samma misstag igen, jag håller mig till tjejerna här på andra sidan Danvikstull. Till TS vill jag bara säga: bit ihop, bit ihop, kom igen, kom igen.

Jag har nyss kommit undan ett odjur som var himmel och helvete för mig. Hon har bara givit mig otur, men hon älskade mig. Jag var bonden - hon var tyrannen. Hon var mitten - jag var bredvid. Jag har stuckit huvet i sanden, en alltför lång tid.
Citera
2013-04-01, 21:46
Medlem
Liiiinns avatar
Ställ henne mot väggen - se hur hennes reaktion blir - dumpa bruden.
Citera
2013-04-02, 13:24
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ps870
Skrattade sig måsarna hesa åt dig?

Jag tror inte TS förstår referensen.

Ja din "flickvän" eller som jag hade kallat henne ludret, dumpade dig satte på någon skabbig arab eller kanske någon neger (har hört att det är mycket araber och negrer på Balearerna numera, mycket illegaler och sånt muslimskit), bli inte förvånad om hon kommer tillbaka med en neger eller nordafrikan i släptåg (som ser henne som en biljett till PUT och livstidsförsörjning).
Citera
2013-04-02, 13:28
Medlem
990099s avatar
Citat:
Hej Flashback

Jag kom precis hem från Magaluf efter att ha varit där med tjejen, och känner mig förvirrad utav bara helvete. Jag kunde inte hindra henne, jag vet inte vad det var, men hon ville stanna kvar!!

Det var jag som ville vandra genom vågorna, tillsammans hand i hand, men hon försvann varenda jävla kväll och kom hem nån gång på morgonen. Jag längtade bara hem igen. Jag tänkte att det blir nog bra när hon fått sova av sig ruset, och natten blir till dag igen, men varenda morgon var likadan. Hon satt och drömde vid sitt kaffe som om jag aldrig funnits till.

Jag tror att hon träffade någon annan, när inte jag var med. Jag kunde inte fatta (eller så ville jag bara inte se). Hon tog ifrån mig det enda jag alltid velat ha! Jag kommer aldrig glömma hur jag hatade denna jävla stad.

Vad ska jag göra nu?

Ditt ex är ett charterluder som har legat och knullat en/flera slemmig håriga spanjorer bakom din rygg i 14 dagar och du sitter och funderar på vad hon har gjort hela nätterna hon är precis som alla andra Svenska slampor som drar till Magaluf och blir hejdlöst påsatta hela nätterna av en massa random Spanska beach raggare. Hon kommer hem med gonore och könsvårtor om ett par veckor och efter en penicillin kur så kommer hon planera sin nästa Magaluf resa med tjej gänget eller ennu värre om hon drar själv. Glöm bruden och gå vidare hon har säkert legat med de flesta av dina polare med.
Citera
2013-04-02, 13:37
Medlem
Codens avatar
Du måste ha retat gudarna, måste gjort något fel.

Din mor borde borde sagt till dig, varför gifte du dig, med en kvinna för hennes skönhets skull?

Men du lyssnade inte och istället som isarna när det blir vår, som blodet som rinner ur ett sår försvann hon och du ska alltid sakna henne.

gl hf
Citera
2013-05-07, 15:39
Vad gjorde ni i Magaluf så tidigt på våren?????

Fattar inte varför du ens startar en tråd om det här??
Fattar inte varför du ens lät det hända????
Fattar inte varför du inte drog hem???
Fattar inte..........

Fattar inte varför du inte fattar att hon är ett äckligt jävla as som gör det där mot dig, slutar tänka på henne och kan börja med att inse att det finns inget som heter PERFEKTA förhållandet även om folk tror det.

DU, JAG, NI vi är alla egoister och även fast vi tror att vi älskar någon så.. pfft...
Älskar...
Tror en hel del förstår men ni som inte gör det gå riktigt djupt och tänk utanför er jävla bubbla någon gång.
Senast redigerad av El0l 2013-05-07 kl. 15:43.
Citera
2013-05-07, 15:47
Medlem
DeNadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ps870
Skrattade sig måsarna hesa åt dig?

Satt just och funderade på var jag hade hört TS inlägg tidigare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto