2013-03-23, 16:42
Medlem
Drfedeis avatar
Hade hjälpt till vare sig det är svensk eller invandrare. Våldtäkt/misshandel och allt annat skit är fel, vare sig du kommer från Sverige eller Somalia.
Citera
2013-03-23, 17:53
Medlem
Ancient-Lurkers avatar
Jag skulle ringa polisen, inget annat antagligen. För jag är inte särskilt fysisk av mig. Att leka hjälte och råka illa ut för det är inte min grej.
Citera
2013-03-23, 18:06
Medlem
DonDDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
[/b]

Detta är ju lite känsligt men ibland får jag känslan av dom visst gillar det, titta på vad kvinnor röstar på för partier tex, skulle dom inte gilla våldtäkter så skulle dom ju inte förespråka dom.

Så den provocerande frågan är egentligen ett skäl för att föra fram ett politiskt och rasistiskt resonemang... Du är ett värdelöst troll.
Citera
2013-03-23, 19:48
Medlem
reedtowers avatar
Jag ger mig alltid in i pågående brott där någon är i underläge. Det är en självklarhet. Jag tänker inte utan bara agerar. Det har fungerat bra. Kan inte tänka mig att bara gå förbi.
Citera
2013-03-23, 19:56
Medlem
pundarfans avatar
vetefan alltså! beror ju på! negrer brukar ju våldta ofta i flock och då ger då jag mig inte in i det och riskerar liv och lem! ja ringer snuten som sig bör och sedan får man se ..
Citera
2013-03-23, 21:48
Medlem
Jag skulle
1: Larmat polisen och ambulans (tjejen eller killen ( ) i fråga lär vara i shock och skadad.
2: Fört massa oväsen så personen i fråga blev medveten om att jag ser vad som pågår samt att jag ring polisen.
3: Kollat om det fanns någon i närheten för att varna eller ta hjälp av och gripa in 2 i situationen i väntan på polis.

Bara en idiot griper in direkt utan att larma eller försöka föra oväsen.
Citera
2013-03-23, 21:51
Medlem
Casualjockes avatar
Självfallet borde man hjälpa till så bäst man kan, när det gäller just våldtäkt borde det vara relativt enkelt att skrämma iväg GM ifall vi inte snackar om gruppvåldtäkt ā la Indien.

i sådana fall får man väl hitta något tillhygge och börja veva.
Citera
2013-03-23, 22:10
Medlem
Den som går därifrån borde överväga självmord. Fegare och mesigare personer får man fan leta efter, snacka om provocerande tråd.
Citera
2013-03-23, 22:42
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Själv är svaret själklart nej ,hur tänker ni?

om hon är snygg skulle jag nog hoppa in och hjälpa honom
om hon är ful skulle jag nog låta bli så hon får ligg
Citera
2013-03-23, 22:57
Medlem
enfindams avatar
Det är en märklig frågeställning, egentligen. Ställ dig denna fråga istället: Om du själv skulle bli utsatt för ett grovt brott, t. ex en våldtäkt eller misshandel, hur skulle du vilja att omgivningen reagerade?
Senast redigerad av enfindam 2013-03-23 kl. 23:13.
Citera
2013-03-23, 23:12
Medlem
Ja självklart!
OT: Men en norsk kvinna? Aldrig i livet! Korkad Rubrik
Citera
2013-03-23, 23:21
Medlem
Citat:
Har en bra kopppling till min mamma, snarare du som är ynklig.

Men då hoppas jag att du inte kommer och stör när jag våldtar din arma moder?

För du är väl ingen ynkrygg??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in