Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Varför då? Är det så fruktansvärt att man som man inte har lust att hjälpa folk som 1 satt sig i sitsen själva 2 inte ens skulle pissa på en om man brann? Varför vill så många män leka hjältar för dessa människor.
Du är en mycket, väldigt mycket sorglig person. Hur resonerar du när du säger att en tjej som blir våldtagen själv har satt sig i den situationen?
Jag skulle absolut ge mig in och rädda tjejen, jag är inte en liten fitta som du är.