2013-03-22, 16:56
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nono.
Såg en vuxen neger som stod och bajsade i duschen.
Är du säker på det? Han kanske bara kliade sig i röven.
2013-03-22, 16:57
Bannlyst
muslimer får väl inte visa könsorganen annat än för den dom är gift med?tror det e nåt sånt, sen är väl badhus jävligt äckliga i allmänhet
2013-03-22, 17:23
Medlem
Mr.Goats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fadus
muslimer får väl inte visa könsorganen annat än för den dom är gift med?tror det e nåt sånt, sen är väl badhus jävligt äckliga i allmänhet

Ja.. Fast det har ju o göra med hur babbarna är i allmänhet.. Orsak & verkan duvet.
2013-03-22, 17:40
Medlem
RoffelMaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RRoBB
Vad är du för människa? alla människor oavsett etnicitet begår brott? Jag har varit med om att SVENSKAR vad det nu befattar har begått brott. Rättare sagt har jag sett individer av alla ursprung
begå brott! Frågan är var du vill komma? Mer än att provocera ?

Tror att TS försöker peka på att många invandrare inte förstår/skiter i hur man ska bete sig i Sverige.
2013-03-22, 17:47
Medlem
bongiovis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Jag brukar aldrig duscha innan jag hoppar i bassängen. Jag brukar även ha underkläder på mig under badshortsen, och jag brukar ha badshorts på mig i bastun.

Jag är helsvensk men har ändå valt att skita i regler jag tycker är fjantiga. Alltså är det en fråga om personlighet, inte etnicitet.

Regler? Det handlar om hygien. För helvete.. Skärp dig
2013-03-22, 18:04
Medlem
MelkerDs avatar
Jag har jobbat i en simhall i mellansverige, medelstor stad. Massvis problem med utländska unga män under min tid där. Vuxna afghaner som tafsade på småflickor (vid två olika tillfällen), aggressiva mellanösterngrabbar/män som hoppade i de bokade simbanorna och störde simundervisningen, stölder (har dock inte sett något själv, men vi fick byta ut de gamla träskåpen. Men kan lika gärna vara svenskar... ) osv.

Och så naturligtvis det klassiska bada med kalsonger under, vägra duscha innan och allmänt konfliktsökande med övriga badgäster.

Glad jag inte jobbar där längre.
2013-03-22, 18:19
Medlem
Det finns araber på mitt lokala badhus som badar i både bubbelpoolen och bassängen med ALLA kläder på. Då menar jag alla. Sedan sitter dom hela familjen samlade och har med sin matsäck och efteråt ser det ut som ett jävla bombnedslag av skräp och äckliga rester som personalen tvingas ta hand om. Mat i bastun och skor med snö på i omklädningsrummet tillhör inte heller ovanligheterna.

Det är väl ingen nyhet att araber inte kan bete sig i civiliserat samhälle.
2013-03-22, 18:30
Medlem
bigangrys avatar
Varför badar folk med kallsingar under shortsen ?
2013-03-22, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CheddarOst
Snarare babbar med kalsonger i bastun
Precis vad jag skulle skriva, fast med badbyxor.
2013-03-22, 19:52
Medlem
Nu har jag inte varit på ett badhus på flera år, men jag minns tiden i låg-/mellanstadiet då man åkte dit för jämnan och kollade så man kunde simma. Efteråt fick man en 15-20 minuter att göra vad man ville och alla gick givetvis in i bastun. Det var alltid någon som skulle pissa på aggregatet. Och det var alltid invandrarna som gjorde det. Jag vet inte om det är en åldersrelaterad grej eller om det helt enkelt var som så att svenskarna är bättre på att uppföra sig.

Som tur är har jag aldrig gillat att basta.
2013-03-22, 19:53
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MelkerD
Jag har jobbat i en simhall i mellansverige, medelstor stad. Massvis problem med utländska unga män under min tid där. Vuxna afghaner som tafsade på småflickor (vid två olika tillfällen), aggressiva mellanösterngrabbar/män som hoppade i de bokade simbanorna och störde simundervisningen, stölder (har dock inte sett något själv, men vi fick byta ut de gamla träskåpen. Men kan lika gärna vara svenskar... ) osv.

Och så naturligtvis det klassiska bada med kalsonger under, vägra duscha innan och allmänt konfliktsökande med övriga badgäster.

Glad jag inte jobbar där längre.

Överallt där vita människor försöker ha en trevlig tillvaro tillsammans så kan man lita på att afghaner och mellanösternorcher kommer att dyka upp och förstöra med våld och sexuella övergrepp allt i enlighet med semitens eviga natur...
2013-03-22, 19:58
Medlem
526s avatar
Jag hatar alla som är störande i badhus, och individer som inte duschar ska portas direkt.

MEN varför ska man vara naken i bastun? Det är ju äckligt med gubbar som gnider röven mot träbänken. Sen ska man tvingas ta av sig brallorna och sitta i deras rövsmör. Fuck off.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in