2013-03-20, 17:50
Medlem
Problem i biosalongen har det varit en hel del, men har ni också varit med om liknande otyg i simhallen?
2013-03-20, 17:52
Medlem
CheddarOsts avatar
Snarare babbar med kalsonger i bastun
2013-03-20, 17:53
Medlem
Hej!

Men du får ju ge exempel på vad som inte följts?
2013-03-20, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlesbronson-69
Problem i biosalongen har det varit en hel del, men har ni också varit med om liknande otyg i simhallen?

På badhuset här i stan så är det väldigt ofta svartingarna badar med underkläderna på sig eller skiter i o duscha innan dom går ner i simhallen från omklädningsrummet.
Bara för nån vecka sen så kom en pappa med sina 2 små pojkar ner i simhallen och han bar mjukisbrallor o bada med och barnen badade med kalsonger o ingen blöja under.. "barnen var kanske 2-5år"
2013-03-20, 18:01
Medlem
RRoBBs avatar
Vad är du för människa? alla människor oavsett etnicitet begår brott? Jag har varit med om att SVENSKAR vad det nu befattar har begått brott. Rättare sagt har jag sett individer av alla ursprung
begå brott! Frågan är var du vill komma? Mer än att provocera ?
2013-03-20, 18:04
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FizkN
På badhuset här i stan så är det väldigt ofta svartingarna badar med underkläderna på sig eller skiter i o duscha innan dom går ner i simhallen från omklädningsrummet.
Bara för nån vecka sen så kom en pappa med sina 2 små pojkar ner i simhallen och han bar mjukisbrallor o bada med och barnen badade med kalsonger o ingen blöja under.. "barnen var kanske 2-5år"

Skiter i att duscha har jag också sett att en del gör. Fast jag har väl sett dom skita i det mesta här i vårt samhälle visserligen.
2013-03-20, 18:06
Medlem
endymions avatar
I badhus skiter väl dom flesta tonåringar i badhusets regler.... kalllingar/badshort i bastun etcetc
2013-03-20, 18:16
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
I badhus skiter väl dom flesta tonåringar i badhusets regler.... kalllingar/badshort i bastun etcetc

Sant. Men här verkar det mera som att alla utlänningar oavsett ålder, med sina barn i följetåg totalskiter i att duscha innan dom hoppar i.
2013-03-20, 18:18
Medlem
Datseyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrcarlsson
Sant. Men här verkar det mera som att alla utlänningar oavsett ålder, med sina barn i följetåg totalskiter i att duscha innan dom hoppar i.

Svenskar är lika dåliga kålsupare i detta scenario.
2013-03-20, 18:21
Medlem
FBMinchias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RRoBB
Vad är du för människa? alla människor oavsett etnicitet begår brott? Jag har varit med om att SVENSKAR vad det nu befattar har begått brott. Rättare sagt har jag sett individer av alla ursprung
begå brott! Frågan är var du vill komma? Mer än att provocera ?
Han är nog en människa som tycker om att följa gängse regler i badhuset, för att vi ska kunna trivas där. Har du problem med det?
2013-03-20, 18:24
Medlem
flashgrenades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datseyk

Hah, nejdu inte en chans. Ren lögn.

Ont så håller jag helt och hållet med om att simhallen är en plats där det vistas många invandrare utan vett och etikett.
2013-03-20, 18:26
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datseyk

Njae inte här. Visst finns det svenskar speciellt ungdomar som skiter i det. Men för invandrarna här verkar det mer vara en regel att låta bli att duscha. Men det jag irriterar mig över mest är att dom ska envisas med att springa in och ut ur bastun som galningar, och stå i dörröppningen och svalka sig. Man tycker ju att invandrarna borde vara mer vana med värme, men icke.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in