2013-03-20, 18:26
Medlem
FBMinchias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datseyk
Svenskar är lika dåliga kålsupare i detta scenario.
Det är ett tag sedan jag var på badhus, men det sista jag minns är den stora förvåning min då åttaårige son uppvisade då ett gäng tolvåriga svartskallar högljutt sprang omkring överallt med bermudasshorts som dröp av vatten.

Jag hade ju lärt honom att aldrig någonsin springa i badhus. Alltid duscha och tvätta sig innan bad i bassängen och att aldrig ha badkläder i bastun. Nu ställde svartskallarna allt detta på ända och jag var tvingad att förklara skillnaden mellan olika kulturer och vad som menas med hänsyn och anpassning.
2013-03-20, 18:31
Medlem
santos_devilles avatar
Menar du allmänt icke ariska eller specifikt invandrare som pratar dålig svenska ?
Jag är vit svensk och kommer ihåg att man inte alltid höll sig till simhallens regler.
Sprang fast man inte fick, gjorde bomben fast man inte fick, dök fast man inte fick, byggde torn av flytlrksaker och försökte komma högst upp för att man inte fick.

Idag skulle jag skött mig, men som snorunge sket jag i det. Kristna jävla fjollor som klagade på oss kids som bara hade ball... Sug kuk gubbajävel... Tänkte vi..

Men visst finns det icke arier som beter sig som idioter i simhallar.
Är det barn beror det på att de är barn, är de vuxna beror det nog på att de är ouppfostrade och på ett eller annat sätt störda...
2013-03-20, 18:34
Medlem
Asurmans avatar
Det är inte bara invandrare som beter sig illa i simhallar. Även svenskar, speciellt tonåringar, struntar i reglerna som badhuset satt upp. Sen vet jag inte vilken rätt badvakterna har att kasta ut folk om dom inte följer reglerna (antagligen inga för sådant är Sverige).
2013-03-20, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dtack1
Hej!

Men du får ju ge exempel på vad som inte följts?
Det som stör mig mest är att så många badar med skitiga kalsonger under badshortsen, sen tydligen också leka rövare och totalt skita i simhallens regler! Men det är klart skyltar som finns på simhallarna står ju bara på svenska
2013-03-20, 18:44
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBMinchia
Det är ett tag sedan jag var på badhus, men det sista jag minns är den stora förvåning min då åttaårige son uppvisade då ett gäng tolvåriga svartskallar högljutt sprang omkring överallt med bermudasshorts som dröp av vatten.

Jag hade ju lärt honom att aldrig någonsin springa i badhus. Alltid duscha och tvätta sig innan bad i bassängen och att aldrig ha badkläder i bastun. Nu ställde svartskallarna allt detta på ända och jag var tvingad att förklara skillnaden mellan olika kulturer och vad som menas med hänsyn och anpassning.

Mina föräldrar lärde mig exakt samma sak, men så fort man klipper av navelsträngen så vill man testa sina vingar.
Ungar är ungar, dem är inte sämre än svenska kids när det kommer till olydnad.
Bättre kidsen gör av med energi i badhuset än i gäng.
2013-03-20, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Menar du allmänt icke ariska eller specifikt invandrare som pratar dålig svenska ?
Jag är vit svensk och kommer ihåg att man inte alltid höll sig till simhallens regler.
Sprang fast man inte fick, gjorde bomben fast man inte fick, dök fast man inte fick, byggde torn av flytlrksaker och försökte komma högst upp för att man inte fick.

Idag skulle jag skött mig, men som snorunge sket jag i det. Kristna jävla fjollor som klagade på oss kids som bara hade ball... Sug kuk gubbajävel... Tänkte vi..

Men visst finns det icke arier som beter sig som idioter i simhallar.
Är det barn beror det på att de är barn, är de vuxna beror det nog på att de är ouppfostrade och på ett eller annat sätt störda...
Jag menar i första hand icke ariska som helt uppenbart förstår svenska.
2013-03-20, 18:45
Medlem
santos_devilles avatar
Föredrar 20 störiga och busiga ungar i ett badhus framför 20 ungar på gatan.
2013-03-20, 18:47
Medlem
Enligt min erfarenhet så följder dom inga regler vare sig det är på badhuset eller andra platser.
2013-03-20, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheddarOst
Snarare babbar med kalsonger i bastun
Vet inte vilken håla du bor i, men i storstäderna brukar bara gubbar (du vet, personer som är 60+) basta nakna. Resten (alltså personer under 65) basta i handduk/badshorts.
2013-03-20, 18:59
Medlem
Sweegones avatar
Var och bada inomhus för ca 10 dagar sedan, och gissa vad ? jag duschade innan jag hoppade i, hör och häpna, och jag är blatte !
2013-03-20, 19:00
Medlem
Megafailures avatar
Väldigt ofta på gymet som jag ser araber duscha med kallingar på iaf. Maken till blyga killar får man leta efter .
2013-03-20, 19:04
Medlem
FBMinchias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Mina föräldrar lärde mig exakt samma sak, men så fort man klipper av navelsträngen så vill man testa sina vingar.
Ungar är ungar, dem är inte sämre än svenska kids när det kommer till olydnad.
Bättre kidsen gör av med energi i badhuset än i gäng.
Nja, men nu är det så att svartskalleungar av mena-härkomst är fostrade på andra sätt. Mina ungar fortsatte aldrig på egen hand med "badbrallor" som gick nedanför knäna i stället för ändamålsenliga speedos om man vill simma.

De började heller aldrig springa runt och skrika samt blöta ner omklädningsytorna med jättestora blöta brallor. Så vitt jag vet har jag aldrig sett dem i bastun vare sig hemma eller i badhuset med badkläder på. En handduk runt midjan är en annan femma.

Varför är det så svårt att fråga? Om nu svartingarna inte har koll på läget här, så är det bättre att fråga än att göra fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in