2013-03-22, 08:18
Medlem
candystashs avatar
Nej inga invandrare, dock dessa jävla svennar som tycker de är coola att bada med underkläderna på eller knuffa i folk från kanten (inte bara deras vänner).

Jag är också svensk men nog fan beter jag mig.
2013-03-22, 09:09
Medlem
parkråttas avatar
Jag brukar aldrig duscha innan jag hoppar i bassängen. Jag brukar även ha underkläder på mig under badshortsen, och jag brukar ha badshorts på mig i bastun.

Jag är helsvensk men har ändå valt att skita i regler jag tycker är fjantiga. Alltså är det en fråga om personlighet, inte etnicitet.
2013-03-22, 09:14
Medlem
SummaSummarums avatar
Kan tänka mig att många blattar gillar att gå runt och kasta pfeferonis och stänka kebabsås på folk i simhallen.
2013-03-22, 10:01
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlesbronson-69
Har ni varit med om invandrare som inte håller sig till simhallens regler?

Ja, och svenskar, och barn, pensionärer, ungdomar ja till och med asiater. (är de invandrare?)
2013-03-22, 11:26
Medlem
Mr.Goats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Jag brukar aldrig duscha innan jag hoppar i bassängen. Jag brukar även ha underkläder på mig under badshortsen, och jag brukar ha badshorts på mig i bastun.

Jag är helsvensk men har ändå valt att skita i regler jag tycker är fjantiga. Alltså är det en fråga om personlighet, inte etnicitet.

Du tillhör väl den lilla tragiska skaran svenskar som ser upp till negrer o araber och helst vill vara en neger eller arab själv.

Det verkar iaf så när man läser denna tråden och ser vilka "svenskar" som "minsann också bryter mot reglerna!", ni är babbe-lovers och egentligen ännu sämre människor än de vi gnäller på i tråden eftersom ni är äckliga trots lika stor hjärna som oss andra.
2013-03-22, 12:54
Medlem
Fictionals avatar
Jag jobbar på en idrottsanläggning som bl.a innefattar en simhall. Jag jobbade där inne en del innan, men har sagt ifrån mig simhallsuppdraget främst pga svartingarna.

* De lyssnar inte då man säger åt dem
* De bajsar i poolen
* De slår sönder rutor
* De har sönder stolar
* De tar badleksaker från andra (läs svenska) barn
* De slår andra (läs svenska) barn
* De runkar i bastun (en irakisk farsa)
* De för ett satans liv
* De visar inte respekt för någon
* De förstör taket med shampoo

Ja, det är väl det jag kan komma på just nu.
2013-03-22, 13:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CheddarOst
Snarare babbar med kalsonger i bastun

Ja det och att dom ska duscha med kalsongerna på. Måste vara jobbigt att vara muslim.
2013-03-22, 13:18
Medlem
RuneRusks avatar
Jobbigast måste vara när det är så svårt att ta av sig ytterskorna vid skogränsen. Kul att gå barfota i skiten folk drar med sig in.

Men det gäller inte invandrare för det går ju barfota ute också. Ibland har de klätterskor för att enklare klättra i träden för att komma åt bananerna.

Idiotisk tråd som inte förtjänar nån uppmärksamhet
2013-03-22, 13:27
Medlem
Aqa-kul i Malmö ( stort bardhus), fick ju stänga för det blev för mycket invandrar gäng där, så det blev stökigt haha.

Annars är det bara en sak jag stör mig på: De går aldrig ur bubbelpoolen!!!
2013-03-22, 15:49
Medlem
Spliffmeisters avatar
Sist jag var på Aq-Va-Kul (var även sista gången), så var den stora bubbelpoolen ute vid äventyrsbadet helsmockad med folk från mellanöstern samt några zigenare.. Nu menar jag helt full. Det fanns inte en enda svenne så långt ögat kunde se.. detta är dock inget att höja på ögonbrynen åt i Malmö.

Det som jag sedan upptäckte är definitivt värt att berätta..

Två zigenare reste sig upp och klev upp ur poolen FULLT PÅKLÄDDA i varsin adidas-uniform (den svarta med vita sträck), vi snackar hela kittet. byxor, jacka, t-shirt och strumpor. Där förändrades min inställning till badhus för alltid...

Sen så borde invandrare hålla sig till sand och grus, de vet inte hur de ska bete sig när det finns vatten i närheten.
Senast redigerad av Spliffmeister 2013-03-22 kl. 16:00.
2013-03-22, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Ja det och att dom ska duscha med kalsongerna på. Måste vara jobbigt att vara muslim.

Kalsongerna måste vara på. Har hört att det har att göra med att de inte vill visa något som är hårigt,skrynkligt och med stor sne näsa då det kan uppfattas som en nidbild av mohammed.
2013-03-22, 16:54
Medlem
Nono.s avatar
Såg en vuxen neger som stod och bajsade i duschen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in