2013-03-22, 20:22
Bannlyst
man kan ju ta med en handduk in i bastun.
Varför simbyxor ska förbjudas är för att de kan avge klorgas.
2013-03-22, 20:28
Medlem
folk som inte duschar -.-
2013-03-22, 20:36
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zapt0s
Aqa-kul i Malmö ( stort bardhus), fick ju stänga för det blev för mycket invandrar gäng där, så det blev stökigt haha.

Annars är det bara en sak jag stör mig på: De går aldrig ur bubbelpoolen!!!

Här är en tråd om en autistisk/alltså gravt inavlad Mena man som gillar att sparka på barn på aq-va-kul https://www.flashback.org/t800485
2013-03-22, 20:39
Medlem
RolleWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Jag hatar alla som är störande i badhus, och individer som inte duschar ska portas direkt.

MEN varför ska man vara naken i bastun? Det är ju äckligt med gubbar som gnider röven mot träbänken. Sen ska man tvingas ta av sig brallorna och sitta i deras rövsmör. Fuck off.

Fan va äckligt , dåliga etiketter från ,kommer aldrig gå till badhus igen!Förr i tiden hade alla en handduk att sitta på , och tvättade sig inNAN .Finns det bara för rena badhus?
2013-03-22, 20:55
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av interasistmen
man kan ju ta med en handduk in i bastun.
Varför simbyxor ska förbjudas är för att de kan avge klorgas.
Jag vill inte lägga min handduk på deras rövbänk. Jag vill heller inte blöta ner och svettas på min handduk. Då ska man ta med två eller flera handdukar till badhuset då. Tycket det hela är äckligt. Det mest hygieniska vore väl om alla hade sina badbyxor på hela tiden. Självklart ska de duschas före och efter bad och bastu, precis som resten av kroppen.

Vad är klorgas?? Är det något sjärtgubbarna hittat på för att få glutta på pojksnoppar?
2013-03-22, 20:59
Medlem
Bandoliers avatar
Dom beter sig ganska bra på badhuset i min hemstad. Lite skrikigare, förstås, men det är ju inget nytt.

Lite trist, dock, att dom verkar så förbaskat ohygieniska. Kallingar under badbrallorna och skippar att tvätta sig.
2013-03-22, 21:03
Medlem
idiamin2s avatar
både svenska o invandrarungdomar som pissar på bastuagregatet har jag råkat ut för
2013-03-22, 21:10
Medlem
Fiolitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Vet inte vilken håla du bor i, men i storstäderna brukar bara gubbar (du vet, personer som är 60+) basta nakna. Resten (alltså personer under 65) basta i handduk/badshorts.

Citat:
Då återstår det bara i vilken håla du bor i. Kommer du in i en bastu i en tätbefolkad ort ser du i princip endast gubbar som inte har något runt midian i bastun.

Citat:
Trevligt för dig. Jag personligen tycker det är äckligt att bland andra män visa sin snopp hängandes. Att blattar har "influerat" svennebananungar att inte visa sin snopp i bastun låter bara idiotiskt. Då kan vi konstatera att vi har olika åsikter.

Vet inte vilken metropol du syftar på där killar inte vågar visa snoppen. Vatikanstaten? I Stockholm upplever jag det i alla fall som ganska vanligt att männen sitter på en egen liten sitthandduk eller (om det finns på simhallen) en sittlapp för engångsbruk. Av förklarliga skäl vill långt i från alla vira in sig i sin vanliga handduk för att sedan torka sig med samma handduk som nyss har legat mitt emellan deras och andras rövsvett.

Att basta i badshorts däremot ser man sällan bland 18+arna.
2013-03-23, 02:47
Medlem
Henrik-Os avatar

Du förstår inte att jag förlöjligar dig för dina idiotiska inlägg. Hissen verkar ha stannat för dig.
2013-03-23, 10:57
Moderator
manamanahs avatar
Ett par exempel i trådstarten hade varit att föredra. Tråden håller inte heller någon högre kvalitet.

Tråd låses.

Mod.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in