Citat:
Ursprungligen postat av
Intig
Jag trodde att när hon "flyttade" till Paris att bloggen skulle få nytt liv, men det har snarare varit tvärtom. Jag går knappt in och läser längre, och om jag går in på bloggen orkar jag inte scrolla igenom hela inlägget för det är. så. tråkigt?
Inte ens på instagram orkar jag trycka mig igenom hennes stories. (Det är också alltid samma märkliga gråvita filter på samtliga foton?)
Jag kan inte sätta fingret på vad det är, men det känns bara... dött? Intetsägande?
Det märks också att lägenheten de hyr inte är bra nog för att visas på bild, det är väldigt sällan något som helst innehåll därifrån och det kanske är en bidragande faktor till att det mesta är upprepning? Krog, restaurang, SoHo House, outfitbild utanför porten. och så går det på repeat i all oändlighet.
Hon lever ju inte heller ett lika socialt liv i Paris som hon gjorde i Stockholm och New York. Det bidrar säkert också till att det blir mycket samma samma. Det och det lilla inrutade familjelivet.
Men jag gillar när de går på utställningar, då blir jag riktigt sugen på Paris! Även många matställen ser nice ut, det måste jag medge.