2026-09-23, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frimlov
HAHA.

Sandra har för övrigt skrivit att Björn hae judiskt ursprung för de som undrade.

Brukar ofta tänka att han påminner om Lasse Åberg och Pontus de Wolfe om Magnus Härnestam... inte så sexy men man har uppenbarligen olika smak.

Alltså jag var precis på vippen att skriva att B ser ut som Åberg på kortison förut idag men avstod för att det blev för elakt. Nu kom det iaf. Ja Pontus är rakt av Härenstam. Varken Elsa eller Sandra tycks ha fått nog av barnprogram som barn. Konstig kink men man ska inte döma. Har hört värre.
Citera
2026-09-23, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gripsholmslejonet
Alltså jag var precis på vippen att skriva att B ser ut som Åberg på kortison förut idag men avstod för att det blev för elakt. Nu kom det iaf. Ja Pontus är rakt av Härenstam. Varken Elsa eller Sandra tycks ha fått nog av barnprogram som barn. Konstig kink men man ska inte döma. Har hört värre.

Haha förlåt och varsågod.

Bra att det finns de som gillar ljus och/eller nasal röst också
Citera
2026-09-23, 20:20
Medlem
Citat:
Haha förlåt och varsågod.

Bra att det finns de som gillar ljus och/eller nasal röst också

Elsas pappa har ju också rätt speciell stämma. Någon som vet hur Sandras pappa låter och ser ut?
Citera
2026-09-23, 21:41
Medlem
Citat:
Elsas pappa har ju också rätt speciell stämma. Någon som vet hur Sandras pappa låter och ser ut?

Bild finns vid googling/facebook. Rösten vet jag inte däremot.
Citera
2026-09-23, 22:18
Medlem
Citat:
Bild finns vid googling/facebook. Rösten vet jag inte däremot.

Ok nu trillade jag ner i ett kaninhål jag inte visste fanns. Sandra har alltså en hälften så gammal (möjligen ännu yngre) halvsyster som är skådespelare? Och ytterligare en ännu yngre halvsyster som är halv-thai? Detta har hon aldrig nämnt på bloggen, vad jag kan minnas. Hon har nämnt en äldre halvbror på pappans sida så varför hon inte ids nämna småsyskonen är ju något märkligt? Men en Thailands-pappa med tillhörande ny familj kanske inte passar hennes image?

Annars är hon väldigt lik sin pappa, ser jag. Mer lik honom än mamman faktiskt. Hon har hans ögon och näsa. Definitivt hans tänder.
Senast redigerad av Gripsholmslejonet 2026-09-23 kl. 22:40.
Citera
2026-09-23, 22:49
Medlem
Citat:
Ok nu trillade jag ner i ett kaninhål jag inte visste fanns. Sandra har alltså en hälften så gammal (möjligen ännu yngre) halvsyster som är skådespelare? Och ytterligare en ännu yngre halvsyster som är halv-thai? Detta har hon aldrig nämnt på bloggen, vad jag kan minnas. Hon har nämnt en äldre halvbror på pappans sida så varför hon inte ids nämna småsyskonen är ju något märkligt? Men en Thailands-pappa med tillhörande ny familj kanske inte passar hennes image?

Annars är hon väldigt lik sin pappa, ser jag. Mer lik honom än mamman faktiskt. Hon har hans ögon och näsa. Definitivt hans tänder.

Var hittar du info om skådespelarsystern?

Blev förvånad när man sökte upp pappans namn. Sandra har ju skrivit att hon bytt både förnamn och efternamn. Men söker man på hans namn, så dyker hon upp som ”Sandra Körlof” på mrkoll. Det var nytt för mig. Jag trodde hon hette Beijer officiellt.
Citera
2026-09-23, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hinotori
Var hittar du info om skådespelarsystern?

Blev förvånad när man sökte upp pappans namn. Sandra har ju skrivit att hon bytt både förnamn och efternamn. Men söker man på hans namn, så dyker hon upp som ”Sandra Körlof” på mrkoll. Det var nytt för mig. Jag trodde hon hette Beijer officiellt.

Hon spelar en älva i Nelly Rapp, enligt vad jag hittade.
Citera
2026-09-23, 23:09
Medlem
Citat:

Hahahahaha, dom är ju sjukt lika!
Undra vad som egentligen hände där. Tror ni det var pappan som lämnade S mamma?
Citera
2026-09-23, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Hahahahaha, dom är ju sjukt lika!
Undra vad som egentligen hände där. Tror ni det var pappan som lämnade S mamma?

Eftersom snubben har minst fyra olika baby mamas så får man väl utgå från att han gillar att göra barn, inte nödvändigtvis stanna kvar för att uppfostra dem. Vem vet? Att ha barn i åldrarna småbarn till medelålders är väl ändå någon typ av flex. Viril gubbe.
Citera
2026-09-23, 23:27
Medlem
Citat:

Jag tror hon har fyra halvsyskon (en äldre och tre yngre) och en helbror.
Citera
2026-09-23, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Jag tror hon har fyra halvsyskon (en äldre och tre yngre) och en helbror.

Ja det är summan jag fått också: en äldre halvbror, en yngre helbror, en yngre halvbror, en yngre halvsyster (19 år) och en liten halvsyster till som bara är några år gammal. Konstigt att småsystrarna aldrig nämns. Äldsta broren har hon ju ändå erkänt släktskap med. Vad kan två små flickor ha gjort för hemskt för att bli ”disowned” av en vuxen syster.
Citera
2026-09-24, 00:45
Medlem
Citat:
Ja det är summan jag fått också: en äldre halvbror, en yngre helbror, en yngre halvbror, en yngre halvsyster (19 år) och en liten halvsyster till som bara är några år gammal. Konstigt att småsystrarna aldrig nämns. Äldsta broren har hon ju ändå erkänt släktskap med. Vad kan två små flickor ha gjort för hemskt för att bli ”disowned” av en vuxen syster.

Pappan har namngett Sandra, Jack och den äldre brodern på Facebook som sina barn. Så den 19-åriga systern är inte med där heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in