2021-10-13, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Peachy vägg, ganska ljusgröna lister och vitt tak

Spot on! 😎
Citera
2021-10-13, 14:58
Medlem
fula-klaeders avatar
Citat:

proffs
Citera
2021-10-13, 15:07
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av KimaGreggs
Spot on! 😎

Citat:
Ursprungligen postat av fula-klaeder
proffs

Haha, jag har nog blivit alldeles för uppslukad av niotillfem-världen! Så kan det tydligen gå när man läst en bloggare dagligen i nästan 15 år
Citera
2021-10-13, 18:58
Medlem
När man kollar på Flickr-kontot känns det som bilder för åtminstone ett par-tre inlägg… kan man gissa att det är tidsinställt ett tag framöver för att bebis kommer plockas ut inom ett par dagar??
Citera
2021-10-13, 19:50
Medlem
Alltså vilket proffs som kollar flickr-kontot också, jag borde ha hamnat där där efter alla dessa år.

Va fint det blev! Mer Sandrigt
Citera
2021-10-13, 22:33
Medlem
hjärtansfröjds avatar
En grej jag inte fattar är, om det nu är så ångestframkallande att bo i flyttkartonger, varför har de inte tagit hjälp med uppackningen? Visst att de målade om vardagsrummet, men varför inte ta dit hennes familj och polare som kan packa upp allt annat?
Citera
2021-10-13, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mistererai
När man kollar på Flickr-kontot känns det som bilder för åtminstone ett par-tre inlägg… kan man gissa att det är tidsinställt ett tag framöver för att bebis kommer plockas ut inom ett par dagar??

Bildene på flickr er alltid foran bloggen, uavhengig av baby. Hun tidsinnstiller stort sett alle innlegg et 1-2 dager frem.
Citera
2021-10-15, 15:57
Medlem
DerStiefelknechts avatar
Jag gillar SB men det senaste inlägget om att längta tills avkomman tittar ut så man får klä sig snyggt igen kändes lite magstarkt i mitt tycke. Iofs är hon väldigt förtjust i mode och det är ingenting som intresserar mig nämnvärt så det är mycket möjligt att jag övertolkar där. När exakt är BF (datum för planerat snitt), nån som noterat det?
Citera
2021-10-15, 18:22
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DerStiefelknecht
Jag gillar SB men det senaste inlägget om att längta tills avkomman tittar ut så man får klä sig snyggt igen kändes lite magstarkt i mitt tycke. Iofs är hon väldigt förtjust i mode och det är ingenting som intresserar mig nämnvärt så det är mycket möjligt att jag övertolkar där. När exakt är BF (datum för planerat snitt), nån som noterat det?
Vad är det som är magstarkt med det? Om man av någon anledning genomgår förändringar som man inte trivs med (här att kroppen förändras pga graviditet och gör så ont att hon inte längre kan gå några sträckor) är det väl naturligt att längta tillbaka till det Jag som man känner igen och trivs med? Eller menar du att när man blir Mor ska hela ens egna jag frivilligt kastas på soptippen till förmån för den nya personen, vilket många tycks tycka? Man får trettionågot år att leva och därefter ska man bara vara träl åt nästa generation och kläs i särk eftersom man ändå inte gills?

Nä fy fan. Ens yttre kan vara den synliga gestaltningen av ens person och livsambition och då är det högst rimligt att Sandra får se ut som en som lever det liv hon vill vara. Det är inte alls ytligt utan en väsentlig del av hela vår livsupplevelse.
Citera
2021-10-15, 21:21
Medlem
SunshineUnits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DerStiefelknecht

Nämen alltså, det är ju inte ett nollsummespel. Bara för att hon nämner att hon längtar efter att ha sina vanliga kläder, vilket väl är helt normalt under en graviditet och särskilt om man har ett stort modeintresse, betyder det inte att det är det enda hon bryr sig om med att graviditeten snart är slut. Hon vet ju vad graviditeten handlar om, man måste inte nämna ungen hela tiden. Definitivt en övertolkning. Det kryllar dessutom av gravida influencers som har uttryckt en längtan efter saker de ska göra/äta/ha på sig efter graviditeten. Bara för att de postar om rödvin och mögelost eller kläder de vill ha på sig betyder det inte att de skiter i sina ungar.
Citera
2021-10-18, 19:14
Medlem
Citronfjerils avatar
Bebis idag kanske?! Tyst på instagram sen 9 timmar tillbaka.
Citera
2021-10-18, 19:16
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfjeril
Bebis idag kanske?! Tyst på instagram sen 9 timmar tillbaka.

Tänkte samma sak. Kändes som senaste inlägget på bloggen var ett hejdå till sitt gravida-jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in