2017-02-17, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Plus att Sandra är ett kommunikationsproffs ut i fingerspetsarna. Hon vet EXAKT hur mycket som kan sägas för att väcka intresse men ändå inte lämna ut någon. Plus att i hennes niotillfem-värld passar det inte med blogginlägg där folks hängs ut. Därför kommer hon aldrig att berätta om vad han gjort mot henne på bloggen. Möjligen kan det bearbetas om i romanform framöver.

Japp, dock så har jag för mig att hon berättade mer
ingående angående hennes ex. Ludvig.
Då fick man ju lite mer fakta utan att hon sa för mycket
Nu säger hon inget förutom att hon blivit dumpad.
Kommer inte orka läsa hennes blogg mer tror jag. Mest för att det
känns som att en stor del utelämnas när de gäller M.
Klarar inte av att fortsätta läsa utan att veta lite mer.
Citera
2017-02-17, 20:40
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godistajm
Japp, dock så har jag för mig att hon berättade mer
ingående angående hennes ex. Ludvig.
Då fick man ju lite mer fakta utan att hon sa för mycket
Nu säger hon inget förutom att hon blivit dumpad.

Ibland blir man dumpad och det finns inte mycket mer att säga. Tror det som väcker reaktioner nu är att hon nu antyder så mycket mer men ändå inte säger någonting konkret. Hade hon bara stannat vid dumpningen hade detta nog varit en icke-fråga för hennes läsare. Å andra sidan kan hon nu hämnas på honom indirekt, få rekordmånga besökare och kommentarer osv, utan att behöva riskera några konsekvenser.
Citera
2017-02-17, 22:16
Medlem
Citat:
Ibland blir man dumpad och det finns inte mycket mer att säga. Tror det som väcker reaktioner nu är att hon nu antyder så mycket mer men ändå inte säger någonting konkret. Hade hon bara stannat vid dumpningen hade detta nog varit en icke-fråga för hennes läsare. Å andra sidan kan hon nu hämnas på honom indirekt, få rekordmånga besökare och kommentarer osv, utan att behöva riskera några konsekvenser.

Aa, hon skriver att "detta break up nått en helt annan nivå."
Säger man A får man säga B.
Hon kanske borde tänkt på allt innan hon skrev det.
Men när man är hjärtekrossad så kanske man inte kan tänka klart.
Som hon skrev "vet inte har jag ska hantera bloggen mer"
Citera
2017-02-17, 22:19
Medlem
Hamsterbolls avatar
Jag hörde ett rykte om att han, långt innan han blev ihop med Beijer, gjort en tjej med barn och lämnat henne. Och detta visste folk, men inte Sandra. Hörde detta ryktet av en bekant som har vänner i samma kretsar som Billgren och gänget.
Citera
2017-02-17, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Jag hörde ett rykte om att han, långt innan han blev ihop med Beijer, gjort en tjej med barn och lämnat henne. Och detta visste folk, men inte Sandra. Hörde detta ryktet av en bekant som har vänner i samma kretsar som Billgren och gänget.

Tur att hon slipper den idioten
Citera
2017-02-17, 22:51
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Åh fan. Kanske var det den händelsen som avsågs när en person kommenterade att "Det finns mycket du inte vet om den nya mannen i ditt liv" när M först dök upp på bloggen? Och hen som skrev detta visste ju att M var från Gbg osv. Så kände till honom på nåt sätt i alla fall.
Senast redigerad av RayOfLight 2017-02-17 kl. 22:55.
Citera
2017-02-18, 13:17
Medlem
Hamsterbolls avatar
Nu har hon uppdaterat bloggen lite och ger honom än mer hat. Ingen som bara kan skriva vad han gjort som är SÅ hemskt? Tycker nästan det är taskigt mot honom att inte skriva det för nu börjar man ju misstänka mord, våldtäkt och tidelag typ. Har så svårt att förstå hur man kan hata någon man levt ihop med i fyra år så mycket. Sandra var ju jättekär i honom.
Citera
2017-02-18, 13:57
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Har så svårt att förstå hur man kan hata någon man levt ihop med i fyra år så mycket. Sandra var ju jättekär i honom.

Också svårt att förstå hur hon kunde vara så ovetandes om vad som nu har hänt. Hon är ju en offentlig person och även om inte kompisar velat säga något så borde ju andra tex mejlat henne infon. För det verkar ju vara nåt riltigt illa som pågått under längre tid. Inte att han gjorde en dum grej förra veckan.
Citera
2017-02-18, 15:03
Medlem
Durochmolls avatar
Det känns lite som om hon inte kan avslöja vad han har gjort, utan att i samma stund hänga ut sig själv. Jag följer inte hennes blogg, men jag läst den lite då och då för något år sedan, och hon har ju aldrig tidigare haft problem med att blotta sitt privatliv, gamla pojkvänner och vänrelationer som tagit slut.
Magnus kanske sitter på ett ess i rockärmen. Hon vill därför att bloggläsarna ska hata honom så mycket som möjligt innan han själv går ut och berättar någonting. Läser man kommentarsfältet på senaste inlägget står det sak om att läsarna ska sända onda blickar och varna sina vänner om de ser honom på stan, att han borde flytta utomlands för att kunna känna sig trygg osv.
Citera
2017-02-18, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Det känns lite som om hon inte kan avslöja vad han har gjort, utan att i samma stund hänga ut sig själv. Jag följer inte hennes blogg, men jag läst den lite då och då för något år sedan, och hon har ju aldrig tidigare haft problem med att blotta sitt privatliv, gamla pojkvänner och vänrelationer som tagit slut.
Magnus kanske sitter på ett ess i rockärmen. Hon vill därför att bloggläsarna ska hata honom så mycket som möjligt innan han själv går ut och berättar någonting. Läser man kommentarsfältet på senaste inlägget står det sak om att läsarna ska sända onda blickar och varna sina vänner om de ser honom på stan, att han borde flytta utomlands för att kunna känna sig trygg osv.

Jag tror att Sandra inte berättar vad han gjort för att hon inte vill "skrämma bort" potentiella partners. De kanske blir rädda för att bli ihop med henne ifall de kommer bli uthängda om relationen tar slut eller så... eller ja vet inte
Citera
2017-02-18, 15:44
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Det känns lite som om hon inte kan avslöja vad han har gjort, utan att i samma stund hänga ut sig själv.

Kan vara så. Trots allt hör vi ju bara en version gällande hennes break-ups; dvs att Sandra är en person som boostar sina killar med romantik, kul upplevelser och bekräftelse och verkligen engagerar sig 100% i ett förhållande. Ändå lämnar killarna henne och hon förstår inte varför. Kan inte minnas att hon pratat särskilt mycket om sina egna tillkortakommanden i bloggen när det gäller relationer. Vilket ju egentligen är den mest reko varianten om man har ett offentligt forum.
Eller så berör det en tredje person som hon inte vill ska dras in i detta.
Citera
2017-02-18, 16:06
Medlem
Citat:
Jag följer inte hennes blogg, men jag läst den lite då och då för något år sedan, och hon har ju aldrig tidigare haft problem med att blotta sitt privatliv, gamla pojkvänner och vänrelationer som tagit slut.

Håller inte helt med. Hon har ju aldrig skrivit om varför t.ex. hon och Michelle plötsligt slutade umgås eller varför hon och Joakim hade ett långt uppehåll i sin vänskap.

Citat:
Kan inte minnas att hon pratat särskilt mycket om sina egna tillkortakommanden i bloggen när det gäller relationer.

Det finns ett avsnitt av Sandra och Michelles podcast där de pratar om sin syn på otrohet. Intressant att lyssna på nu. Där berättar Sandra faktiskt om att hon var otrogen mot sin pojkvän (förmodligen Tobias). De pratar också lite om Magnus mot slutet och om vad Michelle skulle göra om hon fick veta att Magnus var otrogen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in