2025-07-04, 22:42
Medlem
Har printat av bilderna nu, om inlägget skulle försvinna. Bra nog sugen på att skicka bilderna till fastighetsägaren.
Citera
2025-07-05, 08:37
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oob
Har printat av bilderna nu, om inlägget skulle försvinna. Bra nog sugen på att skicka bilderna till fastighetsägaren.

Gör det. Sandra lär inte misstycka, hon har ju inte gjort något fel enligt sig själv.
Citera
2025-07-06, 18:10
Medlem
Gillar att presenten till barnkalaset kostade under 50:-
Citera
2025-07-06, 21:52
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Dagens samarbete var inte godisrelaterat men innehöll spår av godis.

Oj vad unikt och ovanligt! Det har vi aldrig sett förr! Godis i ett samarbete som inte handlar om godis?! Kreativiteten är på topp
Citera
2025-07-08, 10:16
Medlem
cleolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigpink
Gillar att presenten till barnkalaset kostade under 50:-
Men hur ska hon annars ha råd med en väska för närmare 30 000 kronor? 😉
Seriöst, jag tycker att leran i alla olika färger och nyanser var jättefin och 4-åringen blev nog glad!
Tycker att Sandras attityd till kalas är väldigt skön och avslappnad. Didrik får ju inte heller en massa och dyra paket när han fyller år och i stället för att köpa en tårta bakar hon en egen (eller rättare sagt fyller färdiga bottnar) och ställer fram den tillsammans med Vaniljjätten. Stockholmska födelsedagsfester lider ju annars av storhetsvansinne, jag är 100 procent på Sandras sida i denna fråga. Reclaima lite anspråkslöshet och måttfullhet. Småbarn blir glada av vilka leksaker som helst, korv och glass. Man behöver inte maxa allting alltid.
Citera
2025-07-08, 11:09
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Men hur ska hon annars ha råd med en väska för närmare 30 000 kronor? 😉
Seriöst, jag tycker att leran i alla olika färger och nyanser var jättefin och 4-åringen blev nog glad!
Tycker att Sandras attityd till kalas är väldigt skön och avslappnad. Didrik får ju inte heller en massa och dyra paket när han fyller år och i stället för att köpa en tårta bakar hon en egen (eller rättare sagt fyller färdiga bottnar) och ställer fram den tillsammans med Vaniljjätten. Stockholmska födelsedagsfester lider ju annars av storhetsvansinne, jag är 100 procent på Sandras sida i denna fråga. Reclaima lite anspråkslöshet och måttfullhet. Småbarn blir glada av vilka leksaker som helst, korv och glass. Man behöver inte maxa allting alltid.

GUD, jag håller med. Jag har ganska nyligen kastats in i barnkalasens värld och blev helt chockad när Lego-lådor för 250kr liksom var normen som present. Mer modellera för 40kr till folket!!
Citera
2025-07-08, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjärtansfröjd
GUD, jag håller med. Jag har ganska nyligen kastats in i barnkalasens värld och blev helt chockad när Lego-lådor för 250kr liksom var normen som present. Mer modellera för 40kr till folket!!
Även jag håller med här! Sandra har en sund inställning till barnkalas och presenter.
Citera
2025-07-09, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tistelfeber
Även jag håller med här! Sandra har en sund inställning till barnkalas och presenter.
Jaaa! Vårt mest lyckade barnkalas var när vi bjöd på Big Pac-glass och tre olika strössel. Barnen blev som galna.
Dessutom, när barn eventuellt börjar bry sig om presenters värde (kostnad) så har de ändå vuxit ifrån att ha barnkalas.
Citera
2025-07-10, 20:15
Medlem
Har varit en del barnkalas den här våren, när vi frågat föräldrarna om present (våra jämngamla är 4-5 år) har de skickat bild på vad deras barn önskar sig, typ en helikopter från ica maxi för 69 kr. Skulle aldrig köpa lego för 250 kr! Helt rimlig presentnivå av Sandra.
Citera
2025-07-12, 10:23
Medlem
OJ vad annorlunda hon ser ut i Nyhetsmorgon.
Citera
2025-07-12, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli

Minns en gång för många år sedan när hon var med i tv och var så ledsen efteråt för att hon "inte hade någon käklinje" eller vad det var. Det är lite det som är så farligt med att ständigt se sig själv ur sina bästa vinklar i sin egen telefon hela tiden. Jag tycker Sandra ser väldigt bra ut i rörligt material och det finns absolut inget dåligt med hennes utseende så jag antar att det handlar om det där självhatiska mot det egna utseendet som hon lyfter ibland. Synd och helt onödigt verkligen, men säkert svårt att komma ifrån helt som offentlig person.
Citera
2025-07-12, 14:19
Medlem
cleolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Jaha, hur då menar du? Och vid vilket tillfälle av de gånger hon varit med? Eller var det något som var precis nu? Har missat isf.

Själv reagerar jag mest på att hon fått ett väldigt fint leende efter tandställningen:
https://www.flickr.com/photos/sandypandycandy/54645843444/in/photostream/

https://www.flickr.com/photos/sandypandycandy/54636435130/in/photostream/

https://www.flickr.com/photos/sandypandycandy/54636338624/in/photostream/

Dessutom börjar hon se riktigt stark ut efter all styrketräning:
https://www.flickr.com/photos/sandypandycandy/54632355591/in/photostream/

Tycker att hon blir snyggare för varje år som går. (Även om 2022 när Didrik var runt ett halvår också var väldigt snyggt. De väldigt få extra kilona efter graviditeten var väldigt fina på henne.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in