2025-02-24, 15:44
Medlem
Lite kul ändå att hon så ihärdigt påpekat att hotellvistelsen i Hua Hin inte var sponsrad på något sätt, men sen visar det sig att hela anledningen till att de ens är ute och reser just nu är för att de fått en stor del av resan sponsrad. Det kunde hon inte ha berättat i början av resan, eller?
Citera
2025-02-24, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Hon är 164 cm lång. Rätt normalt.

Hon är jättekort. Känns mycket kortare än 164 när man stod bredvid henne.
Citera
2025-02-24, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av summerycheesesauce
Lite kul ändå att hon så ihärdigt påpekat att hotellvistelsen i Hua Hin inte var sponsrad på något sätt, men sen visar det sig att hela anledningen till att de ens är ute och reser just nu är för att de fått en stor del av resan sponsrad. Det kunde hon inte ha berättat i början av resan, eller?

Sjukt oärlig. Och bra ju vet jag att jag aldrig ska flyga med det bolaget. Är i och för sig inte så sugen på Japan alls så det kanske löser sig så.
Citera
2025-02-24, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone

Aha. Ser nu när jag söker bland äldre inlägg att hon ibland skrivit att hon är 162. Inte jättestor skillnad i och för sig.
Citera
2025-02-24, 18:29
Medlem
Citat:
Sjukt oärlig. Och bra ju vet jag att jag aldrig ska flyga med det bolaget. Är i och för sig inte så sugen på Japan alls så det kanske löser sig så.

Exakt. Totalt ointresserad. Hennes målgrupp känns inte heller som om dom skulle ha råd med en sån resa…. Hur tänker bolaget där?
Och hennes eviga tjat om att hon vill bli sponsrad av donken?

Minns ni när hon inte hade någon frys och hon gnällde om det i bloggen tills hon fick en skickad till sig…
Citera
2025-02-24, 19:29
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Vad är det för bolag? Hon verkar ha privat konto på Insta så kan inte se. Undviker också att köpa av företag som använder influencers i marknadsföring.
Citera
2025-02-24, 21:09
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sardinbrus
Vad är det för bolag? Hon verkar ha privat konto på Insta så kan inte se. Undviker också att köpa av företag som använder influencers i marknadsföring.

Hon har inte privat konto, du är nog blockad.

All Nippon Airways var det i alla fall.

Spännande beslut av Sandra att inte berätta något om samarbetet under alla dessa veckor… hon vet ju också att hennes följare blir arga av hennes flygresor överlag. Att då samarbeta med ett flygbolag? Såg att hon gjorde reklam för någon kass bilbarnstol också. Cashen ska in till vilket pris som helst
Citera
2025-02-24, 21:10
Medlem
cleolinas avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Aha. Ser nu när jag söker bland äldre inlägg att hon ibland skrivit att hon är 162. Inte jättestor skillnad i och för sig.

Det är lite konstigt, jag har en kompis som är 157, således en halv decimeter kortare än Sandra, min kompis har sett Sandra irl flera gånger men upplever ändå att Sandra är kortare än vad hon själv är och beskriver henne som ”jätteliten”. Tror förstås inte Sandra ljuger om sin längd men kanske spelar vikt och kroppsbyggnad in? Att Sandra dels är byggd väldigt petite med tanke på benstomme och kanske även har undervikt? Min kompis är normalbyggd för sin längd och av normalvikt.
Har själv aldrig sett Sandra irl.

Citat:
All Nippon Airways, ANA. Tydligen börjat med direktflyg Sthlm - Tokyo.

Nu missade jag att citera Ogden med tycker att folk är rättmätigt arga. Men också starkt och bra av Sandra att faktiskt låta folks ilskna kommentarer stå kvar. Även i bloggen verkar hon ju för det mesta godkänna kritiska kommentarer, t ex när de flög till Mauritius (?) för nåt år sen.
Citera
2025-02-24, 22:51
Medlem
Citat:

Flygbolaget. Minns inte vad det hette.
Citera
2025-02-24, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Det är lite konstigt, jag har en kompis som är 157, således en halv decimeter kortare än Sandra, min kompis har sett Sandra irl flera gånger men upplever ändå att Sandra är kortare än vad hon själv är och beskriver henne som ”jätteliten”. Tror förstås inte Sandra ljuger om sin längd men kanske spelar vikt och kroppsbyggnad in? Att Sandra dels är byggd väldigt petite med tanke på benstomme och kanske även har undervikt? Min kompis är normalbyggd för sin längd och av normalvikt.
Har själv aldrig sett Sandra irl.

Jag har sett henne irl några gånger och tänkte inte på henne som kort. Pga höga platåskor och mycket ben förmodligen. Tyckte däremot att hon såg ut som en seriefigur. Fast det var väl hennes goal förr så det lyckades hon verkligen med. Har tyckt att hon varit väldigt smal men med stort huvud. Blir väl så när man är underviktig (det måste hon väl va ändå?)
Citera
2025-02-24, 23:18
Medlem
Minns för övrigt att jag såg henne ute en gång med sitt kompisgäng och den där Michelle och Sandra satt och pratade och att Sandra plötsligt rusade ut ur baren skitförbannad över nåt och kom inte tillbaka. Dramatisk vänskap. Detta var jättelängesen.

Har gemensamma vänner med Sandra som säger att hon är supertrevlig och skitduktig.
Citera
2025-02-25, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnsmal
Minns för övrigt att jag såg henne ute en gång med sitt kompisgäng och den där Michelle och Sandra satt och pratade och att Sandra plötsligt rusade ut ur baren skitförbannad över nåt och kom inte tillbaka. Dramatisk vänskap. Detta var jättelängesen.

Har gemensamma vänner med Sandra som säger att hon är supertrevlig och skitduktig.

Vad är hon duktig på tycker dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in