Citat:
Ursprungligen postat av
KCutrone
Hon är jättekort. Känns mycket kortare än 164 när man stod bredvid henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jorja
Aha. Ser nu när jag söker bland äldre inlägg att hon ibland skrivit att hon är 162. Inte jättestor skillnad i och för sig.
Det är lite konstigt, jag har en kompis som är 157, således en halv decimeter kortare än Sandra, min kompis har sett Sandra irl flera gånger men upplever ändå att Sandra är kortare än vad hon själv är och beskriver henne som ”jätteliten”. Tror förstås inte Sandra ljuger om sin längd men kanske spelar vikt och kroppsbyggnad in? Att Sandra dels är byggd väldigt petite med tanke på benstomme och kanske även har undervikt? Min kompis är normalbyggd för sin längd och av normalvikt.
Har själv aldrig sett Sandra irl.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sardinbrus
Vad är det för bolag? Hon verkar ha privat konto på Insta så kan inte se. Undviker också att köpa av företag som använder influencers i marknadsföring.
All Nippon Airways, ANA. Tydligen börjat med direktflyg Sthlm - Tokyo.
Nu missade jag att citera Ogden med tycker att folk är rättmätigt arga. Men också starkt och bra av Sandra att faktiskt låta folks ilskna kommentarer stå kvar. Även i bloggen verkar hon ju för det mesta godkänna kritiska kommentarer, t ex när de flög till Mauritius (?) för nåt år sen.