Citat:
Ursprungligen postat av
RubyTuesday
Verkar ju va nåt hon gör, vem minns inte när hon slängde ett glas vin på sitt otrogna ex (eller om det var den andra tjejen i trekanten) på Trädgården? Men hur fåniga är ni här? Abused av att ens flickvän på 50kg kastat en påse muffins på en när man grälat? Nä, det låter inte som något att ringa polisen för. Klart det kan vara störande för honom, men farligt, nä kom igen nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
RubyTuesday
Mm och så borde han polisanmäla henne då menar du?
Vem har sagt att det var farligt? (Iaf inte i det här fallet, vet inte vad hon kastar i övrigt.) Har någon sagt att han ska ringa polisen?
Jag gillar Sandra väldigt mycket men det här är avvikande. Nej, man kastar inte saker på sin partner när man bråkar. Gör man det har man problem.
De flesta lågstadiebarn har hunnit växa ifrån det beteendet. Att en vuxen människa gör det, även om det bara är muffinspaket, är… rubbat.
Kan också säga att jag är rejält jävla trött på fenomenet försvara kvinnor som uppför sig som svin för att de är kvinnor, ”väger 50 kilo” eller något annat nonsens. Jag hoppas att man åtminstone inte låtsas att man är feminist om man anser att kvinnor inte ska få konsekvenser för urballat beteende. Vi med våra minimala barnsliga, känslostyrda hjärnor och lättviktiga kroppar bör ses på som små otyglade barn utan konsekvenstänk, eller?
Som sagt var: jag är väldigt förtjust i Sandra. Men det här är bara olustigt, med generös tolkning väldigt omoget, med mindre generös stört, som sagt.
Men hon verkar ju tagit till sig Björns vädjan om att inte få objekt kastade på sig när hon är arg, vilket ju åtminstone är ett framsteg.