2025-01-16, 17:21
Medlem
kaktusplastiks avatar
Hon gästade Daddy issues nyligen, det var riktigt kul! Och hon bjöd på en hel del skvaller.

Bland annat att Björn friat med en helt annan ring som hon hade hatat. Och hon hade sagt det till honom rätt snart efter frieriet. Samt vilken ring hon ville ha istället. Sen friade han igen på alla hjärtans dag och då med ny ring.

Hon sa också att hon slutat kasta saker på honom när de bråkar, eftersom han krävt det (rimligt). Det senaste hon kastat var ett muffinspaket.
Citera
2025-01-16, 18:24
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterregn
Hur tråkigt inlägg kan man göra? Dagens inlägg på bloggen med länkar till tidigare inlägg hon gjort zzzz. Lika som att länka kläder i ett långt scroll-inlägg och tjäna sin lön på detta.

Ja det var faktiskt stort zzzz på det, trycker alltid hjärta på inläggen annars men inte detta.

Fler som inte gillade det tydligen för hon hade bara 285 hjärtan på det, annars runt 600 på vanliga inlägg.
Citera
2025-01-16, 18:29
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Hon gästade Daddy issues nyligen, det var riktigt kul! Och hon bjöd på en hel del skvaller.

Bland annat att Björn friat med en helt annan ring som hon hade hatat. Och hon hade sagt det till honom rätt snart efter frieriet. Samt vilken ring hon ville ha istället. Sen friade han igen på alla hjärtans dag och då med ny ring.

Hon sa också att hon slutat kasta saker på honom när de bråkar, eftersom han krävt det (rimligt). Det senaste hon kastat var ett muffinspaket.

Det var faktiskt bjussig info av henne. Det förklarar hur hon lyckades få en drömring från sin drömjuvelerare. Blev nyfiken på hur den dissade ringen såg ut.

Mindre kul att höra att hon kastat saker på honom men å andra sidan ändå inte förvånande, har alltid tänkt att hon är en svår person att vara ihop med. En mix mellan klängig, neurotisk, svartsjuk och halvgalen som partner. Men alltså att kasta grejer på sin partner är väldigt ofräscht... Lite förvånad att hon erkänt det. Är liksom på gränsen till misshandel..? Eller kanske inte ens på gränsen utan det är en form av misshandel.
Citera
2025-01-16, 18:55
Medlem
Jag tror också att Sandra är riktigt jobbig att vara ihop med. Bortskämd, klängig, krävande och neurotisk. Att Björn ändå väljer att fria, trots att han faktiskt utsätts för abuse, är väl för att han saknar ryggrad samt är kåt på livet med en rik influencer.
Citera
2025-01-16, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Det var faktiskt bjussig info av henne. Det förklarar hur hon lyckades få en drömring från sin drömjuvelerare. Blev nyfiken på hur den dissade ringen såg ut.

Mindre kul att höra att hon kastat saker på honom men å andra sidan ändå inte förvånande, har alltid tänkt att hon är en svår person att vara ihop med. En mix mellan klängig, neurotisk, svartsjuk och halvgalen som partner. Men alltså att kasta grejer på sin partner är väldigt ofräscht... Lite förvånad att hon erkänt det. Är liksom på gränsen till misshandel..? Eller kanske inte ens på gränsen utan det är en form av misshandel.

Vill minnas att hon tidigare skrivit om det, men tror att hon då berättade om när hon var ihop med Tobias och var ätstörd och kastade typ en yoghurt på honom för att han inte hade köpt low fat. Men då var hon typ.. 20 år gammal?

Kanske något hon sysslat med under alla sina relationer?
Senast redigerad av jotack 2025-01-16 kl. 19:47.
Citera
2025-01-16, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik

Men gud vad är fel undrar man? Hade ju setts annorlunda om Björn kastade grejer på henne. Hoppas det inte är framför barnet... måste lyssna på detta!
Citera
2025-01-16, 21:56
Medlem
Verkar ju va nåt hon gör, vem minns inte när hon slängde ett glas vin på sitt otrogna ex (eller om det var den andra tjejen i trekanten) på Trädgården? Men hur fåniga är ni här? Abused av att ens flickvän på 50kg kastat en påse muffins på en när man grälat? Nä, det låter inte som något att ringa polisen för. Klart det kan vara störande för honom, men farligt, nä kom igen nu.
Citera
2025-01-16, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RubyTuesday
Verkar ju va nåt hon gör, vem minns inte när hon slängde ett glas vin på sitt otrogna ex (eller om det var den andra tjejen i trekanten) på Trädgården? Men hur fåniga är ni här? Abused av att ens flickvän på 50kg kastat en påse muffins på en när man grälat? Nä, det låter inte som något att ringa polisen för. Klart det kan vara störande för honom, men farligt, nä kom igen nu.
Det är kränkande att få saker kastat på sig. Kränkning = misshandel
Citera
2025-01-16, 22:02
Medlem
Mm och så borde han polisanmäla henne då menar du?
Citera
2025-01-16, 22:15
Medlem
cleolinas avatar
Citat:

Citat:
Mm och så borde han polisanmäla henne då menar du?

Vem har sagt att det var farligt? (Iaf inte i det här fallet, vet inte vad hon kastar i övrigt.) Har någon sagt att han ska ringa polisen?
Jag gillar Sandra väldigt mycket men det här är avvikande. Nej, man kastar inte saker på sin partner när man bråkar. Gör man det har man problem.
De flesta lågstadiebarn har hunnit växa ifrån det beteendet. Att en vuxen människa gör det, även om det bara är muffinspaket, är… rubbat.
Kan också säga att jag är rejält jävla trött på fenomenet försvara kvinnor som uppför sig som svin för att de är kvinnor, ”väger 50 kilo” eller något annat nonsens. Jag hoppas att man åtminstone inte låtsas att man är feminist om man anser att kvinnor inte ska få konsekvenser för urballat beteende. Vi med våra minimala barnsliga, känslostyrda hjärnor och lättviktiga kroppar bör ses på som små otyglade barn utan konsekvenstänk, eller?
Som sagt var: jag är väldigt förtjust i Sandra. Men det här är bara olustigt, med generös tolkning väldigt omoget, med mindre generös stört, som sagt.
Men hon verkar ju tagit till sig Björns vädjan om att inte få objekt kastade på sig när hon är arg, vilket ju åtminstone är ett framsteg.
Citera
2025-01-16, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Vem har sagt att det var farligt? (Iaf inte i det här fallet, vet inte vad hon kastar i övrigt.) Har någon sagt att han ska ringa polisen?
Jag gillar Sandra väldigt mycket men det här är avvikande. Nej, man kastar inte saker på sin partner när man bråkar. Gör man det har man problem.
De flesta lågstadiebarn har hunnit växa ifrån det beteendet. Att en vuxen människa gör det, även om det bara är muffinspaket, är… rubbat.
Kan också säga att jag är rejält jävla trött på fenomenet försvara kvinnor som uppför sig som svin för att de är kvinnor, ”väger 50 kilo” eller något annat nonsens. Jag hoppas att man åtminstone inte låtsas att man är feminist om man anser att kvinnor inte ska få konsekvenser för urballat beteende. Vi med våra minimala barnsliga, känslostyrda hjärnor och lättviktiga kroppar bör ses på som små otyglade barn utan konsekvenstänk, eller?
Som sagt var: jag är väldigt förtjust i Sandra. Men det här är bara olustigt, med generös tolkning väldigt omoget, med mindre generös stört, som sagt.
Men hon verkar ju tagit till sig Björns vädjan om att inte få objekt kastade på sig när hon är arg, vilket ju åtminstone är ett framsteg.

Exakt detta! Det är ju faktiskt ingen här som sagt att B bör ringa polisen. Alltså jag som tycker att stackaren är så fånig och att S innerst inne verkar förakta honom, har nu fått svart på vitt att hon faktiskt gör det. Du kastar inte saker på en person du har respekt för. Du kastar inte saker på en person som du tror kommer agera på ditt beteende. På en arbetsplats skulle inte S kasta saker, för då skulle hon få sparken. Hon vet dock att B aldrig vågar lämna henne och därför lever hon ut. Vilken dysfunktionell relation. Tycker synd om S, det är så uppenbart att B inte äger hennes hjärta, utan att hon nöjt sig.
Citera
2025-01-17, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina

👏
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in