2024-03-28, 07:37
Medlem
Vilka idiotiska poser i Brämhults-samarbetet. Våp äter glass och fakturerar.
Citera
2024-03-28, 08:43
Medlem
Jag blev lite förvånad att hon skriver "sorbetglass". Sorbet är ju en sak, och glass något annat. Fast, man fattar ju vad hon menar, så jag kanske bara är besserwisser.
Citera
2024-03-28, 09:37
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissyPhoto
Jag blev lite förvånad att hon skriver "sorbetglass". Sorbet är ju en sak, och glass något annat. Fast, man fattar ju vad hon menar, så jag kanske bara är besserwisser.

Jag håller med dig och det är märkligt att en utbildad copywriter väljer att skriva så.
Citera
2024-03-28, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Jag håller med dig och det är märkligt att en utbildad copywriter väljer att skriva så.

Hon är ju lite "tafatt" på det sättet och vet ganska ofta inte vad vanliga föremål heter. Har tänkt på det många gånger. Det är lite knepigt eftersom hon andra gånger är ganska välformulerad.

I övrigt så är man trött på samma samarbete om och om igen, dvs olika företag men samma reklam typ.
Citera
2024-03-28, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xxxhot
känns som hennes inre barns rop på hjälp, som säkert någon psykolog skulle säga.

men, håller med. samarbeten som dessa känns inte bara cringe, utan också daterade. ingen på internet blir imponerad av fint skuren frukt längre.

Håller verkligen med! Både cringe och daterat. Herregud. Så nonchalant och slarvigt. Antar att hon tycker att hon gör detta på roligt sätt med glimten i ögat- men nej det funkar verkligen inte längre. Det är ovärdigt. Frukten är liksom inte ens fint skuren eller vad man ska säga, inte ens estetiken finns där, kladdiga glas, glassen slarvigt uppslevad i nån konstig skål, etc
Senast redigerad av Galenkattkvinna 2024-03-28 kl. 20:09.
Citera
2024-03-28, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Håller verkligen med! Både cringe och daterat. Herregud. Så nonchalant och slarvigt. Antar att hon tycker att hon gör detta på roligt sätt med glimten i ögat- men nej det funkar verkligen inte längre. Det är ovärdigt. Frukten är liksom inte ens fint skuren eller vad man ska säga, inte ens estetiken finns där, kladdiga glas, glassen slarvigt uppslevad i nån konstig skål, etc

Allt känns väldigt barnsligt. Som om hon skulle bjuda in till barnkalas? Men hennes följare älskar hennes samarbeten. Hon har nog väldigt unga läsare.
Citera
2024-03-28, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frimlov
Hon är ju lite "tafatt" på det sättet och vet ganska ofta inte vad vanliga föremål heter. Har tänkt på det många gånger. Det är lite knepigt eftersom hon andra gånger är ganska välformulerad.

I övrigt så är man trött på samma samarbete om och om igen, dvs olika företag men samma reklam typ.
Tror det är fullt medvetet, för att hon inte ska verka så mainstream.
Citera
2024-03-29, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna

Är det inte väldigt dåliga fotografier i just detta samarbete? Jättekonstiga vinklar och vrår. En lampa som hänger i mitten av en av bilderna som skapar någon konstig effekt på hennes kropp? Vem har tagit fotografierna?
Citera
2024-03-29, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frimlov

Hennes följare är bebisar om dom gillar det där. Hur många deppiga ensamkalas kan en människa ha? Har hon inga vänner? Skulle inte sonen älskat detta? Varför är alla bilder så mörka? Ser otroligt deppigt ut alltihop. För övrigt funkar blogg-samarbeten tvärtom på mig, nu ska jag absolut inte köpa brämhults på länge.
Citera
2024-03-29, 06:22
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelviraa
Är det inte väldigt dåliga fotografier i just detta samarbete? Jättekonstiga vinklar och vrår. En lampa som hänger i mitten av en av bilderna som skapar någon konstig effekt på hennes kropp? Vem har tagit fotografierna?

Jo, tänkte också på det. Dåligt ljus med. Förutsatte bara att det var en fotograf eftersom man såg att de var tagna med systemkamera. Men här kommer förklaringen:

Citat:
Good morning och välkomna in i min helg. Jag jobbade hemifrån på fredagen. Fotograferade ett samarbete, som ni fick se igår. Tyckte det blev fint och kul. Och gott.

Hon fotograferade själv. Det är synd att hon inte verkar vilja lära sig hur kameran fungerar.
Citera
2024-04-03, 08:46
Medlem
Kan sonen verkligen bara sova i vagn? Sover han inte på vilan på förskolan? De brukar ju lägga barnen i ett rum. Inte gå runt med varje barn i vagn. Verkar sjukt jobbigt, hade aldrig pallat.
Citera
2024-04-03, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Kan sonen verkligen bara sova i vagn? Sover han inte på vilan på förskolan? De brukar ju lägga barnen i ett rum. Inte gå runt med varje barn i vagn. Verkar sjukt jobbigt, hade aldrig pallat.
Tror Sandra vill gå runt varje dag och skjuta vagnen under någon timma. Att barnet behöver lära sig finna ro själv bryr hon sig inte om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in