2013-04-06, 12:32
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Värna om dina intressen, men inte genom att kränka andras rättigheter.
Vad du tycker om och inte tycker om är din sak inte alla andras problem.
Det är vi vita som blir kränkta av att få våra länder översvämmade av främmande folk din inbilska pisstomte! Vi har rätt att vara ifred för att odla vår kultur, trygga en långsiktig överlevnad och en framtid för våra barn. Den som jävlas med våran rätt skall vara glad om den får behålla huvudet pisstomte. Du har din lojalitet till ditt assyriska folk så du skall inte tala om för oss svenskar vad vi skall göra.
Senast redigerad av SummaSummarum 2013-04-06 kl. 12:36.
2013-04-06, 12:43
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Det är vi vita som blir kränkta av att få våra länder översvämmade av främmande folk din inbilska pisstomte! Vi har rätt att vara ifred för att odla vår kultur, trygga en långsiktig överlevnad och en framtid för våra barn. Den som jävlas med våran rätt skall vara glad om den får behålla huvudet pisstomte. Du har din lojalitet till ditt assyriska folk så du skall inte tala om för oss svenskar vad vi skall göra.

Andra människor har också rätt att befinna sig här. Du är en mycket aggressiv och samhällsfientlig person om du vill inskränka andra människors rättigheter till förmån för ditt egna flaggrunkande. Det märks mycket väl, när du pratar om att du vill hugga huvudet av människor. Sådana som du bör man hålla under uppsikt.

Jag är Hitler-arisk och du skall inte tala om för mig vad jag ska göra, tycka eller tänka.
2013-04-06, 12:45
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Andra människor har också rätt att befinna sig här. Du är en mycket aggressiv och samhällsfientlig person om du vill inskränka andra människors rättigheter till förmån för ditt egna flaggrunkande. Det märks mycket väl, när du pratar om att du vill hugga huvudet av människor. Sådana som du bör man hålla under uppsikt.

Jag är Hitler-arisk och du skall inte tala om för mig vad jag ska göra, tycka eller tänka.
Det är vi vita som konstant utsätts för hjärntvätt i media om vad vi skall tycka och tänka av er kulturmarxister. Försök inte anklagas oss för era egna perverterade taktiker.

Sluta gny din förrädiska, anti-vita, lilla pissråtta.
Senast redigerad av SummaSummarum 2013-04-06 kl. 12:50.
2013-04-06, 12:53
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Det är vi vita som konstant utsätts för hjärntvätt i media om vad vi skall tycka och tänka av er kulturmarxister. Försök inte anklagas oss för era egna perverterade taktiker.

Sluta gny din förrädiska, anti-vita, lilla pissråtta.

Nej, det är ni rasister som tror att det pågår en konspiration i samhället från alla möjliga håll och kanter; media, politiker, hjärntvättade medborgare. Det finns ingen satans konspiration. Det existerar bara i ditt huvud, precis som dina psykiskt sjuka rasistiska åsikter. För det är just vad det är: åsikter och felaktiga tolkningar.

Du slänger med alla rasist-klyschor som finns, nämligen "antivit", "kulturmarxist" och "hjärntvätt" med mera.

Ser inte hur jag är förrädare. Jag har aldrig svurit lojalitet gentemot dig.
2013-04-06, 13:01
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Nej, det är ni rasister som tror att det pågår en konspiration i samhället från alla möjliga håll och kanter; media, politiker, hjärntvättade medborgare. Det finns ingen satans konspiration. Det existerar bara i ditt huvud, precis som dina psykiskt sjuka rasistiska åsikter. För det är just vad det är: åsikter och felaktiga tolkningar.

Du slänger med alla rasist-klyschor som finns, nämligen "antivit", "kulturmarxist" och "hjärntvätt" med mera.

Ser inte hur jag är förrädare. Jag har aldrig svurit lojalitet gentemot dig.
Du kan låtsas som om det är en naturlig utveckling att vita görs till minoriteter i alla våra länder men det är det inte. Det är politiska beslut och propaganda som ligger bakom och sådant stödjs av infernaliska pisstomtar som du.

Man ser ju hur du försöker "bekämpa rasism" genom att nedvärdera och förfula vita människor i din avatar. Vad är det om inte anti-vitt beteende? Du är ju så dum så att du inte fattar att du hela tiden bekräftar tesen om att anti-rasist är ett kodord för anti-vit.
2013-04-06, 13:04
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Du kan låtsas som om det är en naturlig utveckling att vita görs till minoriteter i alla våra länder men det är det inte. Det är politiska beslut och propaganda som ligger bakom och sådant stödjs av infernaliska pisstomtar som du.

Man ser ju hur du försöker "bekämpa rasism" genom att nedvärdera och förfula vita människor i din avatar. Vad är det om inte anti-vitt beteende? Du är ju så dum så att du inte fattar att du hela tiden bekräftar tesen om att anti-rasist är ett kodord för anti-vit.

Jag låtsas inte, utan utvecklingen är fullt naturlig. Vad säger det om oss, om vi tar tillbaka vår medmänsklighet och stänger gränserna för flyktingar?

Haha, min avatar är inte till för att nedvärdera och förfula vita människor. Den är till för att nedvärdera och förfula dig personligen.

Men du verkar ta rätt illa upp, så jag ska ta och byta tillbaka till min gamla om inte alltför lång tid.
2013-04-06, 16:19
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Du kan ha din lojalitet var du vill så länge du inte kränker andras rättigheter.
Det är du som inte fattar, lagen är enkel:
- alla svenska medborgare har samma rättigheter.

Så alla som inte tycker som dig ska du hugga huvudet att?
Ja, låter som en bra person att skicka till förhandlingar med andra länder.
2013-04-06, 22:16
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Det stämmer inte

Du verkar inte använda hjärnan så värst mycket när du argumenterar.

När du skrev "vetenskapen menar att skillnadena är för små för att dela in människan i raser" så höll jag med om att skillnadena finns.

Då skriver du

Citat:
Det stämmer inte

Seriöst är du någon slags efterbliven turk med iq 80 från någon elitklass från Rinkeby?
2013-04-06, 23:09
Medlem
fboba40s avatar
Citat:

Bra, fortsätt sådär! Du förser antirasismen med bränsle, motivation och mål. Det är individer som du och dina åsikter som antirasismen riktar sig mot.
Du måste förstås fortsätta att låtsas att antirasist är ett kodord för antivit för att inbilla dig att du kämpar för en bred massa. Men antirasist = antirasist, och rasist = antimänniska.
2013-04-06, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fboba40
Bra, fortsätt sådär! Du förser antirasismen med bränsle, motivation och mål. Det är individer som du och dina åsikter som antirasismen riktar sig mot. Du måste förstås fortsätta att låtsas att antirasist är ett kodord för antivit för att inbilla dig att du kämpar för en bred massa. Men antirasist = antirasist, och rasist = antimänniska.

Är det rätt att utplåna alla afrikaner i Afrika genom att byta ut dem mot blonda, blåögda, vita och låta afrikanerna bekosta folkmordet? Eller betyder ditt sista uttalande (i skrift) att du ogillar invandrare och judar, samt ser dem som antimänniskor, eftersom de vanligen är de största rasisterna?
2013-04-07, 00:43
Medlem
fboba40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenSelect
Är det rätt att utplåna alla afrikaner i Afrika genom att byta ut dem mot blonda, blåögda, vita och låta afrikanerna bekosta folkmordet?

Eftersom det inte sker någon utplåning eller något folkmord så ser jag ingen poäng med din fråga.

Citat:
Eller betyder ditt sista uttalande (i skrift) att du ogillar invandrare och judar, samt ser dem som antimänniskor, eftersom de vanligen är de största rasisterna?

Vilken etnicitet rasisterna har tillmäter jag ingen betydelse alls, eftersom jag inte är rasist.
2013-04-07, 01:50
Medlem
Citat:
Eftersom det inte sker någon utplåning eller något folkmord så ser jag ingen poäng med din fråga.
Så du anser inte det är utplåning av eller mord på ett folk att avsluta dess existens som i frågeexemplet?

Citat:
Vilken etnicitet rasisterna har tillmäter jag ingen betydelse alls, eftersom jag inte är rasist.
Med andra ord har du inget emot ariskt bevarande, men mycket emot judisk överhetssträvan och antivit aktivism.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in