2013-04-07, 04:58
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fboba40
Bra, fortsätt sådär! Du förser antirasismen med bränsle, motivation och mål. Det är individer som du och dina åsikter som antirasismen riktar sig mot.
Du måste förstås fortsätta att låtsas att antirasist är ett kodord för antivit för att inbilla dig att du kämpar för en bred massa. Men antirasist = antirasist, och rasist = antimänniska.
Ja jag är medveten om att så kallade anti-rasister inriktar sig på att bekämpa vita människors rätt till att vara ifred för att odla sin kultur, trygga en långsiktig överlevnad och en framtid för vita barn. Ni vill inte att vi skall försvara oss. Det är därför som anti-rasist är ett kodord för anti-vit.
2013-04-07, 05:24
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Du kan ha din lojalitet var du vill så länge du inte kränker andras rättigheter.
Det är du som inte fattar, lagen är enkel:
- alla svenska medborgare har samma rättigheter.

Så alla som inte tycker som dig ska du hugga huvudet att?
Ja, låter som en bra person att skicka till förhandlingar med andra länder.
Tror du att ni anti-vita hade fått behålla era huvuden om ni hade försökt er på samma sak i afrikanska länder genom att översvämma deras länder med främlingar tills negrerna blev minoriteter och sysselsatt er med samma destruktiva propaganda mot dem? Ni hade blivit kokade och uppätna på tre röda sekunder.

Den som jävlas med vita människors rätt att överleva och odla sin kultur förtjänar förstås vita människors vrede. Vita människor har rätt att försvara sig. Tro inget annat.
Senast redigerad av SummaSummarum 2013-04-07 kl. 05:31.
2013-04-07, 20:08
Medlem
Svarta inser också att Vita håller på att bli utrotade av det antivita systemet, verkar som att svarta nationalister kan tänka längre än antivita. Och ha mer empati för den Vita rasen dessutom. De förstår ju vad som sker mot Vita i ALLA och BARA Vita länder.

http://www.youtube.com/watch?v=2yKm4m1dcaY&list=FLlmYxHA-ir9g3nbzZRh6baQ&index=2

Fast förstås så kommer aldrig sådana här personer attackeras och demoniseras som "rasister", de tillhör ju den icke-Vita, de stackars utsatta som inte kan tänka själv, enligt antivita.

"Rasism" är som vanligt reserverat för vanliga Vita människor.
2013-04-10, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Svarta inser också att Vita håller på att bli utrotade av det antivita systemet, verkar som att svarta nationalister kan tänka längre än antivita. Och ha mer empati för den Vita rasen dessutom. De förstår ju vad som sker mot Vita i ALLA och BARA Vita länder.

http://www.youtube.com/watch?v=2yKm4m1dcaY&list=FLlmYxHA-ir9g3nbzZRh6baQ&index=2

Fast förstås så kommer aldrig sådana här personer attackeras och demoniseras som "rasister", de tillhör ju den icke-Vita, de stackars utsatta som inte kan tänka själv, enligt antivita.

"Rasism" är som vanligt reserverat för vanliga Vita människor.

Så nu lägger du fram att Svarta personer kanske är smartare än oss ändå då? Från ditt perspektiv då. Dummare från mitt perspektiv intressant nog.

Men säger det rakt ut här. Absolut är dessa svarta personer rasister!

Men det kan nog stämma att "Antivita" tycker så, dvs att det är så synd om den, dock finns det ingen med dessa åsikter på detta forum verkar det som. Säg till när du hittar någon dock! Vill träffa någon som är antivit, aldrig gjort eller ens talat med. Eller, svarta rasister som hatar vita har jag pratat med, men inte vita.
2013-04-10, 14:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Tror du att ni anti-vita hade fått behålla era huvuden om ni hade försökt er på samma sak i afrikanska länder genom att översvämma deras länder med främlingar tills negrerna blev minoriteter och sysselsatt er med samma destruktiva propaganda mot dem? Ni hade blivit kokade och uppätna på tre röda sekunder.

Den som jävlas med vita människors rätt att överleva och odla sin kultur förtjänar förstås vita människors vrede. Vita människor har rätt att försvara sig. Tro inget annat.

Så nu är plötsligt dessa länder föregångsländerna?

Så låt mig vara klar, vi vill inte ha hit folk från dessa outvecklade länder, dock så har de mer utvecklad filosofi än oss.. Hur ska du ha det här?

Du anser att DU har rätt att tala för alla vita? JAg är vit, och det drar inte på sig min vrede, så du har helt enkelt fel, dom förtjänar kanske DIN vrede, men kom inte och hitta på vad andra borde tycka.
2013-04-10, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Ja jag är medveten om att så kallade anti-rasister inriktar sig på att bekämpa vita människors rätt till att vara ifred för att odla sin kultur, trygga en långsiktig överlevnad och en framtid för vita barn. Ni vill inte att vi skall försvara oss. Det är därför som anti-rasist är ett kodord för anti-vit.

Bekämpa vita människor är alltså synonymt med att tillåta vita människor sin fria vilja till sexuell partner? Förklara hur du logiskt når denna slutsats.

Så fort du är antivit upphör du vara antirasist. Det är begrepp i total motsägelse. Du kan inte vara det ena och samtidigt det andra. Det skulle vara som att vara vit och svart samtidigt. Du är det ena eller det andra.

Ingen försöker hindra er rätt att skapa ett vitt samhälle där era vita barn kan leva vidare. Istället för att klaga, skapa detta samhälle! Hur svårt kan det vara? Halva norrland saknar ju ffs invandring, om jag ogillade invandrare skulle jag flytta dit så hade hela problemet varit löst. Fattar inte varför ni komplicerar något som så enkelt kan lösas.
2013-04-10, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenSelect
Så du anser inte det är utplåning av eller mord på ett folk att avsluta dess existens som i frågeexemplet?

Med andra ord har du inget emot ariskt bevarande, men mycket emot judisk överhetssträvan och antivit aktivism.

JA är självmord och mord samma sak?

Svenskar VÄLJER att blanda ut sin ras. Om du VÄLJER att skjuta dig själv, är detta mord?

Jag har iaf inget emot ariskt bevarande, jag bryr mig inte om det, precis som jag inte bryr mig om bevarandet av specifika fladdermusarter, men ser inget problem med det om folk nu vill ta sig tiden.

DEt du kallar "judisk överhetssträvan" (judar är i övrigt ofta rasistiska) är ju egentligen bara att judar är framgångsrika. Att ett folkslag är framgångsrika är inte det samma som att ha en agenda.
2013-04-10, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Bekämpa vita människor är alltså synonymt med att tillåta vita människor sin fria vilja till sexuell partner? Förklara hur du logiskt når denna slutsats.

Nu ljuger du. Och det vet du. Det finns ingenting med fri vilja som leder till invandring och integration. Vi har gått igenom detta tidigare du och jag.

Citat:
Så fort du är antivit upphör du vara antirasist. Det är begrepp i total motsägelse. Du kan inte vara det ena och samtidigt det andra. Det skulle vara som att vara vit och svart samtidigt. Du är det ena eller det andra.

Du säger att du är antirasist. Det visar sig att du är antivit. Vilket var förväntat med tanke på hur ordet används i dag.

Citat:
Ingen försöker hindra er rätt att skapa ett vitt samhälle där era vita barn kan leva vidare.

Utom staten då eller?

Citat:
Istället för att klaga, skapa detta samhälle! Hur svårt kan det vara? Halva norrland saknar ju ffs invandring, om jag ogillade invandrare skulle jag flytta dit så hade hela problemet varit löst. Fattar inte varför ni komplicerar något som så enkelt kan lösas.

Det är olagligt för det första. Det går emot "integration". Du vet, i USA hade de frivillig segregering genom avtal mellan säljare och köpare av fastigheter. Men det deklarerades olagligt av staten. Så när du säger... "hur svårt kan det vara" - samtidigt som du vet att det är olagligt, då visar du att du är illasinnad.

Jag vet vad du sagt tidigare. Att man som svensk ska behöva flytta i sitt eget land för att din agenda ska genomföras. Och du har varit tydligt med att invandring och integration kommer att tvingas på "halva Norrland" sen också. För du vill ju påtvinga möjligheter till oppblandning. Det är vad du vill, du har själv sagt det.
2013-04-10, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fboba40
Bra, fortsätt sådär! Du förser antirasismen med bränsle, motivation och mål.

Mål, d.v.s avsikt.

In the present Convention, genocide means any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group, as such:

(a) Killing members of the group;
(b) Causing serious bodily or mental harm to members of the group;
(c) Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part;
(d) Imposing measures intended to prevent births within the group;
(e) Forcibly transferring children of the group to another group.

Bobban är skyldig. Vilka här håller med Bobban?
2013-04-10, 20:10
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
Mål, d.v.s avsikt.

In the present Convention, genocide means any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group, as such:

(a) Killing members of the group;
(b) Causing serious bodily or mental harm to members of the group;
(c) Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part;
(d) Imposing measures intended to prevent births within the group;
(e) Forcibly transferring children of the group to another group.

Bobban är skyldig. Vilka här håller med Bobban?

Nu är jag sent ute i den här diskussionen. Men jag har en invändning/fråga.

Det som avses när det gäller "group conditions" är "deliberate deprivation of resources indispensable for survival, such as food or medical services, or systematic expulsion from homes."

Känns som detta inte är tillämpbart, så Bobban kanske är oskyldig i alla fall.
2013-04-10, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Nu är jag sent ute i den här diskussionen. Men jag har en invändning/fråga.

Det som avses när det gäller "group conditions" är "deliberate deprivation of resources indispensable for survival, such as food or medical services, or systematic expulsion from homes."

haha.. nä, det som avses är vad som avses. Det är inte svårare än så. Kom ihåg att det handlar om avsikt. Det är en medveten agenda som pågår.

Men om du är inne på det spåret och utforskar dina känslor så, visst... fri vård till illegala (d.v.s i praktiken baserat på ras), allt fler områden fylls upp av nysvenskar.

Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Känns som detta inte är tillämpbart, så Bobban kanske är oskyldig i alla fall.

Dina känslor är inte särskilt intressanta i sammanhanget. Bobban är skyldig och har medgett det många gånger i tråden.
2013-04-10, 20:28
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
haha.. nä, det som avses är vad som avses. Det är inte svårare än så. Kom ihåg att det handlar om avsikt. Det är en medveten agenda som pågår.

Men om du är inne på det spåret och utforskar dina känslor så, visst... fri vård till illegala (d.v.s i praktiken baserat på ras), allt fler områden fylls upp av nysvenskar.

Fast det jag skriver grundar sig på vad PCICC (Preparatory Commission for the International Criminal Court) hävdar avses med meningen i sig. Det handlar således om att medvetet frånta en folkgrupp resurser nödvändiga för överlevnad, såsom mat och sjukvård - eller att man systematiskt sparkar ut folk från deras hem.

Du kan inte ta den här meningen och ge den din egen innebörd. Detta är vad den är avsedd att betyda - det är inte vad dom pågår.
Senast redigerad av Tinuviel 2013-04-10 kl. 20:31.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in