2013-03-20, 00:27
Medlem
SFC1977s avatar
Detta mantra är uppfunnet av nazister för att hjärntvätta och utnyttja människor, den är ologisk och har motbevisats flera gånger om. Kollektivistiska etiska principer bygger på att människan är inte ett mål för sig själv, men är bara ett verktyg för att tjäna andras mål. Huruvida dessa "andra" är en diktator, gäng, nation, ras, gud, samhället, stammen etc. är irrelevant - poängen är att man i princip måste offras för andra. Historien harvisat att kyrkogårdar är fyllda med liken av de bedragna av sådana påståenden.
2013-03-20, 00:30
Medlem
fboba40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Nejdå, utrotningen av Vita är "frihetligt" i era antivita ögon. Precis som gisslan med Stockholmssyndrom inte alls blivit tvingade eller gör saker utan att veta bättre.

Nu borde du ha varit marxist, så kunde du ha dragit till med den bekväma termen Falskt medvetande!

Trots att tråden blivit så lång har det inte kommit fram något uttalande som sakligt sett kunde bedömas som antivitt. Slutstsen är fortfarande att antirasist inte kan vara = antivit.
2013-03-20, 00:36
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Du menar "frihet" som i att idiotförklaring, demonisering av alla som motsätter sig folkmordet av Vita med antivita AFA, DN, Aftonbladet, Expressen, EXPO, alla enade i att hata och bedriva häxjakt. Förstöra och svartmåla alla kättare som avviker från "mångfalds" kyrkan-"frihet" menar du?

Vita och icke-Vita separerar sig hela tiden fortfarande, därför är det tvångsintegration och "diskriminering" att separera sig från andra folkgrupper enligt antivit tyranni. Därför staten och media tvingar på ALLA och BARA Vita dessa förhållanden och massiv propaganda om hur värdelösa Vita svenskar är och att det inte gör något till eller från att försvinna.

Jag svär, du passar in otroligt bra i Nordkorea. Samma mentalitet: om majoriteten inte vågar eller sväljer all smörja som kläms ut måste det vara "frihet", omöjligt att det är grupptryck och förtryck av en psykopatisk ideologi och stat?

Nejdå, utrotningen av Vita är "frihetligt" i era antivita ögon. Precis som gisslan med Stockholmssyndrom inte alls blivit tvingade eller gör saker utan att veta bättre.

Funktionen av rättigheter är att hålla samhället från att trampa på individen. Individuella rättigheter är okränkbara. Vilket betyder, de överförs inte till dig av någon eller någon regering.
Vi har noterat att du är vit och det ger ingen särskild behandling. Den enda skyldighet en rätt ålägger andra är att lämna dig ensam, det vill säga fri att agera inom din sfär av rättigheter.
2013-03-20, 01:25
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Detta mantra är uppfunnet av nazister för att hjärntvätta och utnyttja människor, den är ologisk och har motbevisats flera gånger om. Kollektivistiska etiska principer bygger på att människan är inte ett mål för sig själv, men är bara ett verktyg för att tjäna andras mål. Huruvida dessa "andra" är en diktator, gäng, nation, ras, gud, samhället, stammen etc. är irrelevant - poängen är att man i princip måste offras för andra. Historien harvisat att kyrkogårdar är fyllda med liken av de bedragna av sådana påståenden.

Det roliga är att man också märker vilka sjukt störda individer som är anti-vit-ivrare. Titta på R3kyl och SummaSummarum, t.ex. Man märker vilka empatilösa och störda personligheter dessa är. De är precis som sektmedlemmar, övertygade om att de är guds vita riddare som är satta på jorden för att befria den ariska rasen. Detta är människor som skulle avrätta oskyldiga svarta barn för att skydda den vite mannen.

Jag är övertygad om att åtminstone ett par ur rasistmaffian har skelett i garderoben, såsom barnporr eller liknande. Kommer inte ihåg vem det var, men det var någon som länkade till en blogg som en vit-makt-författare driver, och han är dömd för pedofili och barnporrbrott.
Senast redigerad av kalasetistan 2013-03-20 kl. 01:29.
2013-03-20, 10:17
Medlem
Citat:

Nazistspöken...

Kul ironi här. För om man är emot att lägga sitt liv på att bekosta invandring så är man kollektivist!
2013-03-20, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Det roliga är att man också märker vilka sjukt störda individer som är anti-vit-ivrare. Titta på R3kyl och SummaSummarum, t.ex. Man märker vilka empatilösa och störda personligheter dessa är. De är precis som sektmedlemmar, övertygade om att de är guds vita riddare som är satta på jorden för att befria den ariska rasen. Detta är människor som skulle avrätta oskyldiga svarta barn för att skydda den vite mannen.

Är svarta barn ett av era vapen?
2013-03-20, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
OK bra att du förtydligar det.. DU har alltså "geno" men din tolkning av "folkmord" saknar "cide".

Lagen handlar inte om när det sker frivilligt. Om våra gener blandas ut för att svenskar vill ligga med invandrare kan det aldrig klassas som folkmord. Om vi hade tvingats så hade jag kunnat hålla med, men det är ingen pistol mot mitt huvud som säger att jag måste ligga med invandrare.

Jag är emot det. Alltså är det inte frivilligt. Punkt slut.

Anledningen till att det är folkmord är 1) att det medveten politik som ligger bakom, 2) oppblandningen ske ske i vita länder.

Som jag påpekat i tråden tidigare så skulle antirasister så som du stödja oppblandaravdrag - alltså lägre skatt om man blandar opp. Det är tvång nämligen.

Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Vem har sagt att det inte KAN ske ett folkmord mot vita? Det är väll klart det KAN. Men ingen gör det för närvarande.

Du pratar själv om bortblandning av gener i detta inlägg. Det pågår. Och du är skyldig. Det handlar om genetisk utrotning, vilket du själv är inne på.
2013-03-20, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fboba40
Nu borde du ha varit marxist, så kunde du ha dragit till med den bekväma termen Falskt medvetande!

Trots att tråden blivit så lång har det inte kommit fram något uttalande som sakligt sett kunde bedömas som antivitt. Slutstsen är fortfarande att antirasist inte kan vara = antivit.

Åh? De verkliga marxisterna håller inte med dig, plutten.

http://www.friatider.se/sahlin-vita-manniskor-ar-problemet

Men dessa saker är väl självvalda, för alla fritänkande klassmedvetna kämpar inser väl att Vitingen måste bort..
2013-03-20, 12:27
Medlem
Citat:
Funktionen av rättigheter är att hålla samhället från att trampa på individen. Individuella rättigheter är okränkbara. Vilket betyder, de överförs inte till dig av någon eller någon regering.
Vi har noterat att du är vit och det ger ingen särskild behandling. Den enda skyldighet en rätt ålägger andra är att lämna dig ensam, det vill säga fri att agera inom din sfär av rättigheter.

Jaha, har jag rättigheten att separera mig från andra individer med de individer jag vill omge mig med? Jo visst.. ett problem antivit, din tvångsintegration som tvingar på ALLA och BARA Vita "mångfald" (icke-Vita).

Men ni inser ju allt detta, ni talar bara i gåtor och med täckmantlar, Vita håller på att bli bortblandade och du babblar om "individuella rättigheter" samtidigt som Vita blir skuldbelagda för varenda bananskal icke-Vita halkat på 1000 år sen.

Har blivit negativt särbehandlat p.g.a. Vit ras hela livet, nyheterna visar även samma sak hela tiden, men ni är inte ärliga och kallar det "antivitism". Ni måste lura er själva för att kunna leva med era psykopatiska handlingar, därför kallar ni det "mångKULTur" och "antirasism".

Men antirasist är bara ett kodord för antivit.
Senast redigerad av R3kyl 2013-03-20 kl. 12:31.
2013-03-20, 12:30
Medlem
Citat:

Hörru, en intressant grej, antivit. Din kommunistgud och massmördare Leon Trotsky började spamma "rasist" och även nazist/fascist mot alla Vita som inte ville tillhöra hans psykopatklubb. Men det är väl helt ok?

Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan

Jag är övertygad om att åtminstone ett par ur rasistmaffian har skelett i garderoben, såsom barnporr eller liknande. Kommer inte ihåg vem det var, men det var någon som länkade till en blogg som en vit-makt-författare driver, och han är dömd för pedofili och barnporrbrott.

För att vi inte vill se Vita utrotade är vi "empatilösa" och "störda", ja du, om någon bryr sig om människor OCH samtidigt sin ras är man väl det vidrigaste som finns?

Såklart det är, en antivit som dig kan inte acceptera Vit existens oavsett vad. Och därför måste ni snacka massor av irrelevant strunt istället för att svara på frågan: varför hatar ni Vita så mycket att ni vill ha ett antivitt folkmord?
Senast redigerad av R3kyl 2013-03-20 kl. 12:32.
2013-03-20, 21:28
Medlem
fboba40s avatar
Citat:
Åh? De verkliga marxisterna håller inte med dig, plutten.

http://www.friatider.se/sahlin-vita-manniskor-ar-problemet

Du menar att Mona Sahlin skulle vara marxist?
Om jag ska dra till med en vild gissning så tror jag att hon menar: orsaken till minoritetens svaga position finns hos majoriteten.
2013-03-20, 21:34
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Jaha, har jag rättigheten att separera mig från andra individer med de individer jag vill omge mig med? Jo visst.. ett problem antivit, din tvångsintegration som tvingar på ALLA och BARA Vita "mångfald" (icke-Vita).

Men ni inser ju allt detta, ni talar bara i gåtor och med täckmantlar, Vita håller på att bli bortblandade och du babblar om "individuella rättigheter" samtidigt som Vita blir skuldbelagda för varenda bananskal icke-Vita halkat på 1000 år sen.

Har blivit negativt särbehandlat p.g.a. Vit ras hela livet, nyheterna visar även samma sak hela tiden, men ni är inte ärliga och kallar det "antivitism". Ni måste lura er själva för att kunna leva med era psykopatiska handlingar, därför kallar ni det "mångKULTur" och "antirasism".

Men antirasist är bara ett kodord för antivit.

Ja, du har rätt att separare från andra, det var det jag skrev.
"Den enda skyldighet en rätt ålägger andra är att lämna dig ensam, det vill säga fri att agera inom din sfär av rättigheter." Frihet betyder frihet att styra ditt eget liv, att arbeta och spela som du väljer, för att hålla vad du tjänar, att utöva den religion som du väljer, för att tala fritt, och att associera frivilligt med andra.

Allt annat är irrelevant och lurendrejeri.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in