Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Funktionen av rättigheter är att hålla samhället från att trampa på individen. Individuella rättigheter är okränkbara. Vilket betyder, de överförs inte till dig av någon eller någon regering.
Vi har noterat att du är vit och det ger ingen särskild behandling. Den enda skyldighet en rätt ålägger andra är att lämna dig ensam, det vill säga fri att agera inom din sfär av rättigheter.
Jaha, har jag rättigheten att separera mig från andra individer med de individer jag vill omge mig med? Jo visst.. ett problem antivit, din tvångsintegration som tvingar på ALLA och BARA Vita "mångfald" (icke-Vita).
Men ni inser ju allt detta, ni talar bara i gåtor och med täckmantlar, Vita håller på att bli bortblandade och du babblar om "individuella rättigheter" samtidigt som Vita blir skuldbelagda för varenda bananskal icke-Vita halkat på 1000 år sen.
Har blivit negativt särbehandlat p.g.a. Vit ras hela livet, nyheterna visar även samma sak hela tiden, men ni är inte ärliga och kallar det "antivitism". Ni måste lura er själva för att kunna leva med era psykopatiska handlingar, därför kallar ni det "mångKULTur" och "antirasism".
Men antirasist är bara ett kodord för antivit.