Citat:
Ursprungligen postat av fboba40
Jag har inget intresse av att diskutera Sahlin. Hur mycket hon bryr sig om ras vet jag inte, det begreppet avskaffades väl ca 50-tal.
Hon anser troligen att minoriteter inte är tillräckligt väl representerade i partiet. Eftersom du knappast är sosse själv så behöver du väl inte bli särskilt upphetsad åt den saken?
Jag kan förstå, blir ju jobbigt när ens antirasistiska husgud blottar sin antivita psykopati. :/
Avskaffat, är det därför 'RASism' är bland de mest använda orden detta århundrade? OK.
Jag ska inte behöva bli upprörd av antivitism samt hat och förtryck mot Vita? Det skulle du nog allt önska, eller hur, "antirasist"..
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Hur du vill bo och vad du uppskattar är en önskan, ingen rättighet. Det är det som är generalfelet i hela er tankesätt.
Att anarki inte är för normala människor är väl tydligt, men vad som är ännu tydligare är din antivitism.
Du vill förbjuda rätten för Vita att organisera sig som ett homogent samhälle. Om icke-Vita vill invadera och trycka och blanda bort Vita så har Vita ingen rätt att förhindra det antivita folkmordet. Förstått, tack för förtydligande!