2013-03-20, 21:38
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Hörru, en intressant grej, antivit. Din kommunistgud och massmördare Leon Trotsky började spamma "rasist" och även nazist/fascist mot alla Vita som inte ville tillhöra hans psykopatklubb. Men det är väl helt ok?

För att vi inte vill se Vita utrotade är vi "empatilösa" och "störda", ja du, om någon bryr sig om människor OCH samtidigt sin ras är man väl det vidrigaste som finns?

Såklart det är, en antivit som dig kan inte acceptera Vit existens oavsett vad. Och därför måste ni snacka massor av irrelevant strunt istället för att svara på frågan: varför hatar ni Vita så mycket att ni vill ha ett antivitt folkmord?
Jag är så långt som man kan komma från kommunism.

Vi vill skapa en värld där frihet och folkets suveränitet återupprättas, i vilken regerings funktioner är begränsade till att skydda liv, frihet och egendom, och där varje individ är återigen herre över sitt eget öde.

Men om ni älskar rikedom bättre än frihet, slaveri bättre än den livgivande tävlingen för frihet. Gå istället hem och huka er ner och slicka händerna på den som matar er.
2013-03-20, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fboba40
Du menar att Mona Sahlin skulle vara marxist?
Om jag ska dra till med en vild gissning så tror jag att hon menar: orsaken till minoritetens svaga position finns hos majoriteten.

http://blog.svd.se/ledarbloggen/2010/08/10/mona-sahlin-i-teorin-hade-marx-ratt-i-ganska-mycket/

Men inte första gången du ljuger eller hur, antivit?

Och den majoriteten du och hon hatar är ju förstås "rasister", det vill säga Vita i all praktik, som hon och ert ert antivita system avslöjar.

Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Jag är så långt som man kan komma från kommunism.

Vi vill skapa en värld där frihet och folkets suveränitet återupprättas, i vilken regerings funktioner är begränsade till att skydda liv, frihet och egendom, och där varje individ är återigen herre över sitt eget öde.

Men om ni älskar rikedom bättre än frihet, slaveri bättre än den livgivande tävlingen för frihet. Gå istället hem och huka er ner och slicka händerna på den som matar er.

Om du då är för frihet, varför är du inte emot tvångs invandringen och integrationen av icke-Vita till ALLA och BARA Vita länder? Vita fick aldrig välja utan att hotas och huggas med "rasism" 24/7.

Du är emot det antivita folkmordet, då? Vitas frihet att inte vilja bli bortblandade är värd att beskydda, håller du inte med?
2013-03-21, 00:08
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
http://blog.svd.se/ledarbloggen/2010/08/10/mona-sahlin-i-teorin-hade-marx-ratt-i-ganska-mycket/

Och den majoriteten du och hon hatar är ju förstås "rasister", det vill säga Vita i all praktik, som hon och ert ert antivita system avslöjar.

Om du då är för frihet, varför är du inte emot tvångs invandringen och integrationen av icke-Vita till ALLA och BARA Vita länder? Vita fick aldrig välja utan att hotas och huggas med "rasism" 24/7.

Du är emot det antivita folkmordet, då? Vitas frihet att inte vilja bli bortblandade är värd att beskydda, håller du inte med?

Flytta och bosätt dig var du vill, jag kommer inte hindra dig. Men du har också ingen rättighet att bestäma var jag vill bosätta mig.
2013-03-21, 00:25
Medlem
Citat:
Flytta och bosätt dig var du vill, jag kommer inte hindra dig. Men du har också ingen rättighet att bestäma var jag vill bosätta mig.

Ja, du kommer inte hindra mig, men alla som uppskattar sitt folk och vill hålla sitt samhälle och kultur intakt kommer.

Du kräver "friheten" för icke-Vita att bosätta sig var helst och hur som helst även om det leder till bortblandning av Vita. Vad händer med friheten att välja bort främmande invasioner och tvångsintegration, åker det ut genom fönstret för Vitingar?
2013-03-21, 10:51
Medlem
fboba40s avatar
Citat:

En svamlig ledarskribent på Svd upprörs åt att Sahlin anser att "Marx hade rätt i mycket". Det finns väl ganska många som tycker så. I mina ögon har inte Sahlin visat några större marxistiska tendenser i sin politiska gärning. Överhuvudtaget är jag tämligen ointresserad av vad Mona Sahlin tycker och tänker, men för sossarna kunde det naturligtvis vara till fördel om hon tyckte och tänkte lite mindre i offentligheten. De har ju tillräckligt med problem ändå.

Ja, uppenbarligen avsåg hon att problemet ligger hos den "vita majoriteten" i partiet, enligt citaten i media. Frågan gällde väl etnisk representation i partiet och att majoriteten inte släpper fram minoriteter?
2013-03-21, 13:07
Medlem
Citat:
En svamlig ledarskribent på Svd upprörs åt att Sahlin anser att "Marx hade rätt i mycket". Det finns väl ganska många som tycker så. I mina ögon har inte Sahlin visat några större marxistiska tendenser i sin politiska gärning. Överhuvudtaget är jag tämligen ointresserad av vad Mona Sahlin tycker och tänker, men för sossarna kunde det naturligtvis vara till fördel om hon tyckte och tänkte lite mindre i offentligheten. De har ju tillräckligt med problem ändå.

Ja, uppenbarligen avsåg hon att problemet ligger hos den "vita majoriteten" i partiet, enligt citaten i media. Frågan gällde väl etnisk representation i partiet och att majoriteten inte släpper fram minoriteter?

Om så Stalin själv utnämnde Mona till hedersmedborgare skulle du mena att det är en tillfällighet.

För en "antirasist" som inte bryr sig om ras verkar hon plötsligt väldigt rasmedveten och ivrig att kämpa för just icke-Vita intressen. När kommer du, Mona m.fl. antivita att kräva kvotering av Vita Svenssons till Moskér, Synagogor, gatukök m.m.?
2013-03-21, 19:44
Medlem
fboba40s avatar
Citat:
Om så Stalin själv utnämnde Mona till hedersmedborgare skulle du mena att det är en tillfällighet.

Åtminstone verkar inte sannolikheten för att det ska inträffa särskilt stor.

Citat:
För en "antirasist" som inte bryr sig om ras verkar hon plötsligt väldigt rasmedveten och ivrig att kämpa för just icke-Vita intressen. När kommer du, Mona m.fl. antivita att kräva kvotering av Vita Svenssons till Moskér, Synagogor, gatukök m.m.?

Jag har inget intresse av att diskutera Sahlin. Hur mycket hon bryr sig om ras vet jag inte, det begreppet avskaffades väl ca 50-tal.
Hon anser troligen att minoriteter inte är tillräckligt väl representerade i partiet. Eftersom du knappast är sosse själv så behöver du väl inte bli särskilt upphetsad åt den saken?
2013-03-21, 20:16
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ja, du kommer inte hindra mig, men alla som uppskattar sitt folk och vill hålla sitt samhälle och kultur intakt kommer.

Du kräver "friheten" för icke-Vita att bosätta sig var helst och hur som helst även om det leder till bortblandning av Vita. Vad händer med friheten att välja bort främmande invasioner och tvångsintegration, åker det ut genom fönstret för Vitingar?

Hur du vill bo och vad du uppskattar är en önskan, ingen rättighet. Det är det som är generalfelet i hela er tankesätt.
2013-03-21, 21:30
Medlem
Citat:
Jag har inget intresse av att diskutera Sahlin. Hur mycket hon bryr sig om ras vet jag inte, det begreppet avskaffades väl ca 50-tal.
Hon anser troligen att minoriteter inte är tillräckligt väl representerade i partiet. Eftersom du knappast är sosse själv så behöver du väl inte bli särskilt upphetsad åt den saken?

Jag kan förstå, blir ju jobbigt när ens antirasistiska husgud blottar sin antivita psykopati. :/

Avskaffat, är det därför 'RASism' är bland de mest använda orden detta århundrade? OK.

Jag ska inte behöva bli upprörd av antivitism samt hat och förtryck mot Vita? Det skulle du nog allt önska, eller hur, "antirasist"..

Citat:
Hur du vill bo och vad du uppskattar är en önskan, ingen rättighet. Det är det som är generalfelet i hela er tankesätt.

Att anarki inte är för normala människor är väl tydligt, men vad som är ännu tydligare är din antivitism.

Du vill förbjuda rätten för Vita att organisera sig som ett homogent samhälle. Om icke-Vita vill invadera och trycka och blanda bort Vita så har Vita ingen rätt att förhindra det antivita folkmordet. Förstått, tack för förtydligande!
2013-03-22, 09:45
Medlem
fboba40s avatar
Urban dictionary har en definition som känns märkligt bekant.

Citat:
Anti-Racist is codeword for Anti-White

A stupid, dogmatic phrase (coming from a xenophobic, racist rant by a Republican politician named Bob Whittaker), usually copy and paste spammed on YouTube by White Nationalist trolls who don't have any arguments.

Non-retarded person: Dude, why does it matter that people who aren't the same skin color as you live in your country?

White Nationalist: Because races should be separate and not allowed to degrade the other's integrity. Why can't you anti-Whites get that? Anti-Racist is codeword for Anti-White.
2013-03-22, 10:19
Medlem
carlps avatar
Citat:

Generalfelet i ditt tanke sätt är att du är för frihet men när många svenskar blir av med sin frihet pga den ONORMALA invandringen så är det inte fel?

Jag antar att du är en god person som vill alla gott men det som pågår i europeiska länder är inte av godhet eller humanism det handlar BARA om pengar.

Jag är för normal förflyttning av människor men när det bara fungerar som en modern slav handel som det är i dagsläget måste ju folk fatta att det är fel?

Snälla tänk om.
2013-03-22, 10:24
Medlem
carlps avatar
Citat:
Urban dictionary har en definition som känns märkligt bekant.

Du kan ju pma mig när nån antirasist organisation demonstrerar för alla Svenska offer som blivit utsatta av invandrare.

Eller när grisar flyger..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in