Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
OK bra att du förtydligar det.. DU har alltså "geno" men din tolkning av "folkmord" saknar "cide".
Lagen handlar inte om när det sker frivilligt. Om våra gener blandas ut för att svenskar vill ligga med invandrare kan det aldrig klassas som folkmord. Om vi hade tvingats så hade jag kunnat hålla med, men det är ingen pistol mot mitt huvud som säger att jag måste ligga med invandrare.
Och när det handlar om förflyttning talar man om "trial of tears" och liknande händelser. Inte att människor får flytta till en annan ort där dom även där kan leva bra. Förflyttningar som resulterar i att folk svälter ihjäl etc. du har bara totalt läst in din egen tolkning av din egen källa utan någon verklig förankring i vad lagen säger.
Vem har sagt att det inte KAN ske ett folkmord mot vita? Det är väll klart det KAN. Men ingen gör det för närvarande.
Du menar "frihet" som i att idiotförklaring, demonisering av alla som motsätter sig folkmordet av Vita med antivita AFA, DN, Aftonbladet, Expressen, EXPO, alla enade i att hata och bedriva häxjakt. Förstöra och svartmåla alla kättare som avviker från "mångfalds" kyrkan-"frihet" menar du?
Vita och icke-Vita separerar sig hela tiden fortfarande, därför är det tvångsintegration och "diskriminering" att separera sig från andra folkgrupper enligt antivit tyranni. Därför staten och media tvingar på ALLA och BARA Vita dessa förhållanden och massiv propaganda om hur värdelösa Vita svenskar är och att det inte gör något till eller från att försvinna.
Jag svär, du passar in otroligt bra i Nordkorea. Samma mentalitet: om majoriteten inte vågar eller sväljer all smörja som kläms ut måste det vara "frihet", omöjligt att det är grupptryck och förtryck av en psykopatisk ideologi och stat?
Nejdå, utrotningen av Vita är "frihetligt" i era antivita ögon. Precis som gisslan med Stockholmssyndrom inte alls blivit tvingade eller gör saker utan att veta bättre.