2013-03-17, 21:35
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andykaufman
Jaa, de är ju inte kända pga deras religiösa eller politiska åsikter direkt. Men någonting måste du ju komma med för att hålla konversationen vid liv.
Men jag tycker att vi sätter punkt här, för jag har redan spenderat för mycket av min tid här och hamnat efter med jobbet. Man glömmer lätt att rasism och antirasism har funnits så länge människor har existerat och att vår diskussion på flashback knappast kommer sätta stopp för det nu.

Ha ett trevligt liv, det menar jag verkligen.
Det tror jag inte. Varför skulle du önska mig lycka till efter att jag kallat dig för en rutten, anti-vit folkmördare? Är du störd? Du är min fiende, mitt folks fiende. Det är inget jag har valt men så är det. Vi kan sätta punkt där.
2013-03-17, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fboba40
Sluta upp med att svamla om folkmord. Det finns många exempel på folkmord från verkligheten, och att prata om att det skulle ske i Sverige i dag är en skymf mot verklighetens offer för folkmord. Att dessutom hänvisa till FN är höjden av hyckleri.

Förklara varför det är hyckleri. Vill du göra om FN:s definition av folkmord så att du inte är skyldig längre?
2013-03-17, 22:17
Medlem
fboba40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
Förklara varför det är hyckleri. Vill du göra om FN:s definition av folkmord så att du inte är skyldig längre?

Det tror jag vi bägge förstår förklaringen till. Folk som använder begreppet i denna mening har varken förståelse eller respekt för något som har med FN att göra. Man hänvisar endast till FN i detta sammanhang, i någon slags föreställning om att det skulle rättfärdiga eller göra argumenten mer trovärdiga. Resultatet blir det motsatta.
2013-03-17, 22:27
Medlem
Citat:
Det tror jag vi bägge förstår förklaringen till. Folk som använder begreppet i denna mening har varken förståelse eller respekt för något som har med FN att göra. Man hänvisar endast till FN i detta sammanhang, i någon slags föreställning om att det skulle rättfärdiga eller göra argumenten mer trovärdiga. Resultatet blir det motsatta.

"Man" hänvisar till definitionen av folkmord. För det vad det är.

Vill du ändra definitionen så att du inte är skyldig längre?
2013-03-17, 22:32
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Du har kanske inte hört det tillräckligt ofta än. Om vi upprepar det tillräckligt ofta så kanske även du börjar tänka i banor om att vita folk kanske har goda skäl till att säkerställa sin långsiktiga överlevnad och att en agenda som ämnar splittra, marginalisera och blanda bort vita människor inte är moraliskt försvarbar. Har du något bättre ord på lager än folkmord för en agenda och utveckling som leder till att vita försvinner? Folkförintelse? Folkupplösning? Raseliminering? Anti-rasistisk folknormalisering? Mångkultur?
Senast redigerad av SummaSummarum 2013-03-17 kl. 22:40.
2013-03-18, 16:18
Medlem
fboba40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Du har kanske inte hört det tillräckligt ofta än. Om vi upprepar det tillräckligt ofta så kanske även du börjar tänka i banor om att vita folk kanske har goda skäl till att säkerställa sin långsiktiga överlevnad och att en agenda som ämnar splittra, marginalisera och blanda bort vita människor inte är moraliskt försvarbar.

Jag förstår att det är "er" metod, upprepning till det limmar fast någonstans. Jag hör inte till dem som faller för såna propagandatrick.

Citat:
Har du något bättre ord på lager än folkmord för en agenda och utveckling som leder till att vita försvinner?

Det finns ingen sån agenda, alltså finns det inget behov av ord för det.
2013-03-18, 16:50
Medlem
blackjackks avatar
Även SD är anti-vita

Mats Dagerlind vill inte utrota svenskarna – så SD hotar utesluta honom

”Ett nation och ett folk ska reproducera sig själv och sin särart”.

”Totalt anser jag att ca 95 % av de som bor här skall vara födda här av svenskfödda föräldrar”.

http://www.nationell.nu/2013/03/17/mats-dagerlind-kommer-ut-som-etnisk-nationalist-sd-tanker-granska-honom/

Det är ju hemskt att Degerlind inte vill se svenskarna utrotas, SD 2014 var det ja
2013-03-18, 19:00
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Anledningen till att de kallas anti-vita är för att de aldrig uppmärksammar rasism som sker mot vita. Som attackerna i Sydafrika till exempel (South African farm attacks), det bortförklaras med att de vita hade det bra under Apartheid. Som om det skulle vara en ursäkt till att få våldta och mörda människor liksom...

"Antirasister" är ofta de som är mest villiga att dra människor över samma kam. Inte minst vita.
2013-03-19, 12:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dre
Svenskar fördrivs från landområden de levt i sedan generationer genom den politik som förs, ja. I enstaka fall har svenskar också mera aktivt fördrivits, senast i Uddevalla där svenskar vräktes från det egna hemmet för att göra plats för invandrare.

Det krävs inga mord för att begå ett folkmord. Det räcker med att fördriva ett folk från deras territorium och förstöra deras möjligheter att leva sitt liv såsom de önskar. Du stirrar dig blind på ordet.
"Mordbrand" förutsätter inte att någon dör, bara då du vet.

Och dessa svenskar dör till följd utav detta?

Nej, detta är inte folkmord i laglig mening, du förolämpar just nu de som faktiskt blivit utsatta för brottet. När vi talar om förflyttning som jämställs med folk mord talar vi om "trial of tears", inte "flykten från Uddevalla".

MÅLET MÅSTE även vara utrotandet av vår ras. Det står i lagen i den källan rekyl pressenterade.

Nej med det heter MORDBRAND då detta kunde varit effekten. Sätter du eld på en tom friggebod kommer du inte dömas för mordbrand (om inte elden kraftigt sprider sig).
2013-03-19, 12:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Haha, ni antivita är så (villigt?) dumma så det inte är sant! Folkmord, från genocide menar geno=folk/genetik och cide=mord. Precis som folkmordskonventionen säger så krävs det folkmordiska förhållanden för att Vita ska utrotas, och om Vita gener, grunden för Vita folk utrotas, ja vad tror du händer då, "antirasist"?

Enkelt att säga att folkmord mot Vita inte kan hända, när man är en antivit psykopat. Jag antar 'Holodomor', 7 miljoner Vita Ukrainare folkmördades aldrig? Sovjet skrev ju inte i lagen att dem vill utrota Ukrainare, jag tror vi kan lita på kommunistdiktaturen att dem inte ville illa, blev litet fel bara!

Jag menar, vilken hederlig folkmördare skulle använda lömska och lögnaktiga metoder för att utrota ett folkslag? Vilka låga tankar du har om folkmördare, dina kamrater.. :/

OK bra att du förtydligar det.. DU har alltså "geno" men din tolkning av "folkmord" saknar "cide".

Lagen handlar inte om när det sker frivilligt. Om våra gener blandas ut för att svenskar vill ligga med invandrare kan det aldrig klassas som folkmord. Om vi hade tvingats så hade jag kunnat hålla med, men det är ingen pistol mot mitt huvud som säger att jag måste ligga med invandrare.

Och när det handlar om förflyttning talar man om "trial of tears" och liknande händelser. Inte att människor får flytta till en annan ort där dom även där kan leva bra. Förflyttningar som resulterar i att folk svälter ihjäl etc. du har bara totalt läst in din egen tolkning av din egen källa utan någon verklig förankring i vad lagen säger.

Vem har sagt att det inte KAN ske ett folkmord mot vita? Det är väll klart det KAN. Men ingen gör det för närvarande.
2013-03-19, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Och dessa svenskar dör till följd utav detta?

Nej, detta är inte folkmord i laglig mening, du förolämpar just nu de som faktiskt blivit utsatta för brottet. När vi talar om förflyttning som jämställs med folk mord talar vi om "trial of tears", inte "flykten från Uddevalla".

MÅLET MÅSTE även vara utrotandet av vår ras. Det står i lagen i den källan rekyl pressenterade.

Nej med det heter MORDBRAND då detta kunde varit effekten. Sätter du eld på en tom friggebod kommer du inte dömas för mordbrand (om inte elden kraftigt sprider sig).

Du har fel, på flera sätt. Och frågan är varför du ska berätta för folk att de inte har godtagbara skäl att "fly". Vem fan är du att säga att det är fel att fly Uddevalla? Om din 14-åriga dotter är under hot om våldtäkt från Hamid och hans åtta halal-kompisar, har du inte rätt att fly?
För att ändå svara på din fråga: Ja, svenskar dör.

1. Målet måste inte vara utrotandet av vår "ras". Om handlingar (som EJ behöver vara regelrätta mord!) leder till att vår ras [sic] inte får nödvändiga livsbetingelser är prejudikatet mer än uppfyllt.
2. Sätter du eld på en tom villa kan du dömas för mordbrand. Detsamma gäller en tom friggebod. Ny på flashback?
Senast redigerad av Dre 2013-03-19 kl. 22:20.
2013-03-19, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
OK bra att du förtydligar det.. DU har alltså "geno" men din tolkning av "folkmord" saknar "cide".

Lagen handlar inte om när det sker frivilligt. Om våra gener blandas ut för att svenskar vill ligga med invandrare kan det aldrig klassas som folkmord. Om vi hade tvingats så hade jag kunnat hålla med, men det är ingen pistol mot mitt huvud som säger att jag måste ligga med invandrare.

Och när det handlar om förflyttning talar man om "trial of tears" och liknande händelser. Inte att människor får flytta till en annan ort där dom även där kan leva bra. Förflyttningar som resulterar i att folk svälter ihjäl etc. du har bara totalt läst in din egen tolkning av din egen källa utan någon verklig förankring i vad lagen säger.

Vem har sagt att det inte KAN ske ett folkmord mot vita? Det är väll klart det KAN. Men ingen gör det för närvarande.

Du menar "frihet" som i att idiotförklaring, demonisering av alla som motsätter sig folkmordet av Vita med antivita AFA, DN, Aftonbladet, Expressen, EXPO, alla enade i att hata och bedriva häxjakt. Förstöra och svartmåla alla kättare som avviker från "mångfalds" kyrkan-"frihet" menar du?

Vita och icke-Vita separerar sig hela tiden fortfarande, därför är det tvångsintegration och "diskriminering" att separera sig från andra folkgrupper enligt antivit tyranni. Därför staten och media tvingar på ALLA och BARA Vita dessa förhållanden och massiv propaganda om hur värdelösa Vita svenskar är och att det inte gör något till eller från att försvinna.

Jag svär, du passar in otroligt bra i Nordkorea. Samma mentalitet: om majoriteten inte vågar eller sväljer all smörja som kläms ut måste det vara "frihet", omöjligt att det är grupptryck och förtryck av en psykopatisk ideologi och stat?

Nejdå, utrotningen av Vita är "frihetligt" i era antivita ögon. Precis som gisslan med Stockholmssyndrom inte alls blivit tvingade eller gör saker utan att veta bättre.
Senast redigerad av R3kyl 2013-03-19 kl. 22:59.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in