Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
Det är det här du gömmer dig bakom. Du vill inte tvinga fram oppblandning, men vad vill göra är att tvinga fram förutsättningarna för det.
Precis, i precis varje vitt land så ska förutsättningarna för massiv oppblandning skapas. Det är vad du är ute efter.
Aktivt är byta befolkning. Att ständigt öka andelen som inte är vita i vita länder. Dina åsikter är det faktiskt riktiga mot vita människor. För du bryr dig inte ett dugg egentligen om andra länders invandringspolitik. Det är invandringspolitk och integration i vita länder som berör. Sen kan du säga att du bryr dig om att det är för hög andel svarta i Kongo.... men det betyder ingenting.
Här har vi det. Alla vita länder ska ha massiv invandring och integration (skola, media) för att oppblandning ska kunna ske. Du vet lika väl som jag att "invandrare" vill till vita länder. Ingen invandrar egentligen till Afrika, annat än andra afrikaner till Sydafrika.
Det kan liksom inte bli tydligare än så här.
Varken du eller bill verkar prata om antirasister ni pratar om antivita(eller rasister med andra ord), alltså folk som aktivt vill blanda bort den vita rasen, folk som vill ge fler privilegier till icke-vita människor, folk som särbehandlar raser. Och som jag skrivit tidigare så är jag emot allt det pga av att jag är antiRASIST.
Nu gör du ett stort misstag. Du tror att du pratar för alla. Det finns gott om antirasister som inte säger att "rasism" går åt båda hållen. Du får gärna peka på icke-vita länder där en diskussion om "rasism" över huvud taget finns. För enligt dig borde detta finnas där. Eftersom det finns bland alla. Men så är det ju inte...
Helt fel. De varken kan eller gör det. För det pågår ingen oppblandningskampanj mot Afrika.
Precis. Men det pågår inte i verkligheten. Så därför sägs det inte.
Förstår du ens vad du själv menar efter att ha läst detta? Jag förstår det inte. För det första så gör du dig själv till talesman för alla som kallar sig och kallas antirasister. Tycker du själv att det är rimligt.
Du tog t.ex. upp rasprivilegier. I USA så pågår aktiv kvotering. Detta är alltså något som du påstår att antirasister i USA är emot? Barack Obama till exempel, är emot det? Är det verkligen vad du vill få sagt här?
Jag vet inte vart jag ska börja, du är så jävla ute och cyklar att du nästan förvirrar mig. Men jag gör ett försök:
Jag vill inte tvinga fram uppblandningen men möjligheten att det ska ske naturligt (dvs att vita människor själva vill blanda sig) ska finnas. Det har jag aldrig sagt emot och det ser jag inget fel med. När jag säger att jag vill att möjligheten ska finnas menar jag inte att vita alltid måste umgås med icke-vita, utan att vita har tillåtelse att skaffa barn med en icke-vit ifall "hen" träffar den rätta. Och för att man tycker så betyder det ju inte att man är ANTI vita människor.
Det här är inget som bara ska gälla i vita länder, det ska gälla i alla länder. Hur mycket det rasblandas i Sverige och runt om i världen bryr jag mig inte om, och det är inte viktigt heller för det handlar om människors vilja. Bara för att det rasblandas mindre i kongo betyder det inte att antirasister inte tillåter rasblandning där borta, utan att det inte finns så många andra raser där nere. Vita människor kan liksom välja att inte vilja blanda sig med icke vita.
Men du har fel när du säger att det inte sker i andra icke-vita länder.
Jag vet att folket i Afghanistan är bland det mest blandade folket i världen.
Såhär olika kan afghanerna se ut:
http://img401.imageshack.us/img401/16/hireso9o222ao559k009a.jpg - Hazara, blandade med kineserna.
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lpjeojYzzK1qh7qsuo1_500.jpg - Ljushåriga, blåögda afghaner (pashtuner oftast).
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a6/Afghan_National_Army.jpg - Och den "vanliga" afghanen vi känner till via media.
Sen vet jag att Kina tog emot en massa afrikaner för inte så länge sedan. Det sker rasblandning i andra länder också, och jag klagar inte på det. I vilken utsträckning det händer är egentligen inte ens viktigt. Huvudsaken är att jag inte är emot rasblandning i något land, och det verkar du inte förstå. Du tror att allting fokuserar på svenskar och vita länder.
Sen att rasism går åt båda hållen är ju självklart? Här förvirrar du mig lite. Tror du på fullaste allvar att rasism bara kan ske mot vita människor eller? En svart kan vara rasist mot en vit och vice versa.
Jag har inte heller sagt att rasism FINNS i alla länder. Men det KAN ju finnas i alla länder. En antirasist som påstår att rasism inte kan gå åt båda hållen är inte en antirasist. Visa gärna ett exempel på en sån.
Varför skulle inte svarta kunna komma med samma påståenden menar du? Du säger att de varken kan eller gör det. Men då tycker jag du ska se den här dokumentären om svarta nationalister:
http://documentarystorm.com/black-nationalism/
Det FINNS svarta människor som hatar vita och inte vill blanda sig med vita. Många av dem bor i USA.
När har jag gjort mig till talesman för antirasister? Har jag inte alltid sagt vad JAG tycker? Har jag inte alltid refererat till mig istället för OSS? JAG är antirasist för att jag inte särbehandlar någon ras. Alla regler om invandring och rasblandning osv ska gälla alla raser. Sen om vissa raser utrotas på ett naturligt sett som en effekt av det är ju inte viktigt för rasen spelar ingen roll, det viktiga är att människorna i det landet ska samarbeta och behandla varandra lika väl oavsett ras. Sen finns det förvirrade "antirasister" som inte håller med mig.
Vad var det du inte förstod med det sista jag skrev?
Jag förklarade hur dumt det var att kalla alla antirasister runt om i världen för antiVITA.
Säg att jag är svart och bor i ett afrikanskt land och predikar att alla svarta som bor i det landet har tillstånd att skaffa barn med icke-svarta invandrare ifall de vill. Att det inte finns ett tvång att de måste skaffa barn med andra svarta. Är jag antiVIT då? Slingra dig inte undan genom att säga att det aldrig skulle ske eller något. Ifall det nu skulle vara så, skulle jag som antirasist som predikar det till mina medafrikaner vara antiVIT? För enligt dig är ju alla antirasister antivita.
Ang det sista om USA så kan jag säga att ifall det pågår en aktiv kvotering av svarta, alltså att man t.ex anställer svarta bara pga deras hudfärg och inte kompetens så är det väl självklart att jag är emot det. De antirasister som är för det är ju inga antirasister då dom är för särbehandling av raser.
Skriv kortare inlägg i framtiden, för nu känns det som att jag lägger ner alldeles för mycket tid på att förklara det uppenbara.