Citat:
Domstolen har hmm... 4 gånger nu beslutat att jag har god föräldraförmåga, trots ihärdiga försök med att bevisa motsatsen, och med den 5e på väg. ...Pye känner till min story sedan några månader efter allt börjar, det vill säga sedan 3 år tillbaka.
Jag sitter inte på ett forum och leker stursk och småantyder något om att jag minsann vet privat information om dig. Jag behöver liksom inte. Allt finns helt öppet som du säger här på FB.
Ska jag gå in i de andra trådarna och citera vad du själv säger om vad dina ungars andra förälder anser om din prostitution och om omhändertaganden och skit?
Anser du att det här är en trygg och stabil tillvaro för dina barn? Normal?
Fattar du inte att folk kanske har synpunkter på dig som förälder när du väljer prostitution?
Du går och tjoar med näven i vädret. 3 år. snart inne på femte rättegången.
Det handlar inte om hat utan om att få dig att se hur det ser ut utifrån.
Behöver liksom inte ens dra upp skvaller och snack.
Trist att du är blind för hur det ser ut när man tar ett kliv tillbaka och tittar på helheten i dina inlägg.
Folk med barn gillar inte sociala problem och vill inte bli inblandande i sånt. Tycker du det är konstigt?
Din seger över systemet verkar liksom ha kommit av sig? Lycka till i nästa rättegång.
Det är rätt barnsligt av dig att tro att jag påpekar de här sakerna av nån form av horhat.
Liksom fejsa realityn nångång.