2013-02-22, 19:05
Medlem
Claudia, måste bara säga att jag en gång i tiden hyste största respekt för dig här på FB. Men nu när du lämnat sexbranschen och klivit upp på en jävligt hög piedestal där du sitter och tycker att du är lite bättre än andra människor (läs: horor) ser jag bara hyckleri. Din livslögn är inte nödvändigtvis andras livslögn.

Det är dags för dig att inse att du innerst inne är samma människa som tidigare. Du blev inte helt plötsligt en mycket finare och bättre person bara för att du lämnade branschen, och det ger dig verkligen ingen rätt att trycka ner andra människor som du anser inte är lika fina samhällsmedborgare som du.
Mycket tråkigt att se att du sällat dig till skaran som anser sig ha tolkningsföreträde för vilka människor som är bättre än andra och därmed anser sig ha monopol på de rätta åsikterna.
Citera
2013-02-22, 19:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LittleLadyJasmine
Du får gärna PM:a mig. Eller också inte. Jag skiter i vilket. Vi är många som vet hur saker och ting ligger till. Jag lever mitt liv mer granskat och transparent än de flesta, av förklarliga skäl.

Vad som är intressant är att du fortsätter med att lägga skulden på offren. Nice.

Domstolen har hmm... 4 gånger nu beslutat att jag har god föräldraförmåga, trots ihärdiga försök med att bevisa motsatsen, och med den 5e på väg. Ja, förskolepersonal, bvc, kontaktpersoner, socialtjänst, kvinnojouren... Ja, alla har de gått in och vittnat på ed, till min fördel och att jag är en bra morsa. Men ja... Du vet nog mer än vi vet.

Varför skulle jag PMa dig? Jag vet vad jag vet. Folk skvallrar friskt. Visserligen skulle jag kunna påstå saker som skulle var minst lika obevisbara som allt det du sitter och radar upp.

Liksom jag vet vem du är vad du heter och ditt case. Det var mycket väsen om det ett tag.

Det spelar liksom ingen roll. Det jag påpekade är fortfarande att du struntar i om ditt arbete som prostituerad påverkar dina barn negativt.

Och din jämförelse med homosexuella och prostituerade och att det är något man väljer att leva ut får du dra med Ulrika Westerlund nästa gång du och Pye träffar henne kanske hon kan prata dig till rätta. Du är liksom helt ute och cyklar. Jävla Ugandasnack liksom????
Citera
2013-02-22, 19:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skalman71
Claudia, måste bara säga att jag en gång i tiden hyste största respekt för dig här på FB. Men nu när du lämnat sexbranschen och klivit upp på en jävligt hög piedestal där du sitter och tycker att du är lite bättre än andra människor (läs: horor) ser jag bara hyckleri. Din livslögn är inte nödvändigtvis andras livslögn.

Det är dags för dig att inse att du innerst inne är samma människa som tidigare. Du blev inte helt plötsligt en mycket finare och bättre person bara för att du lämnade branschen, och det ger dig verkligen ingen rätt att trycka ner andra människor som du anser inte är lika fina samhällsmedborgare som du.
Mycket tråkigt att se att du sällat dig till skaran som anser sig ha tolkningsföreträde för vilka människor som är bättre än andra och därmed anser sig ha monopol på de rätta åsikterna.

Jag är på inga sätt och vis samma människa som jag var tidigare.
Och det handlar inte om att vara finare och bättre.

Sexbraschen är en skitbransch. Än sen? När man jobbar på donken är det vad man gör.
När man går vidare i livet är det ett jävla skithak som utnyttjar sina anställda.

Åsiktsmonopol och bla bla? Du, det är inte direkt kontroversiella åsikter om sexbranschen jag framför.
Ganska mainstream faktiskt. Möjligtvis att jag har nästan 4 år av att suga kuk bakom mig dårå så jag vet lite om det hela.

Men att du hade högsta respekt för mig är väl inget konstigt? Jag var en bra hora och du liksom alla av din sort faller alltid pladask för sånt.
Senast redigerad av Claudia 2013-02-22 kl. 19:13. Anledning: felstav
Citera
2013-02-22, 19:15
Medlem
LittleLadyJasmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Claudia
Varför skulle jag PMa dig? Jag vet vad jag vet. Folk skvallrar friskt. Visserligen skulle jag kunna påstå saker som skulle var minst lika obevisbara som allt det du sitter och radar upp.

Liksom jag vet vem du är vad du heter och ditt case. Det var mycket väsen om det ett tag.

Det spelar liksom ingen roll. Det jag påpekade är fortfarande att du struntar i om ditt arbete som prostituerad påverkar dina barn negativt.

Och din jämförelse med homosexuella och prostituerade och att det är något man väljer att leva ut får du dra med Ulrika Westerlund nästa gång du och Pye träffar henne kanske hon kan prata dig till rätta. Du är liksom helt ute och cyklar. Jävla Ugandasnack liksom????

Obevisbara? Jag kan i allra högsta grad bevisa mina påståenden. Pye känner till min story sedan några månader efter allt börjar, det vill säga sedan 3 år tillbaka. Hon har läst alla papper. Men just det, du vet bättre än de vittnen jag radar upp + domstolarna... Nåja, du kan gnälla sönder dig om mitt föräldraskap, det är knappast du som beslutar om den saken.

Herregud, det är inte så att du och jag inte mötts IRL och vet saker om dig, kära du. Jag sitter inte på ett forum och leker stursk och småantyder något om att jag minsann vet privat information om dig. Snacka om brist på argument...
Citera
2013-02-22, 19:16
Medlem
FE-ANALYSs avatar
Citat:

Jag tycker det är en fröjd att läsa hennes inlägg, så här intressant har det ju inte varit att läsa på forumet, på väldigt länge. När hon skrev åt andra "hållet" så var hon ju precis lika övertygande. Det var ju tom. så att man närde en önskan om att köpa hennes tjänster, nu blev det varken köp av hennes tjänster eller någon annans. Vilken transformation!
Nu var väl det här ämnet i och för sig en dörr som var ganska lätt att slå in, men ändå. Det är otroligt mycket mer intressant att läsa hennes inlägg. Än exempelvis Genushexan/surmumlan. Med anledning av att inläggen är befriade från generellt trams och tyckande, dessutom kan hon ju backa upp sina åsikter med riktiga erfarenheter.
Senast redigerad av FE-ANALYS 2013-02-22 kl. 19:22.
Citera
2013-02-22, 19:21
Medlem
Citat:
Jag är på inga sätt och vis samma människa som jag var tidigare.
Och det handlar inte om att vara finare och bättre.

Sexbraschen är en skitbransch. Än sen? När man jobbar på donken är det vad man gör.
När man går vidare i livet är det ett jävla skithak som utnyttjar sina anställda.

Åsiktsmonopol och bla bla? Du, det är inte direkt kontroversiella åsikter om sexbranschen jag framför.
Ganska mainstream faktiskt. Möjligtvis att jag har nästan 4 år av att suga kuk bakom mig dårå så jag vet lite om det hela.

Men att du hade högsta respekt för mig är väl inget konstigt? Jag var en bra hora och du liksom alla av din sort faller alltid pladask för sånt.

Se där, nu gör du det igen, försöker få det att framstå som om du är en bättre människa än oss andra. Hoppas du sitter bra på dina höga hästar.

Människor som tycker de är så jävla mycket finare och bättre än alla andra är den värsta sorten.
Senast redigerad av Skalman71 2013-02-22 kl. 19:23.
Citera
2013-02-22, 19:51
Avslutad
Citat:
Se där, nu gör du det igen, försöker få det att framstå som om du är en bättre människa än oss andra. Hoppas du sitter bra på dina höga hästar.

Människor som tycker de är så jävla mycket finare och bättre än alla andra är den värsta sorten.

Oss andra? Torskar menar du? Det är väl de flesta.

Horor däremot har jag en svag punkt för, men inte sektsnack.
Det är inget fint att vara hora. Det är inget fult i det heller. Det är rätt värdeneutralt på det sättet.

Jag är inte så mycket finare eller bättre. Eller ok, kanske bättre än torskarna då?
De går på vilka finter som helst. Annars är jag som folk är mest i det här samhället.
Jag vet inte om det är finare och bättre och att sitta på en hög häst att välja samhället och att bli en Svensson. Kanske? Vad du måste tycka många är den värsta sorten.
Citera
2013-02-22, 19:58
Avslutad
Citat:
Obevisbara? Jag kan i allra högsta grad bevisa mina påståenden. Pye känner till min story sedan några månader efter allt börjar, det vill säga sedan 3 år tillbaka. Hon har läst alla papper. Men just det, du vet bättre än de vittnen jag radar upp + domstolarna... Nåja, du kan gnälla sönder dig om mitt föräldraskap, det är knappast du som beslutar om den saken.

Herregud, det är inte så att du och jag inte mötts IRL och vet saker om dig, kära du. Jag sitter inte på ett forum och leker stursk och småantyder något om att jag minsann vet privat information om dig. Snacka om brist på argument...

Visst vi har riktiga words of power om varandra. Bla bla bla. Har inte du ansökningspapper till nån utbildning att skicka in?

Alltså jag säger, man får välja. Cashen, sexet, bekräftelsen eller kidsen.
Du säger att du fixar båda. Det är bra det.

Jag påpekar de saker folk som tycker horor är skit påpekar om horors föräldraskap och varför de tycker horors föräldraskap är skit.

Jag undviker gärna det för mina extraungar och ungar. Men det är jag.

Då tror jag jag svarat på din topic?
Citera
2013-02-22, 20:04
Medlem
LittleLadyJasmines avatar
Citat:
Visst vi har riktiga words of power om varandra. Bla bla bla. Har inte du ansökningspapper till nån utbildning att skicka in?

Alltså jag säger, man får välja. Cashen, sexet, bekräftelsen eller kidsen.
Du säger att du fixar båda. Det är bra det.

Jag påpekar de saker folk som tycker horor är skit påpekar om horors föräldraskap och varför de tycker horors föräldraskap är skit.

Jag undviker gärna det för mina extraungar och ungar. Men det är jag.

Då tror jag jag svarat på din topic?

Studierna ligger i träda, men jag har garanterat poäng nog för att komma in på vad jag vill. OM jag ens väljer att återuppta dem. Jag hoppas och tror det, men just nu har jag andra prion som kräver mycket av mig och jag har ingen möjlighet att göra tidsplan för framtiden förrän det här är färdigt.

Det var pedagogiskt och tydligt du demonstrerade det hatet.

Det är fint med din omsorg och jag respekterar ditt val.
Citera
2013-02-22, 20:09
Avslutad
Citat:
Studierna ligger i träda, men jag har garanterat poäng nog för att komma in på vad jag vill. OM jag ens väljer att återuppta dem. Jag hoppas och tror det, men just nu har jag andra prion som kräver mycket av mig och jag har ingen möjlighet att göra tidsplan för framtiden förrän det här är färdigt.

Det var pedagogiskt och tydligt du demonstrerade det hatet.

Det är fint med din omsorg och jag respekterar ditt val.

Jag har aldrig tyckt illa om DIG. Och jag är hemskt ledsen att jag är elak och trubbig.
Men du är lite för bra för att inte börja beckna hjärnan istället för rumpan.
Och det vet du att det inte bara är jag som tycker.

Jag behövde cash. Det gick före allt. Det är inte direkt så att jag pekar finger.

Bara att. Det finns en annan värld också?
Citera
2013-02-22, 20:55
Medlem
dom får skit endast för att ingen vill ha en dotter eller syster eller mamma eller flickvän som har varit eller är en hora.

det är inbyggt i en riktig karl att inte vilja ha en hora som flickvän därför att han inte vet om ett eventuellt barn skulle vara hans,

kvinnor ska hålla sig till en man livet ut, att hora är det lägsta en kvinna kan göra och därför r det än idag dödstraff på det,
Citera
2013-02-22, 22:35
Avslutad
Citat:
Domstolen har hmm... 4 gånger nu beslutat att jag har god föräldraförmåga, trots ihärdiga försök med att bevisa motsatsen, och med den 5e på väg. ...Pye känner till min story sedan några månader efter allt börjar, det vill säga sedan 3 år tillbaka.

Jag sitter inte på ett forum och leker stursk och småantyder något om att jag minsann vet privat information om dig. Jag behöver liksom inte. Allt finns helt öppet som du säger här på FB.

Ska jag gå in i de andra trådarna och citera vad du själv säger om vad dina ungars andra förälder anser om din prostitution och om omhändertaganden och skit?

Anser du att det här är en trygg och stabil tillvaro för dina barn? Normal?
Fattar du inte att folk kanske har synpunkter på dig som förälder när du väljer prostitution?

Du går och tjoar med näven i vädret. 3 år. snart inne på femte rättegången.

Det handlar inte om hat utan om att få dig att se hur det ser ut utifrån.
Behöver liksom inte ens dra upp skvaller och snack.

Trist att du är blind för hur det ser ut när man tar ett kliv tillbaka och tittar på helheten i dina inlägg.
Folk med barn gillar inte sociala problem och vill inte bli inblandande i sånt. Tycker du det är konstigt?

Din seger över systemet verkar liksom ha kommit av sig? Lycka till i nästa rättegång.

Det är rätt barnsligt av dig att tro att jag påpekar de här sakerna av nån form av horhat.
Liksom fejsa realityn nångång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in