Citat:
Ursprungligen postat av friman1987
hahah låter coolt.
Det var rätt skevt på 15 mg när jag körde. man blev lite halv galen.
Ja det ska förstärka lukt förmågan. Jag hade en god parfym på mig man kände sig fräsch.
Hur var toleransen på MXE när du körde förut ?
Jag tyckte att toleransen stack ganska fort på methoxetamine, men det är ju relativt. Jag körde mycket och ofta. Mitt schema såg ut såhär:
Varje fredag och lördag
Tre till fyra dagar i sträck vid ledighet/semester
Jag höll mig runt 100 mg nasalt med 30-50 mg påfyllning när det började avta i en och en halv månad ungefär, innan jag gick över till rektalt helt och kunde då sänka dosen med ett antal procent då biotillgängligheten var betydligt bättre.
Det dröjde dock inte länge (några veckor) innan jag var över doserna jag låg på nasalt. Som högst (tror att jag sagt det till dig innan) låg jag på 350 milligram rektalt, vilket var sista gången jag körde det.
Enligt mig var methoxetamine en hatkärlek. Jag hatade att jag älskade den. Hela mitt liv bestod av att spendera så mycket av min tid som möjligt i dess värld, och den övriga vakna tiden bestod av att vänta tills jag kunde återkomma till världen. Det var nog bra att jag fick slut på pulver, då jag inte kan tänka mig att det var speciellt nyttigt.
Jag var med om två läskiga händelser orsakade av methoxetaminet.
Det första var när jag skevade ur så hårt att jag vaknade upp dagen efter och hela rummet var nedstökat, blodiga kläder och vattenflaskor låg med uttömt vatten över golvet.
Den andra händelsen var efter att jag hade kört 60-70 milligramsdoser från klockan 12 på dagen till 04 på natten, med påfyllningar varannan till var tredje timme. Under det ruset varken åt jag eller drack något. När jag hade varit på toaletten och kom ned på rummet igen blev jag otroligt yr, började svettas något kolossalt, började höra regnljud i öronen, såg vita stjärnor och fick lägga mig ned innan jag skulle svimma av.
Det försvann efter några minuter, men det var riktigt obehagligt. Sedan dess är jag faktiskt väldigt mycket lugnare, för livet kan trots allt ta slut på en tiondels sekund.