2013-03-17, 03:37
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friman1987
Det blir definitivt dissociativt allt över 5 mg. Det når picken efter 1 timme så du har några min till att hoppas på.

10 minuter och 30 sekunder ganska exakt!

Haha, fan vad jag älskar att leka med den avdomnade känslan. Peta på sig själv utan att knappt känna det! Riktigt kul!
Citera
2013-03-17, 03:39
Medlem
friman1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
10 minuter och 30 sekunder ganska exakt!

hahah...
Vi får hoppas på det bästa. Hur är koordinationen när du rör dig ?
Citera
2013-03-17, 03:41
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
hahah...
Vi får hoppas på det bästa. Hur är koordinationen när du rör dig ?

Har inte varit uppe ännu, ligger helt sänkt i sängen, med mobilen i handen och spelar mörk filmmusik från Sagan om ringen i hörlurarna via datorn. Ska gå upp strax och pissa tänkte jag! Återkommer om en kort stund med koordinationen och balansen.
Citera
2013-03-17, 03:47
Medlem
friman1987s avatar
Citat:
Har inte varit uppe ännu, ligger helt sänkt i sängen, med mobilen i handen och spelar mörk filmmusik från Sagan om ringen i hörlurarna via datorn. Ska gå upp strax och pissa tänkte jag! Återkommer om en kort stund med koordinationen och balansen.

haha låter soft. håll oss uppdaterad
Citera
2013-03-17, 03:49
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
haha låter soft. håll oss uppdaterad

Haha, så fan att min balans är ur balans! Såg du ordvitsen där?

Snubblade och hade mig på vägen till toaletten. Sedan innan jag skulle ner till mitt rum igen träffade jag min bror. Jag hade bara mjukisbyxor på mig, men ingen tröja och tyckte att jag såg förbannat stor ut, så jag började spänna mig inför honom och skryta om att jag är mer vältränad än Hulken!

Åh, fan vad glad jag är! Detta är helt klart en skön substans. Bland det bättre jag provat på senare tid!

Edit. Jag kollade mig i spegeln. Jag hade skitsmå pupiller! Alltså typ opiatpupiller. Skulle inte denna substans göra pupillerna större? Eller det kanske är individuellt? Jag vet att på mxe var det samma, där fick jag aldrig stora pupiller, men på LSB etc får jag så stora att min ögonfärg inte syns längre!
Citera
2013-03-17, 04:01
Medlem
friman1987s avatar
Citat:
Haha, så fan att min balans är ur balans! Såg du ordvitsen där?

Snubblade och hade mig på vägen till toaletten. Sedan innan jag skulle ner till mitt rum igen träffade jag min bror. Jag hade bara mjukisbyxor på mig, men ingen tröja och tyckte att jag såg förbannat stor ut, så jag började spänna mig inför honom och skryta om att jag är mer vältränad än Hulken!
hahaha sjukt. hur kändes det att du hade blivit stor ? hur reagerade brorsan haha ?

Citat:
Åh, fan vad glad jag är! Detta är helt klart en skön substans. Bland det bättre jag provat på senare tid!

Edit. Jag kollade mig i spegeln. Jag hade skitsmå pupiller! Alltså typ opiatpupiller. Skulle inte denna substans göra pupillerna större? Eller det kanske är individuellt? Jag vet att på mxe var det samma, där fick jag aldrig stora pupiller, men på LSB etc får jag så stora att min ögonfärg inte syns längre!

Jag har ingen aning om hur pupillerna blir exakt, när jag kollade på de i spegeln så fattade jag nästan ingenting, var helt borta i både kroppen och psyket, saker o ting såg suddigt ut. Egentligen det ska bli små som du säger.
Citera
2013-03-17, 04:39
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
hahaha sjukt. hur kändes det att du hade blivit stor ? hur reagerade brorsan haha ?

Jag har ingen aning om hur pupillerna blir exakt, när jag kollade på de i spegeln så fattade jag nästan ingenting, var helt borta i både kroppen och psyket, saker o ting såg suddigt ut. Egentligen det ska bli små som du säger.

Haha, det var bara något jag intalat mig själv! Saken är att jag kände mig precis som vanligt, och visst är jag stor (184 cm, ~90 kg) men vältränad är jag inte. Dock kände jag mig väldigt stark just då.

Min bror bara skrattade åt mig... För han är vältränad på riktigt!

Alltså euforin är helt galen. Jag hade kunnat ta detta istället för kodein, tramadol etc, då detta nästan slår dem bara att man inte blir lika sänkt och trött. Fy vad jag gillar denna drogen! Den har en enorm potential. Kan man skeva ur på samma sätt som med mxe så vet jag vad jag kommer att förgifta min kropp med de närmsta månaderna.

Edit. Du har rätt det med lukterna. Cigarettrök, snus, parfymer och deodorant, samt choklad har jag luktat på nu och det luktar förbannat gott med tanke på att jag gillar dofterna i vanliga fall, och nu blir de mycket intensivare och upplevs på ett helt annat sätt.
Senast redigerad av LightCloud 2013-03-17 kl. 04:52.
Citera
2013-03-17, 05:14
Medlem
friman1987s avatar
Citat:
Haha, det var bara något jag intalat mig själv! Saken är att jag kände mig precis som vanligt, och visst är jag stor (184 cm, ~90 kg) men vältränad är jag inte. Dock kände jag mig väldigt stark just då.

Min bror bara skrattade åt mig... För han är vältränad på riktigt!

Alltså euforin är helt galen. Jag hade kunnat ta detta istället för kodein, tramadol etc, då detta nästan slår dem bara att man inte blir lika sänkt och trött. Fy vad jag gillar denna drogen! Den har en enorm potential. Kan man skeva ur på samma sätt som med mxe så vet jag vad jag kommer att förgifta min kropp med de närmsta månaderna.

Edit. Du har rätt det med lukterna. Cigarettrök, snus, parfymer och deodorant, samt choklad har jag luktat på nu och det luktar förbannat gott med tanke på att jag gillar dofterna i vanliga fall, och nu blir de mycket intensivare och upplevs på ett helt annat sätt.

hahah låter coolt.
Det var rätt skevt på 15 mg när jag körde. man blev lite halv galen.
Ja det ska förstärka lukt förmågan. Jag hade en god parfym på mig man kände sig fräsch.

Hur var toleransen på MXE när du körde förut ?
Senast redigerad av friman1987 2013-03-17 kl. 05:17.
Citera
2013-03-17, 05:35
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
hahah låter coolt.
Det var rätt skevt på 15 mg när jag körde. man blev lite halv galen.
Ja det ska förstärka lukt förmågan. Jag hade en god parfym på mig man kände sig fräsch.

Hur var toleransen på MXE när du körde förut ?

Jag tyckte att toleransen stack ganska fort på methoxetamine, men det är ju relativt. Jag körde mycket och ofta. Mitt schema såg ut såhär:

Varje fredag och lördag
Tre till fyra dagar i sträck vid ledighet/semester

Jag höll mig runt 100 mg nasalt med 30-50 mg påfyllning när det började avta i en och en halv månad ungefär, innan jag gick över till rektalt helt och kunde då sänka dosen med ett antal procent då biotillgängligheten var betydligt bättre.

Det dröjde dock inte länge (några veckor) innan jag var över doserna jag låg på nasalt. Som högst (tror att jag sagt det till dig innan) låg jag på 350 milligram rektalt, vilket var sista gången jag körde det.

Enligt mig var methoxetamine en hatkärlek. Jag hatade att jag älskade den. Hela mitt liv bestod av att spendera så mycket av min tid som möjligt i dess värld, och den övriga vakna tiden bestod av att vänta tills jag kunde återkomma till världen. Det var nog bra att jag fick slut på pulver, då jag inte kan tänka mig att det var speciellt nyttigt.

Jag var med om två läskiga händelser orsakade av methoxetaminet.

Det första var när jag skevade ur så hårt att jag vaknade upp dagen efter och hela rummet var nedstökat, blodiga kläder och vattenflaskor låg med uttömt vatten över golvet.

Den andra händelsen var efter att jag hade kört 60-70 milligramsdoser från klockan 12 på dagen till 04 på natten, med påfyllningar varannan till var tredje timme. Under det ruset varken åt jag eller drack något. När jag hade varit på toaletten och kom ned på rummet igen blev jag otroligt yr, började svettas något kolossalt, började höra regnljud i öronen, såg vita stjärnor och fick lägga mig ned innan jag skulle svimma av.

Det försvann efter några minuter, men det var riktigt obehagligt. Sedan dess är jag faktiskt väldigt mycket lugnare, för livet kan trots allt ta slut på en tiondels sekund.
Citera
2013-03-17, 23:40
Medlem
LightClouds avatar
Så, mina vänner.

https://www.flashback.org/t2104354

Där har ni min syn på saken! Hoppas att den uppskattas.

Trippa väl, älskade ni!
Citera
2013-03-17, 23:48
Medlem
Glossis avatar
Går det att införskaffa inrikes än, står den sig bra emot MXE? Har förstått att det inte är lika mycket flyga-runt-i-rymden med detta preparat utan mer eufori, stämmer detta?
Citera
2013-03-25, 13:24
Medlem
Hur ska man dosera det här? Jag har fått hem 50mg, men hur ska jag dela upp det? Har liksom ingen våg. Ska jag slicka på fingret och doppa det o köra upp i tandköttet?

Sen hur ska man administrera det? Oralt, nasalt eller snusa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in