Citat:
Ursprungligen postat av tion
Jag körde 25mg av detta med nasal administrering under loppet av 3 timmar. Använde en knivspets och inhalerade från den med jämna mellanrum. Tog relativt lite varje gång av ren respekt efter att ha läst bl.a lightclouds tripprapport och info om dosering.
Hur som haver kände jag en del dissociativa förnimmelser men något rus fick jag då inte. Mest ett oskönt gränsland och en känsla av att något var annorlunda.
Jag har tidigare kört Mxe regelbundet under ca ett år och haft riktigt bra upplevelser och vet inte om jag gjort något fel eller om doseringsmängden inte var tillräcklig (för mig). Ingen tolerans eller dylikt och jag har inte behövt mer Mxe än någon annan jag läst om på diverse forum.
Tror inte jag testar igen pga priset.
Förbannat lustigt. Du körde enbart nasalt förmodar jag?
Jag körde ju så lite som fyra milligram nasalt och fick då effekt i form av eufori och en enorm humörboost, sedan när jag körde sju rektalt blev det betydligt starkare men det var ändå inte så långt som jag ville komma om jag jämför med mina methoxetamineresor.
Synd att det inte fungerade väl på dig! Jag kommer lätt att införskaffa mig mer och slänga i mig betydligt större doser. Det kanske helt enkelt fungerar olika på alla? Så är det ju med somliga droger. Vissa fungerar det bra för, andra fungerar det inte alls för.