2013-03-25, 13:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleee
Hur ska man dosera det här? Jag har fått hem 50mg, men hur ska jag dela upp det? Har liksom ingen våg. Ska jag slicka på fingret och doppa det o köra upp i tandköttet?

Sen hur ska man administrera det? Oralt, nasalt eller snusa?

Det bästa du kan göra utan våg är att mäta upp vatten med en spruta. Du kan få en sådan på apoteket om du tex köper Alvedon till barn eller liknande. DÅ ber du bara om en pump så du kan trycka in medicinen i ungen.

Mät upp 50ml vatten. Blanda ut ditt 3HO, när det är upplöst så har du 1mg HO per 1ml vatten.

/S
Citera
2013-03-25, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sniffing
Det bästa du kan göra utan våg är att mäta upp vatten med en spruta. Du kan få en sådan på apoteket om du tex köper Alvedon till barn eller liknande. DÅ ber du bara om en pump så du kan trycka in medicinen i ungen.

Mät upp 50ml vatten. Blanda ut ditt 3HO, när det är upplöst så har du 1mg HO per 1ml vatten.

/S

Tack! Men vill helst inte använda allt på samma dag, blir inte lösningen dålig efter några dagar?
Citera
2013-03-25, 13:56
Bannlyst
Citat:
Tack! Men vill helst inte använda allt på samma dag, blir inte lösningen dålig efter några dagar?

Nej, ha vattnet/lösningen i kylen så avdunstar inte vattnet (i en burk med lock kanske).
Citera
2013-03-25, 14:37
Medlem
tions avatar
Jag körde 25mg av detta med nasal administrering under loppet av 3 timmar. Använde en knivspets och inhalerade från den med jämna mellanrum. Tog relativt lite varje gång av ren respekt efter att ha läst bl.a lightclouds tripprapport och info om dosering.

Hur som haver kände jag en del dissociativa förnimmelser men något rus fick jag då inte. Mest ett oskönt gränsland och en känsla av att något var annorlunda.

Jag har tidigare kört Mxe regelbundet under ca ett år och haft riktigt bra upplevelser och vet inte om jag gjort något fel eller om doseringsmängden inte var tillräcklig (för mig). Ingen tolerans eller dylikt och jag har inte behövt mer Mxe än någon annan jag läst om på diverse forum.

Tror inte jag testar igen pga priset.
Citera
2013-03-25, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tion
Jag körde 25mg av detta med nasal administrering under loppet av 3 timmar. Använde en knivspets och inhalerade från den med jämna mellanrum. Tog relativt lite varje gång av ren respekt efter att ha läst bl.a lightclouds tripprapport och info om dosering.

Hur som haver kände jag en del dissociativa förnimmelser men något rus fick jag då inte. Mest ett oskönt gränsland och en känsla av att något var annorlunda.

Jag har tidigare kört Mxe regelbundet under ca ett år och haft riktigt bra upplevelser och vet inte om jag gjort något fel eller om doseringsmängden inte var tillräcklig (för mig). Ingen tolerans eller dylikt och jag har inte behövt mer Mxe än någon annan jag läst om på diverse forum.

Jag tror att jag kör på 10mg, ha kvar det i munnen ett tag o sedan svälja. obs att jag inte har tagit droger på flera månader och aldrig kört ngn dissociativ förut!
Citera
2013-03-25, 16:25
Medlem
MindTwisters avatar
Citat:

Kan det vara så att nasalt intag helt enkelt inte är effektivt? Eller att du fick rejält utbankat pulver?
Folk har ju tagit mycket mindre doser än så och blivit helt förstörda

Citat:
Ursprungligen postat av Sniffing
Nej, ha vattnet/lösningen i kylen så avdunstar inte vattnet (i en burk med lock kanske).
Tror inte han syftade på avdunstning utan eventuell kontamination om man har det i stillastående vatten. Man lär ju i alla fall ha destillerat vatten? Möjligtvis någon alkohollösning för att vara säker.
Citera
2013-03-25, 18:32
Medlem
LightClouds avatar
Citat:

Förbannat lustigt. Du körde enbart nasalt förmodar jag?

Jag körde ju så lite som fyra milligram nasalt och fick då effekt i form av eufori och en enorm humörboost, sedan när jag körde sju rektalt blev det betydligt starkare men det var ändå inte så långt som jag ville komma om jag jämför med mina methoxetamineresor.

Synd att det inte fungerade väl på dig! Jag kommer lätt att införskaffa mig mer och slänga i mig betydligt större doser. Det kanske helt enkelt fungerar olika på alla? Så är det ju med somliga droger. Vissa fungerar det bra för, andra fungerar det inte alls för.
Citera
2013-03-25, 18:50
Medlem
Jag intog 10mg för 40 min sen. Känner mig borta men inte tillräckligt. Ska jag ta mera isf hur mkt?
Citera
2013-03-25, 18:54
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Jag intog 10mg för 40 min sen. Känner mig borta men inte tillräckligt. Ska jag ta mera isf hur mkt?

Är det första gången du kör denna substans?

Fyll på några milligram till möjligtvis, men ta det lugnt fan. Det är inte kul att skeva ur bara för att man är för glupsk.
Citera
2013-03-25, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Är det första gången du kör denna substans?

Fyll på några milligram till möjligtvis, men ta det lugnt fan. Det är inte kul att skeva ur bara för att man är för glupsk.

Aaa första, härligt som fan hittills. Men vill bli mer bortkopplad, har carbon based lifeforms och det är ljuvligt
Citera
2013-03-25, 19:04
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Aaa första, härligt som fan hittills. Men vill bli mer bortkopplad, har carbon based lifeforms och det är ljuvligt

Erkänn, galen eufori?

Har du provat någon opiat/opioid någon gång? Rusen är verkligen så sjukt lika kroppsligt, bortsett från att 3-HP ger mer avdomningskänslor också.
Citera
2013-03-25, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Erkänn, galen eufori?

Har du provat någon opiat/opioid någon gång? Rusen är verkligen så sjukt lika kroppsligt, bortsett från att 3-HP ger mer avdomningskänslor också.

Påminner om opiater men sinnet är mer borta. Jag gillar det som fan, ska jag ta mer? Har dålig balans etc. Jag blir mer o mer påverkad. Det e nice allt är i slowmotion oh yeaah
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in