Flashback bygger pepparkakshus!
2013-02-15, 23:57
Medlem
friman1987s avatar
Någon som testat denna substans? Ska vara 10 gånger potentare än 3 MEO PCP.
Citera
2013-02-16, 00:03
Medlem
korvmackan100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friman1987
Någon som testat denna substans? Ska vara 10 gånger potentare än 3 MEO PCP.
Låter jävligt intressant, testade 3 meo en gång och det slutade konstigt kan jag säga, kompis doserade till mig och han sa att det va ganska dospotent och då gav han mig en stor dos. Finns det någon fakta någonstans, var kan man få tag på denna substans?
Citera
2013-02-16, 00:13
Medlem
friman1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvmackan100
Låter jävligt intressant, testade 3 meo en gång och det slutade konstigt kan jag säga, kompis doserade till mig och han sa att det va ganska dospotent och då gav han mig en stor dos. Finns det någon fakta någonstans, var kan man få tag på denna substans?

Relativ ny RC, säljs lite överallt utrikes.
Det verkar som att substansen har en tröskeldos på 0,5-1 mg
jag hittar inte så mycket info om det...

http://www.bluelight.ru/vb/threads/623701-3-ho-pcp
Citera
2013-02-16, 12:35
Medlem
Xystics avatar
vad vet man om substansen? hur lång tid har den varot på marknaden?
Citera
2013-02-16, 12:50
Medlem
bongloards avatar
Var försiktig om det är 10 gånger potentare än 3-meo-pcp. En ovan med dissociativa kan ha svårt att greppa ruset då det är väldigt bissart jämfört med vissa andra rus. Med passande set n setting så har alla dissociativa ja provat varit fantastisk.

3-meo-pcp var för övrigt inget värt enligt mig. Men med många andra RC's så kan "ho" eller "meo" versionerna väldigt olika.
Citera
2013-02-16, 13:01
Medlem
Xystics avatar
När testade du det? Varför var det inte värt?
Citera
2013-02-16, 13:59
Bannlyst
Har haft chansen att testa 3-HO-TCP. Vet inte om det går att jämnföra med denna dock...
Citera
2013-02-16, 20:01
Medlem
friman1987s avatar
hur upplevde du effekten på 3 ho tcp ?
Citera
2013-02-17, 14:05
Medlem
Xystics avatar
verkar som tråden har dött..
Citera
2013-02-17, 14:37
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Det kan också skrivas som 3-OH-PCP

Citat:
Ursprungligen postat av Kalkylator
Har haft chansen att testa 3-HO-TCP. Vet inte om det går att jämnföra med denna dock...
Jo det går det väl, det är ju rätt likt pcp. Men det skulle ju varit bättre om du provat både 3-ho-tcp och tcp för att få reda på eventuella skillnader.

"Tenocyclidine (TCP) is a dissociative anesthetic drug with stimulant and hallucinogenic effects. It is similar in effects to phencyclidine (PCP) but is considerably more potent. TCP has slightly different binding properties to PCP, with more affinity for the NMDA receptors,[1] but less affinity for the sigma receptors.[2] Because of its high affinity for the PCP site of the NMDA receptor complex, the 3H radiolabelled form of TCP is widely used in research into NMDA receptors.
TCP acts primarily as an NMDA receptor antagonist which blocks the activity of the NMDA receptor, however its increased stimulant effects compared to PCP suggests it also has relatively greater activity as a dopamine reuptake inhibitor (DRI). Due to its similarity in effects to PCP, TCP was placed into the Schedule I list of illegal drugs in the 1970s, although it was only briefly used in the 1970s and 1980s and is now little known."
Citera
2013-02-17, 15:40
Medlem
friman1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xystic
vad vet man om substansen? hur lång tid har den varit på marknaden?

Kanske 2-3 månader.
Citera
2013-02-17, 15:56
Medlem
uuy1851s avatar
Intressant.

Håll oss uppdaterade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto