2013-03-16, 02:14
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dink
Viktigaste är att du känner lite eurofi men det är ju skillnad att vilja nodda och resa jag skulle nog intagit mer just för utforskningens skull men som du säger kan vara värt att testa rektalt.Men det kan överraska finns så lite info om 3-ho-pcp annars. Haha ökningen med 100%

Ska man trippa så ska man göra det rejält!

Fan vad jag älskar dissociativa på det sättet. Man skiter verkligen i ALLT när man väl är som mest påverkad. Riktigt fint är det!
Citera
2013-03-16, 02:19
Medlem
Dinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Ska man trippa så ska man göra det rejält!

Fan vad jag älskar dissociativa på det sättet. Man skiter verkligen i ALLT när man väl är som mest påverkad. Riktigt fint är det!

Haha verkligen Men stunta i ölen hur god den än skulle vara inte värt att få panik! Men du tog 4mg va? ändå varnar folk att det ska vara så potent, tycker du borde trippat lite mer balls

Edit: Tråkigt när inte ciggen fungerar brukar vända ibland faktiskt
Citera
2013-03-16, 02:27
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Haha verkligen Men stunta i ölen hur god den än skulle vara inte värt att få panik! Men du tog 4mg va? ändå varnar folk att det ska vara så potent, tycker du borde trippat lite mer balls

Edit: Tråkigt när inte ciggen fungerar brukar vända ibland faktiskt

Ja, precis! Hade tio milligram i en påse och tog strax under hälften och andades lätt in i näsan så att det fastnade i näsborren. Riktigt lustigt!

Men glad som fan är jag! All musik är grym i alla fall. Känns som ett överglatt tramadolrus typ, utan den där sänkta känslan som opioider/opiater kan ge.

Jag är kanske naturligt tolerant mot just denna substansen. Det vet man ju aldrig. Det är ju trots allt en RC-drog.

Leta upp: Bourbon Boys - Hillbilly Heart! Lyssnar på den nu. Riktigt grym! Jag älskar hillbillystilen.
Citera
2013-03-16, 02:47
Medlem
Dinks avatar
Citat:
Ja, precis! Hade tio milligram i en påse och tog strax under hälften och andades lätt in i näsan så att det fastnade i näsborren. Riktigt lustigt!

Men glad som fan är jag! All musik är grym i alla fall. Känns som ett överglatt tramadolrus typ, utan den där sänkta känslan som opioider/opiater kan ge.

Jag är kanske naturligt tolerant mot just denna substansen. Det vet man ju aldrig. Det är ju trots allt en RC-drog.

Leta upp: Bourbon Boys - Hillbilly Heart! Lyssnar på den nu. Riktigt grym! Jag älskar hillbillystilen.

Skumma mängder
Haha naturligt tolerant måste det vara! Låter mysigt det ändå aldrig gillat tram just för den sänkta känslan men nu slipper man den. Även om den blir klassad är den ju aldrig fullt utforskad men det är därför vi lever

Haha vilken jävla låt!

Kan tippsa den om björn olsson - låt i h moll leta upp den och lyssna
Citera
2013-03-16, 02:50
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Skumma mängder
Haha naturligt tolerant måste det vara! Låter mysigt det ändå aldrig gillat tram just för den sänkta känslan men nu slipper man den. Även om den blir klassad är den ju aldrig fullt utforskad men det är därför vi lever

Haha vilken jävla låt!

Kan tippsa den om björn olsson - låt i h moll leta upp den och lyssna

Ja, det är förbannat lustigt! Men vi får ge oss på en större dos i stjärten imorgon! Skam den som ger sig!

Ska kolla upp den!
Citera
2013-03-16, 02:57
Medlem
Dinks avatar
Citat:
Ja, det är förbannat lustigt! Men vi får ge oss på en större dos i stjärten imorgon! Skam den som ger sig!

Ska kolla upp den!

Haha bästa lösningen ja större dos men man blir inte supertollernat på det här då!?
Citera
2013-03-16, 02:58
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Haha bästa lösningen ja större dos men man blir inte supertollernat på det här då!?

Det får vi veta imorgon!

Hoppas inte det!
Citera
2013-03-16, 23:59
Medlem
friman1987s avatar
Citat:
Opiat effekterna förstärks allt över 6-7 mg och så ökas det rätt exponentiellt faktiskt.

Jag experimenterade lite med doseringen i början:
400 microgram = ingen effekt...
800 microgram = ingening, placebo effekt...
1 mg = tröskel, lugnande känsla, små berusad...
2-5 mg = intressant associations förmåga, eufori, förändring i medvetandet, förstärkning av lukter. lukter (parfym) kan vara en del av sett & settingen.
5-7 mg = hallucinationer, började bli svårt att orientera sig i rummet, kändes som man kunde lätt kopplas bort från omgivningen...
10 mg= upplever stark morfin liknande effekt...

Först efter 5 mg det börjar fungera som en hallucinogen. Jag tycker du ska testa snusa det du har kvar.

Doseringsskala:
Tröskeldos: 1 mg
Låg dos: 1-3 mg
Medel dos: 3-7 mg
Stark Dos: 7-14 mg
Kraftig dos: + 14 mg
Citera
2013-03-17, 02:54
Medlem
LightClouds avatar
Rektalt fick det bli! Sköt i mig mellan sex till sju milligram för fem minuter sedan! Ska bli galet skoj att se hur det fungerar.

Känner redan av det smått!
Citera
2013-03-17, 03:18
Medlem
friman1987s avatar
Citat:
Rektalt fick det bli! Sköt i mig mellan sex till sju milligram för fem minuter sedan! Ska bli galet skoj att se hur det fungerar.

Känner redan av det smått!

haha, nice hur går det ?
Citera
2013-03-17, 03:25
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friman1987
haha, nice hur går det ?

Har en riktigt galen eufori hittills! Känns som att hela kroppen är inbäddad i bomull och värme. Även den avdomnade känslan har börjat infinna sig och om jag ligger tillräckligt stilla försvinner känseln från händer och fötter stundvis.

De dissociativa känslorna märks av tydligare nu idag med, även om jag fortfarande är lite besviken på draget. Blundar jag känner jag hur mörkret bakom ögonlocken liksom övertar psyket och omgivningen är helt avskild. Åh, jag älskar detta!

Jag hoppas innerligt att det blir ännu starkare dock! Efter mina mxeresor är jag inte ett dugg rädd för att fullkomligt tappa bort mig själv och min identitet i de dissociativa drogernas värld!
Citera
2013-03-17, 03:35
Medlem
friman1987s avatar
Citat:
Har en riktigt galen eufori hittills! Känns som att hela kroppen är inbäddad i bomull och värme. Även den avdomnade känslan har börjat infinna sig och om jag ligger tillräckligt stilla försvinner känseln från händer och fötter stundvis.

De dissociativa känslorna märks av tydligare nu idag med, även om jag fortfarande är lite besviken på draget. Blundar jag känner jag hur mörkret bakom ögonlocken liksom övertar psyket och omgivningen är helt avskild. Åh, jag älskar detta!

Jag hoppas innerligt att det blir ännu starkare dock! Efter mina mxeresor är jag inte ett dugg rädd för att fullkomligt tappa bort mig själv och min identitet i de dissociativa drogernas värld!

Det blir definitivt dissociativt allt över 5 mg. Det når picken efter 1 timme så du har några min till att hoppas på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in