Citat:
Ursprungligen postat av Dink
Haha låter mysigt det

Den som väntar på något gott väntar alltid för länge! Tror du att det fungerar att fylla på, eller kommer du testa?
Jag vet faktiskt inte! Det bör gå, men man vet ju aldrig. Har fortfarande inte kommit igång något visuellt alls, varken med stängda ögon eller med öppna... Jag är förbannat glad dock och ligger här med leendet på läpparna när jag skriver detta inlägget!
Jag funderar på om jag antingen ska fylla på nu, eller om jag ska vara så hardcore att jag kör rektalt imorgon kväll på de milligrammen jag har kvar. Methoxetamine var så sjukt najs rektalt i alla fall, och långt mycket bättre än vid nasalt. Tror att jag håller milligrammen kvar i påsen till imorgon, ja, så får det bli!
Edit. Exakt en timme sedan jag drog det nu, och jag känner mig avdomnad i kroppen på vissa ställen, bland annat tungan, läpparna och händer samt fötter. Jag känner mig väldigt glad och det kan liknas vid en mellandos tramadol i eufori och i huvudet en lätt salongsfylla typ. Dessvärre har inget visuellt alls uppkommit ännu, så lite besviken är jag än så länge...
Men jag tror att jag doserade alldeles för lågt, eller hade jag för höga förväntningar på första dosen. När jag körde med methoxetamine började jag på 30 milligram i näsan, för att några månader senare ligga på 350 milligram rektalt!

Där snackar vi dissociativt rus!