2013-03-15, 22:55
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Jadå, det är inräknat i kalkylen. Troligtvis kommer det att bli något mindre än fem milligram dessutom. Jag har en påse med tio milligram i, så det blir väl att ta strax under hälften av det!

Toleransen är det inga problem med. Jag har inte kört någon dissociativ drog sedan i maj 2012 och psykedeliska droger var det tre veckor sedan jag körde nu!
Alright!

Jo tänkte mer om det skulle bli problem med tolerans vid eventuell påfyllning, om man ist skulle ta lägre dos först och bumpa sen dvs.
Citera
2013-03-15, 22:59
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123psyk
Ser fram emot att höra mer. Trevlig kväll!

Det ska bli väldigt fint!

Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Alright!

Jo tänkte mer om det skulle bli problem med tolerans vid eventuell påfyllning, om man ist skulle ta lägre dos först och bumpa sen dvs.

Jaha, du tänker så! Ungefär som att NBOMe är lönlöst att fylla på när du väl har haft lappen inne en kort stund?

Det tror jag inte att det ska vara någon fara på denna drog, men sedan vet man ju inte speciellt mycket om det. Exempelvis methoxetamine var ju kanon i det avseendet, där du kunde fylla på hur mycket du ville när som. Men sedan är det helt olika substanser också!
Citera
2013-03-16, 00:58
Medlem
LightClouds avatar
Sådär, nu har jag dragit drygt fyra milligram i högra näsborren! Ska lägga mig direkt i sängen och börja lyssna på filmmusik nu tänkte jag, så får vi se hur det utvecklar sig under natten!

Ska bli förbannat intressant detta!

Ha en riktigt trevligt kväll med er, alla andra!
Citera
2013-03-16, 01:09
Medlem
Dinks avatar
Citat:
Sådär, nu har jag dragit drygt fyra milligram i högra näsborren! Ska lägga mig direkt i sängen och börja lyssna på filmmusik nu tänkte jag, så får vi se hur det utvecklar sig under natten!

Ska bli förbannat intressant detta!

Ha en riktigt trevligt kväll med er, alla andra!

Svider det? Mäktig resa, håll oss uppdaterade!
Citera
2013-03-16, 01:26
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dink
Svider det? Mäktig resa, håll oss uppdaterade!

Sved till lite de första sekunderna, men nu känns det ingenting!

Än så länge har inget visuellt uppkommit, men jag känner mig märkbart gladare och mer sentimental samt att det känns som att jag tagit tramadol typ. Vet att Friman nämnde något om att denna substans stimulerar någon opioidreceptor. Har en väldigt skön känsla i kroppen i alla fall.
Citera
2013-03-16, 01:34
Medlem
Dinks avatar
Citat:
Sved till lite de första sekunderna, men nu känns det ingenting!

Än så länge har inget visuellt uppkommit, men jag känner mig märkbart gladare och mer sentimental samt att det känns som att jag tagit tramadol typ. Vet att Friman nämnde något om att denna substans stimulerar någon opioidreceptor. Har en väldigt skön känsla i kroppen i alla fall.

Haha noda på en hallucinogen med vissellua låter väldigt spännande i mina öron Känner du vågor av det eller håller det sig på en upprätt linje?
Citera
2013-03-16, 01:37
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Haha noda på en hallucinogen med vissellua låter väldigt spännande i mina öron Känner du vågor av det eller håller det sig på en upprätt linje?

Ligger fortfarande på samma, förutom att jag börjar känna mig avdomnad i läppar och fötter främst!

Fortfarande helt tomt i det visuella, men det kommer förhoppningsvis! Kan ha varit att jag tagit för liten dos, men vi får väl se. Det tar ju en stund att nå peaken ibland.
Citera
2013-03-16, 01:43
Medlem
Dinks avatar
Citat:
Ligger fortfarande på samma, förutom att jag börjar känna mig avdomnad i läppar och fötter främst!

Fortfarande helt tomt i det visuella, men det kommer förhoppningsvis! Kan ha varit att jag tagit för liten dos, men vi får väl se. Det tar ju en stund att nå peaken ibland.

Haha låter mysigt det Den som väntar på något gott väntar alltid för länge! Tror du att det fungerar att fylla på, eller kommer du testa?
Citera
2013-03-16, 01:50
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Haha låter mysigt det Den som väntar på något gott väntar alltid för länge! Tror du att det fungerar att fylla på, eller kommer du testa?

Jag vet faktiskt inte! Det bör gå, men man vet ju aldrig. Har fortfarande inte kommit igång något visuellt alls, varken med stängda ögon eller med öppna... Jag är förbannat glad dock och ligger här med leendet på läpparna när jag skriver detta inlägget!

Jag funderar på om jag antingen ska fylla på nu, eller om jag ska vara så hardcore att jag kör rektalt imorgon kväll på de milligrammen jag har kvar. Methoxetamine var så sjukt najs rektalt i alla fall, och långt mycket bättre än vid nasalt. Tror att jag håller milligrammen kvar i påsen till imorgon, ja, så får det bli!

Edit. Exakt en timme sedan jag drog det nu, och jag känner mig avdomnad i kroppen på vissa ställen, bland annat tungan, läpparna och händer samt fötter. Jag känner mig väldigt glad och det kan liknas vid en mellandos tramadol i eufori och i huvudet en lätt salongsfylla typ. Dessvärre har inget visuellt alls uppkommit ännu, så lite besviken är jag än så länge...

Men jag tror att jag doserade alldeles för lågt, eller hade jag för höga förväntningar på första dosen. När jag körde med methoxetamine började jag på 30 milligram i näsan, för att några månader senare ligga på 350 milligram rektalt! Där snackar vi dissociativt rus!
Senast redigerad av LightCloud 2013-03-16 kl. 02:03.
Citera
2013-03-16, 02:01
Medlem
Dinks avatar
Citat:
Jag vet faktiskt inte! Det bör gå, men man vet ju aldrig. Har fortfarande inte kommit igång något visuellt alls, varken med stängda ögon eller med öppna... Jag är förbannat glad dock och ligger här med leendet på läpparna när jag skriver detta inlägget!

Jag funderar på om jag antingen ska fylla på nu, eller om jag ska vara så hardcore att jag kör rektalt imorgon kväll på de milligrammen jag har kvar. Methoxetamine var så sjukt najs rektalt i alla fall, och långt mycket bättre än vid nasalt. Tror att jag håller milligrammen kvar i påsen till imorgon, ja, så får det bli!

Skulle gjort som dig spara resten till senare tillfälle men ta i akt att inte längta efter den njut nu av din resa och hoppas att de visuella kommer snart har du inte fått några tracers ,CEV alls? Alltid kul att inta på olika sätt de som faktiskt ge bra skillnad.
Citera
2013-03-16, 02:02
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Skulle gjort som dig spara resten till senare tillfälle men ta i akt att inte längta efter den njut nu av din resa och hoppas att de visuella kommer snart har du inte fått några tracers ,CEV alls? Alltid kul att inta på olika sätt de som faktiskt ge bra skillnad.

Kolla min edit, min vän!

Edit igen!

Är satans sugen på öl. Verkligen känner hur gott smaken hade varit i munnen, men jag vågar inte blanda då det fanns risk för andningsdepression tydligen. Var ute och rökte en cigarett nyss i alla fall, och det var inte alls lika gott som på psykedeliska droger.

Ska lägga mig i sängen igen och dra igång lite techno/trance/elektronisk musik och rocka järnet!
Senast redigerad av LightCloud 2013-03-16 kl. 02:11.
Citera
2013-03-16, 02:13
Medlem
Dinks avatar
Citat:
Edit. Exakt en timme sedan jag drog det nu, och jag känner mig avdomnad i kroppen på vissa ställen, bland annat tungan, läpparna och händer samt fötter. Jag känner mig väldigt glad och det kan liknas vid en mellandos tramadol i eufori och i huvudet en lätt salongsfylla typ. Dessvärre har inget visuellt alls uppkommit ännu, så lite besviken är jag än så länge...

Men jag tror att jag doserade alldeles för lågt, eller hade jag för höga förväntningar på första dosen. När jag körde med methoxetamine började jag på 30 milligram i näsan, för att några månader senare ligga på 350 milligram rektalt! Där snackar vi dissociativt rus!

Viktigaste är att du känner lite eurofi men det är ju skillnad att vilja nodda och resa jag skulle nog intagit mer just för utforskningens skull men som du säger kan vara värt att testa rektalt.Men det kan överraska finns så lite info om 3-ho-pcp annars. Haha ökningen med 100%
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in