2013-05-03, 21:56
Medlem
friman1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skevskada
Ett litet tips; tvätta händerna efter hantering.

Det var ingen höjdare att få i ögonen.

Trippen startar efter 30 min och peakar efter 60 min, så om någon ska åter dosera får man vänta en timme.
Citera
2013-05-03, 23:29
Medlem
Skevskadas avatar
Kommer aldrig iväg på det känns för mysko för mig
Citera
2013-05-04, 10:17
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raideq
Tycker precis tvärtom, att jag inte riktigt kommer dit jag vill om ja småduttar i ett par timmar.

Håller med. De första doserna ökar bara toleransen och gör att man känner ännu mindre av påfyllningen. Har inte testat 50mg på en gång än men nästa gång blir det och hoppas att hamna dit jag vill.
Senaste 2 ggr har jag bara känt mej avslappnad och lite småbäng i sängen men fortfarande helt med vart jag är, kan tänka normalt osv.
Citera
2013-05-04, 10:20
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Explanandum
Som sjogras sa så testa dig hellre upp långsamt! Var rädd om din kropp snälla vackra människa, den här substansen är potent. Jag avråder dig å det grövsta att ta 30mg som din första dos speciellt om du tänker injicera det.

Ta det långsamt framåt så kan du njuta av det så länge som möjligt istället för att nått går fel och du aldrig kan njuta av något igen.

Efter att jag inte fick ut speciellt mycket av 40mg doserat i två omgånger var jag helt övertygad om att jag lätt kunde ta 50mg nästa gång. BIG MISTAKE, det blev alldeles för intensivt och jag har en härlig minneslucka på 9 timmar. Jag hade planerat intaget iaf så det skedde under säkra förhållanden men det hade nog kunnat gå riktigt illa om jag hade varit ensam. Ta hand om dig, respektera substansen och utmana inte dig själv mot folk som skriver att de tar en viss dos och tro att det är häftigt att ta mer.

Kan säkert bli för mycket om man e ovan vid ruset men efter 2 år på höga doser mxe så känns det som ingen dissoactiv kan bli för intensiv för min smak längre. På ett sätt är det kanske bra att priset är såpass högt ändå så man inte sitter o tar varje dag, nu blir det ist 1 ggn i månaden även om det är lite väl sällan för mej så känns det nyttigare för skallen
Citera
2013-05-04, 19:02
Medlem
Raideqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Håller med. De första doserna ökar bara toleransen och gör att man känner ännu mindre av påfyllningen. Har inte testat 50mg på en gång än men nästa gång blir det och hoppas att hamna dit jag vill.
Senaste 2 ggr har jag bara känt mej avslappnad och lite småbäng i sängen men fortfarande helt med vart jag är, kan tänka normalt osv.

Vill håla fan, hur mkt bör jag ta tror du? Kommer köra IM.
Citera
2013-05-04, 19:11
Medlem
Skevskadas avatar
Fastnade i det där tillståndet när man är för skev för att kunna sova, men samtidigt inte borta nog för att kunna håla, så istället sitter man med påsen i handen och velar, osäker på om man ska fylla på eller inte.
Ikväll håller jag inte igen dock. Nu är det fullt ös som gäller.
Citera
2013-05-04, 19:28
Medlem
Raideqs avatar
Citat:
Fastnade i det där tillståndet när man är för skev för att kunna sova, men samtidigt inte borta nog för att kunna håla, så istället sitter man med påsen i handen och velar, osäker på om man ska fylla på eller inte.
Ikväll håller jag inte igen dock. Nu är det fullt ös som gäller.

Ha en trevlig kväll min vän 8)
Citera
2013-05-05, 00:01
Medlem
Skevskadas avatar
Fy fan vad det var drag i det där.
Helt bortkopplad från omvärlden. Känns som mxe's bråkiga storebror
Citera
2013-05-05, 01:17
Medlem
Raideqs avatar
Citat:
Fy fan vad det var drag i det där.
Helt bortkopplad från omvärlden. Känns som mxe's bråkiga storebror

Fyfan vad sugen jag blir ..Är ditt från labbet ?
Citera
2013-05-05, 10:47
Medlem
Explanandums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Kan säkert bli för mycket om man e ovan vid ruset men efter 2 år på höga doser mxe så känns det som ingen dissoactiv kan bli för intensiv för min smak längre. På ett sätt är det kanske bra att priset är såpass högt ändå så man inte sitter o tar varje dag, nu blir det ist 1 ggn i månaden även om det är lite väl sällan för mej så känns det nyttigare för skallen

Mycket möjligt. Jag har kört stora doser MXE i 1½ år relativt regelbundet så jag föreställde mig att det skulle gå bra.

Om man ska jämföra doserna mellan substanserna så för mig upplevde jag 40mg som cirka 60mg MXE, lite morfinmysig och go men inte riktigt där. 50mg var som 200mg MXE, man vaknar till nånstans och undrar, "vad fan hände egentligen?".

Citat:
Ursprungligen postat av Raideq
Fyfan vad sugen jag blir ..Är ditt från labbet ?

Mitt var därifrån
Citera
2013-05-05, 16:12
Medlem
Raideqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Explanandum
Mycket möjligt. Jag har kört stora doser MXE i 1½ år relativt regelbundet så jag föreställde mig att det skulle gå bra.

Om man ska jämföra doserna mellan substanserna så för mig upplevde jag 40mg som cirka 60mg MXE, lite morfinmysig och go men inte riktigt där. 50mg var som 200mg MXE, man vaknar till nånstans och undrar, "vad fan hände egentligen?".

Mitt var därifrån

Är deras Batch potent?
Citera
2013-05-05, 21:46
Medlem
Maltuss avatar
En liten lina av detta fungerar bra som smärtstillande med
Senast redigerad av Maltus 2013-05-05 kl. 22:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in