2013-03-10, 21:45
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friman1987
Håller på skriva ett rapport på det, har inte haft så mycket tid på de senaste dagarna.
Tänkte skriva även lite om hur själva ämnet fungerar, förutom det jag själv upplevde.
Jag håller på gräva upp info i olika litteratur böcker och forsknings artiklar. Har hittat en hel del kommer lägga upp allting så fort jag är klar, förmodligen nästa vecka.

Du har inte lust att dra en liten snabb genomgång för oss som inte vill vänta en vecka ? Håller det måttet om man jämför med MXE?
Citera
2013-03-11, 10:10
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sniffing
Precis, det var min tanke också.

Blandar folk ihop våra Nbome med dessa lapparna.

Det kommer att komma 3-ho i tablett form tror jag.

/S
Det skulle vara smidigt och inte så lätt att blanda ihop med Nbome eller liknande blotters.. En halv dos på en tablett kanske vore rimlig? Pga att det finns folk som tänker "äh, jag tar 2-3 stycken direkt, då blir det bra" ungefär.. Minns de rosa dxm-tabbarna som kom. De låg på 250mg/st och en var ju en låg dos. Tog man fyra-fem st fick man en kraftfull tripp. Någon liknande dosering på 3-ho-pcp lär det ju bli på tabbarna i alla fall(inte per mg förstås). Ruskigt potent detta!
Citera
2013-03-11, 10:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Det skulle vara smidigt och inte så lätt att blanda ihop med Nbome eller liknande blotters.. En halv dos på en tablett kanske vore rimlig? Pga att det finns folk som tänker "äh, jag tar 2-3 stycken direkt, då blir det bra" ungefär.. Minns de rosa dxm-tabbarna som kom. De låg på 250mg/st och en var ju en låg dos. Tog man fyra-fem st fick man en kraftfull tripp. Någon liknande dosering på 3-ho-pcp lär det ju bli på tabbarna i alla fall(inte per mg förstås). Ruskigt potent detta!

Jepps, vi måste testa produkten först.
Tänkte testa 2mg och se hur det går. Om det är en bra batch osv.

Så det får bli till helgen eller nästa helg igen.

Som du säger, bättre att sälja dem i tab form.
Skickar man ut 20mg i en påse så blir någon weck och drar i sig 10mg eller linkade och flippar ut.

Då klassas det på 5 minuter. Det vill vi inte.

/S
Citera
2013-03-11, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sniffing
Som du säger, bättre att sälja dem i tab form.
Skickar man ut 20mg i en påse så blir någon weck och drar i sig 10mg eller linkade och flippar ut.

Då klassas det på 5 minuter. Det vill vi inte.

Jo det är väl en bra försiktighetsåtgärd, men det kommer förmodligen inte fördröja klassningen särskilt länge. Allt som blir populärt på flashback klassas oavsett hur potentiellt skadligt det är. Jag har till och med sett att de skriver med flashback som referens i vissa klassificeringsdokument. Så om ni verkligen vill fördröja en klassning, skriv inte om det på flashback!

Sen kan jag nämna att PCC (1-piperidinocyclohexanecarbonitrile) ofta används som prekursor till PCP och dess analoger. PCC skapas via en reaktion mellan piperidin, cyanid och cyklohexanon. PCC är i sig en väldigt giftig substans, och dessutom finns risken att det degrederar till små mängder cyanid. Så en slarvigt gjord syntes av 3-HO-PCP skulle kunna leda till katastrof.

Det finns ett exempel på en riktigt smutsig batch 4-MEO-PCP från Kina som innehöll stora mängder PCC: http://www.ecstasydata.org/view.php?id=2339

Jag skulle rekommendera att alla som funderar på att sälja den här substansen först ser till att få den testad av ett oberoende labb.
Citera
2013-03-11, 17:22
Medlem
friman1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Du har inte lust att dra en liten snabb genomgång för oss som inte vill vänta en vecka ? Håller det måttet om man jämför med MXE?

Ska lägga upp rapporten ikväll.
Citera
2013-03-11, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blink
Jo det är väl en bra försiktighetsåtgärd, men det kommer förmodligen inte fördröja klassningen särskilt länge. Allt som blir populärt på flashback klassas oavsett hur potentiellt skadligt det är. Jag har till och med sett att de skriver med flashback som referens i vissa klassificeringsdokument. Så om ni verkligen vill fördröja en klassning, skriv inte om det på flashback!

Sen kan jag nämna att PCC (1-piperidinocyclohexanecarbonitrile) ofta används som prekursor till PCP och dess analoger. PCC skapas via en reaktion mellan piperidin, cyanid och cyklohexanon. PCC är i sig en väldigt giftig substans, och dessutom finns risken att det degrederar till små mängder cyanid. Så en slarvigt gjord syntes av 3-HO-PCP skulle kunna leda till katastrof.

Det finns ett exempel på en riktigt smutsig batch 4-MEO-PCP från Kina som innehöll stora mängder PCC: http://www.ecstasydata.org/view.php?id=2339

Jag skulle rekommendera att alla som funderar på att sälja den här substansen först ser till att få den testad av ett oberoende labb.

Absolut, tror inte att 3-ho-pcp klarar sig så länge på marknaden då 3-MEO redan är på väg att klassas.

Men om man kan köra det i 6 månader så, är det sen bara en bra produkt så kommer den att säljas på gatan också, inte bara på shoppar.

När något blir klassat så försvinner det från shopparna och är ute på gatan direkt.

Det är det kretsloppet som droger har.

Så gjorde vi med MXE, stängde den shoppen och sålde det som Kets kusin på gatorna.
Är det bara olagligt så har de inbitna knarkarna inget emot att ta / sälja det.

Medans flashback/internet knarkarna inte vill ha med det att göra när det klassas..

/S
Citera
2013-03-11, 19:51
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friman1987
Ska lägga upp rapporten ikväll.
Det ser jag fram emot!
Citera
2013-03-12, 22:13
Medlem
Nå vad blev slutsatsen då TS? Värd att beställa? hur doserade du?

PM om vart man kan beställa denna substans?
Citera
2013-03-15, 21:17
Medlem
LightClouds avatar
Är det någon här utom Friman som har provat substansen? Annars blir jag person nummer två att ge mig på den! Kommer att köra ikväll. Ska prova nasalt, i och med att Herr. Friman har provat både oralt och snusa substansen, så jag tänkte se hur den fungerar i näsan.

Dosen kommer att ligga kring fem milligram ungefär. Jag har erfarenhet av methoxetamine som jag körde dryga tio gram av under tiden det var lagligt, så under tripprapporten kommer jag troligtvis att jämföra 3hp;et med mxet.

Tripprapport ur mitt perspektiv lär dyka upp under helgen!
Citera
2013-03-15, 21:55
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Är det någon här utom Friman som har provat substansen? Annars blir jag person nummer två att ge mig på den! Kommer att köra ikväll. Ska prova nasalt, i och med att Herr. Friman har provat både oralt och snusa substansen, så jag tänkte se hur den fungerar i näsan.

Dosen kommer att ligga kring fem milligram ungefär. Jag har erfarenhet av methoxetamine som jag körde dryga tio gram av under tiden det var lagligt, så under tripprapporten kommer jag troligtvis att jämföra 3hp;et med mxet.

Tänk på att det i regel är hårdare påslag nasalt än de ovan nämnda sätten, tat lugnt med doseringen! Är det inte bättre att fylla på eller är det problem med tolerans?
Citera
2013-03-15, 22:08
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Tänk på att det i regel är hårdare påslag nasalt än de ovan nämnda sätten, tat lugnt med doseringen! Är det inte bättre att fylla på eller är det problem med tolerans?

Jadå, det är inräknat i kalkylen. Troligtvis kommer det att bli något mindre än fem milligram dessutom. Jag har en påse med tio milligram i, så det blir väl att ta strax under hälften av det!

Toleransen är det inga problem med. Jag har inte kört någon dissociativ drog sedan i maj 2012 och psykedeliska droger var det tre veckor sedan jag körde nu!
Citera
2013-03-15, 22:30
Medlem
123psyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud

Ser fram emot att höra mer. Trevlig kväll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in