2018-01-18, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linusbjorne
är det ens lönt att försöka dosera denna utan en 0.001 g våg ? hur skulle man göra isåfall?

Jag kör utan våg. En dos för mig är ungefär som ett tändstickshuvud.

Vänta några timmar innan du fyller på så borde allt gå bra.
Citera
2018-01-18, 15:42
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Jag kör utan våg. En dos för mig är ungefär som ett tändstickshuvud.

Vänta några timmar innan du fyller på så borde allt gå bra.
Det där kan variera ganska mycket och är ingen bra referens när det gäller så här potenta grejer. Ett tändstickshuvud kan vara allt från 1-10 mg +/- beroende på hur pass kompakt pulvret är.
I början använde jag en 0,01 g våg där jag la en tyngd på och sedan nollade. Blev såklart ändå inte helt rätt men någorlunda. Nu gör jag som du, ögonmåttar och tar en liten dutt på en knivspets!
Citera
2018-01-18, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Det där kan variera ganska mycket och är ingen bra referens när det gäller så här potenta grejer. Ett tändstickshuvud kan vara allt från 1-10 mg +/- beroende på hur pass kompakt pulvret är.
I början använde jag en 0,01 g våg där jag la en tyngd på och sedan nollade. Blev såklart ändå inte helt rätt men någorlunda. Nu gör jag som du, ögonmåttar och tar en liten dutt på en knivspets!

Visst har du rätt. Men jag försöker vara tydlig med att alltid skriva vad som funkar för mig. Jag har ingen aning om hur någon kommer reagera på en kemikalie och speciellt nya RC’s.

Förespråkar inte intag av något, tycker bara det är kul att dela erfarenheter här.
Citera
2018-01-18, 18:36
Medlem
Citat:
Det finns i lager nu.

Jag kör enbart nasalt, varför vet jag inte.
Tycker det är nice att köra typ 5-10mg bumps.

Det är något speciellt med zh’s 3ho, känns väldigt cleant. Jag är lite små(?)torsk på deras prylar.

Har "beställt" (bad dem lägga undan lite till nästa vecka vilket var ok). :-)

Har bara kört oralt med CS men ska också pröva nasalt. Även med ZH när det väl kommer. En kombo av dessa måste jag pröva. :P

ZH har bra saker jo, de och CS är mina favoriter inom RCshoppar! ZH har vassare disso/hallucinogenutbud dock.
Citera
2018-01-19, 18:13
Medlem
Citat:
är det ens lönt att försöka dosera denna utan en 0.001 g våg ? hur skulle man göra isåfall?

Börja med extremt lite, typ liten hög med storleken av ett tändstickshuvud. Öka sen med lite (1/3?) åt gången ifall du inte får någon effekt.
Jag kör utan våg oftast och det funkar, så länge man är försiktig och prövar extremt små doser först så man vet att man klarar av den mängden så brukar det lösa sig.

Någon som kört CS batch både oralt, nasalt och/eller sublingualt och kan jämföra dessa RoAs?
Citera
2018-01-19, 21:44
Avslutad
tack så mycket för alla svar ! uppskattas!
Citera
2018-01-20, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldCoast
Jag köpte 100 mg från ZH och förväntade mig något åt ketaminhållet men det är det definitivt inte.

Jag var ganska försiktig med den här substansen i början. Har en bra mekanisk våg och vägde upp 6 mg som intogs via kapsel. Efter cirka 60 minuter så fick jag en klar dissociativ upplevelse men det var långt ifrån det jag upplevt på ketamin. Det är bara en känsla av att vara "off" - lite som att vara full innan fyllan verkligen slår på. Opioidkänslan som vissa talar om saknades helt.

Efter cirka 2 h tog jag ytterligare 6 mg fast intramuskulärt. Det tog cirka 60-90 minuter innan jag kände att jag fyllt på. Effekten var densamma som tidigare och absolut ingen skillnad i hur snabbt kroppen tog upp det.

Efter det har jag provat att lösa upp substansen i syra+linsvätska och ta IM; ta på sked med linsvätska och elda och sen ta IM samt ta båda varianterna i häcken. Alla sex sätten har givit ungefär samma effekt... det tar 60 minuter innan jag känner något och sen känns det bara "tomt". Det finns ingen glädje eller vällust i denna substans. Jag har enbart känt mig dissociativ och i stort sett ingenting annat oavsett hur doseringen sett ut.

Att ta hallucinogener avbryter den dissociativa känslan ganska snabbt. Likadant om jag dricker alkohol så känner jag inte av dissociativheten alls. Den här drogen ligger i bakgrunden och domineras direkt av de andra substanserna.

Det här är ingenting jag kommer köpa igen men gillar man att känna sig likgiltig och lite tom så är det nog bra. Det är som en riktigt beige version av att röka 5-MeO-DMT.
Om jag orkat skriva mer hade jag beskrivit det hela precis som du, så tack för texten
Citera
2018-01-20, 22:43
Avslutad
någon som har lust att beskriva ruset lite kort? kanske jämföra med ketamin, det är den enda disso som jag har testat! både negativa och positiva upplevelser uppskattas!
Citera
2018-01-21, 12:11
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
någon som har lust att beskriva ruset lite kort? kanske jämföra med ketamin, det är den enda disso som jag har testat! både negativa och positiva upplevelser uppskattas!
Tomt, sterilt och stelt med en viss bodyload somliga uppskattar, andra gör det inte. Tar man högre doser kan man tappa fästet, även det är något inte alla uppskattar.
Inte alls likt ketamin rusmässigt.
Senast redigerad av FuGeeLala 2018-01-21 kl. 12:13.
Citera
2018-01-21, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Tomt, sterilt och stelt med en viss bodyload somliga uppskattar, andra gör det inte. Tar man högre doser kan man tappa fästet, även det är något inte alla uppskattar.
Inte alls likt ketamin rusmässigt.

Vilken blek beskrivning

Jag älskar’t men är dålig på att beskriva.

Testa själv så får du se
Citera
2018-01-21, 20:30
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Vilken blek beskrivning

Jag älskar’t men är dålig på att beskriva.

Testa själv så får du se
Tycker den är väldigt mörk och "dyster" men det gillar jag. Det är ju givetvis mer, man kopplar saker på andra sätt än om man vore nykter osv. Dissociativa är väldigt svåra att beskriva.
Jämför med valfri tryptamin t.ex., som natt och dag :P
Senast redigerad av FuGeeLala 2018-01-21 kl. 20:32.
Citera
2018-01-23, 05:53
Avslutad
Vad tror ni om att lösa 250mg av denna i 250 ml alkohol typ vodka? För att lättare kunna dosera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in