2018-01-13, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Ja denna ska fästa sig vid opi-receptorer, dock med 1/10 av morfins potens om jag minns rätt (rätta mig). Detta säger dock inte mycket om hur hårt den deppar CNS eller hur farlig den är att blanda med habbar eller andra downers.
Jag kan säga att jag har blandat denna vilt med både benso och alkohol utan problem.
Hellre säker än död såklart så ta det försiktigt.

Måste hålla med orrecrist, benso förstärker den sederande effekten utan att påverka dissociationen särskilt mycket.

Står detta om dess opieffekter på psychonautwiki;
Citat:
Its potential as a research chemical for human use was not suggested until 1999 when a chemist using the pseudonym John Q. Beagle reported on its significantly increased potency relative to PCP as well as its "profoundly enhanced affinity for the opiate receptor" which was estimated to give it analgesic activity one order of magnitude lower than morphine.
10% skulle jag ej känt av det då jag har opitolerans. Och jag känner dess opiverkan bra, än om dissociationen är starkare så finns opivärmen, filten, välmåendet där.

Den enda biverkningen jag känt av är att jag svettas lite mer på natten, iaf senaste gången. Förmodligen pga krock med andra substanser(tog tianeptine då bl.a. och kan tänka mig att det blev någon krock) då jag aldrig känt av det förr. Skippar andra substanser nästa gång vid intag och rapporterar här i tråden ifall jag får samma effekt.

Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Jo jag är väl medveten om att det inte finns några grundläggande studier på huruvida den kan orsaka EP eller ej då det är en relativt obeprövad RC, och jag är även medveten om hur dumt det är experimentera med sånt här när man är känslig för EP. Tack för omtanken dock.
Det där med seizure står på nästan vartenda RC på psychonautwiki f.ö.

Det fetade har jag kommit fram till är huvudorsakerna till om jag riskerar ett anfall eller inte, påverkad av något eller ej spelar ingen roll även om det säkert kan ha en bidragande faktor.

Kan tillägga att jag missbrukade 3-meo-pcp i överdrivna doser när det begav sig och inget tecken på EP under den tiden.

Gjorde ett minitest och kan instämma att CS är mer dissociativ medans ZH's har en varmare känsla. Vill ändå påstå att det är samma substans.

Aha okej. Jo det verkar inte vara en vanlig effekt av en överdos som det är med Lyrica, men de kan ju fortfarande hända även om det knappast gör det.
Känns det opioida effekten mer eller hur menar du med varmare? Eller blir det likadant om du t.ex. doserar högre med CS?

Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Fick en vän på behandlingshem att lämna in en omärkt påse med cs pcp. Han sa att han hittat den på hemmet och då måste de enligt protokoll ringa polisen.
Och mycket riktigt kom polisen i torsdags och hämtade påsen.

Jag hade endast cs batch vid det tillfället och därför kollar de enbart den.

Kanske ska be han göra samma grej på måndag med zh’s batch.

Ang potens skillnad och skillnaden i ruset kan jag säga att först körde zh’s ett tag (250mg) och när det var slut beställde jag från cs.
Kan vara toleransuppbyggnad, men sen när jag gick tillbaka till zh så gjorde inte toleransen(?) någon skillnad.
Och att jag finner skillnad i ruset kan vara att jag reagerar bättre på den ena än den andra. Betyder inte att du eller någon annan kommer tycka så.

Jag jobbar inte för nån utav dom, promotar inte någon heller.

Båda aktörer är bra och jag är tacksam att de finns två ärliga shoppar inrikes samtidigt.

De tillhandahåller olika produkter och erbjuder olika fraktmetoder. Känns onödigt att hata när det oftast är bra med konkurrens, speciellt i den här branschen.

Sen är det upp till var och en att skaffa sig sin egen uppfattning om vad de tycker. Det är inte jag här för att göra.
Aha oki. Jo precis både shopparna är bra, och konkurrens behövs som du sa.
Jag är jättenöjd med allt jag prövat hos CS och även ZH. Ska förmodligen köpa mig 250mg från ZH och se om det är någon skillnad när ekonomin tillåter det. Att blanda både kanske borde vara schysst? haha.
Senast redigerad av heyhey1 2018-01-13 kl. 13:29.
Citera
2018-01-13, 16:44
Medlem
Citat:
Förlåt, det är ganska stor skillnad på ketamin/mxe och alla dessa PCP och PCE-analoger. Faller inte alla i smaken.
Ingen fara, jag kunde varit tydligare där, men nu när du säger det har jag faktiskt fått nästintill noll effekt av MXE också. Får kirra lite PCP men det är inte direkt något man hittar på plattan en vardagseftermiddag.
Citera
2018-01-13, 17:07
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Aha okej. Jo det verkar inte vara en vanlig effekt av en överdos som det är med Lyrica, men de kan ju fortfarande hända även om det knappast gör det.
Känns det opioida effekten mer eller hur menar du med varmare? Eller blir det likadant om du t.ex. doserar högre med CS?
Yes, skulle vilja påstå att opieffekten är betydligt mer påtaglig på ZH's batch, även i låga doser. Har även testat att mixa båda batches tillsammans med tianeptine vilket var väldigt trevligt. Rekommenderar det dock inte då vi inte har någon som helst aning hur det påverkar oss i längden.

Fan vad man misshandlat sin hjärna, eller inte? Hittills har det positiva övervägt det negativa (kan inte ens komma på något negativt så här på rak arm) under mitt experimenterande på RC-dissos.
Citera
2018-01-14, 13:57
Medlem
Citat:
Yes, skulle vilja påstå att opieffekten är betydligt mer påtaglig på ZH's batch, även i låga doser. Har även testat att mixa båda batches tillsammans med tianeptine vilket var väldigt trevligt. Rekommenderar det dock inte då vi inte har någon som helst aning hur det påverkar oss i längden.

Fan vad man misshandlat sin hjärna, eller inte? Hittills har det positiva övervägt det negativa (kan inte ens komma på något negativt så här på rak arm) under mitt experimenterande på RC-dissos.
Tänkte skriva 2C-E men det är ingen disso AFAIK. Folk sa att det kändes som att ansiktet smälte, jag är rätt glad för att jag gick på SSRI och inte kunde testa då.
Citera
2018-01-14, 21:56
Medlem
Testat batchen både från ZH och CS och det känns nästan som två helt olika substanser... båda är helt klart dissociativa men CS batch kräver att man tar nästan dubbelt för mycket, och det är olika sorters rus.
Citera
2018-01-15, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakawoop
Testat batchen både från ZH och CS och det känns nästan som två helt olika substanser... båda är helt klart dissociativa men CS batch kräver att man tar nästan dubbelt för mycket, och det är olika sorters rus.

Jag har sagt detta från början och då har folk anklagat mig för både det ena och det andra.

Det är ju ingen diss bara min(och tydligen andras) åsikt.

Får se vad analysen från polisen säger.

Ska försöka lämna in zh’s batch på samma sätt snart.

Ska bli intressant
Citera
2018-01-17, 13:10
Medlem
Citat:

Skit också, ville så gärna beställa liten mängd av ZH iaf åtminstone 100mg om inte 250, men det är slut i lager.
Dyrkar opioider så hoppas de får in det snart.

Jag har också blandat med tianeptine, det var trevligt ja men tror jag svettades av den kombon på natten. Kan ha varit något annat dock.

Dissos, tillsammans med phenethyl/tryptaminer och ergoliner är förmodligen det bästa rc-marknaden har att erbjuda. Har också känt mest det positiva (förutom en extrem överdos på DCK, sneade kan man säga).

Hur intar ni eran hoPCP? Jag kör enbart oralt.
Citera
2018-01-17, 20:26
Medlem
Jag köpte 100 mg från ZH och förväntade mig något åt ketaminhållet men det är det definitivt inte.

Jag var ganska försiktig med den här substansen i början. Har en bra mekanisk våg och vägde upp 6 mg som intogs via kapsel. Efter cirka 60 minuter så fick jag en klar dissociativ upplevelse men det var långt ifrån det jag upplevt på ketamin. Det är bara en känsla av att vara "off" - lite som att vara full innan fyllan verkligen slår på. Opioidkänslan som vissa talar om saknades helt.

Efter cirka 2 h tog jag ytterligare 6 mg fast intramuskulärt. Det tog cirka 60-90 minuter innan jag kände att jag fyllt på. Effekten var densamma som tidigare och absolut ingen skillnad i hur snabbt kroppen tog upp det.

Efter det har jag provat att lösa upp substansen i syra+linsvätska och ta IM; ta på sked med linsvätska och elda och sen ta IM samt ta båda varianterna i häcken. Alla sex sätten har givit ungefär samma effekt... det tar 60 minuter innan jag känner något och sen känns det bara "tomt". Det finns ingen glädje eller vällust i denna substans. Jag har enbart känt mig dissociativ och i stort sett ingenting annat oavsett hur doseringen sett ut.

Att ta hallucinogener avbryter den dissociativa känslan ganska snabbt. Likadant om jag dricker alkohol så känner jag inte av dissociativheten alls. Den här drogen ligger i bakgrunden och domineras direkt av de andra substanserna.

Det här är ingenting jag kommer köpa igen men gillar man att känna sig likgiltig och lite tom så är det nog bra. Det är som en riktigt beige version av att röka 5-MeO-DMT.
Senast redigerad av GoldCoast 2018-01-17 kl. 20:28.
Citera
2018-01-17, 20:54
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldCoast
Jag köpte 100 mg från ZH och förväntade mig något åt ketaminhållet men det är det definitivt inte.

Jag var ganska försiktig med den här substansen i början. Har en bra mekanisk våg och vägde upp 6 mg som intogs via kapsel. Efter cirka 60 minuter så fick jag en klar dissociativ upplevelse men det var långt ifrån det jag upplevt på ketamin. Det är bara en känsla av att vara "off" - lite som att vara full innan fyllan verkligen slår på. Opioidkänslan som vissa talar om saknades helt.

Efter cirka 2 h tog jag ytterligare 6 mg fast intramuskulärt. Det tog cirka 60-90 minuter innan jag kände att jag fyllt på. Effekten var densamma som tidigare och absolut ingen skillnad i hur snabbt kroppen tog upp det.

Efter det har jag provat att lösa upp substansen i syra+linsvätska och ta IM; ta på sked med linsvätska och elda och sen ta IM samt ta båda varianterna i häcken. Alla sex sätten har givit ungefär samma effekt... det tar 60 minuter innan jag känner något och sen känns det bara "tomt". Det finns ingen glädje eller vällust i denna substans. Jag har enbart känt mig dissociativ och i stort sett ingenting annat oavsett hur doseringen sett ut.

Att ta hallucinogener avbryter den dissociativa känslan ganska snabbt. Likadant om jag dricker alkohol så känner jag inte av dissociativheten alls. Den här drogen ligger i bakgrunden och domineras direkt av de andra substanserna.

Det här är ingenting jag kommer köpa igen men gillar man att känna sig likgiltig och lite tom så är det nog bra. Det är som en riktigt beige version av att röka 5-MeO-DMT.
Om du bara läst två sidor bakåt i tråden hade du kunnat spara dina pengar. Eller helt enkelt bara gjort en snabb googling så hade du förstått att dessa pcp/pce-analoger inte går att jämföra med ketamin.
Citera
2018-01-17, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Skit också, ville så gärna beställa liten mängd av ZH iaf åtminstone 100mg om inte 250, men det är slut i lager.
Dyrkar opioider så hoppas de får in det snart.

Hur intar ni eran hoPCP? Jag kör enbart oralt.

Det finns i lager nu.

Jag kör enbart nasalt, varför vet jag inte.
Tycker det är nice att köra typ 5-10mg bumps.

Det är något speciellt med zh’s 3ho, känns väldigt cleant. Jag är lite små(?)torsk på deras prylar.
Senast redigerad av Cp5 2018-01-17 kl. 22:34.
Citera
2018-01-17, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Det finns i lager nu.

Jag kör enbart nasalt, varför vet jag inte.
Tycker det är nice att köra typ 5-10mg bumps.

Det är något speciellt med zh’s 3ho, känns väldigt cleant. Jag är lite små(?)torsk på deras prylar.

ja lr hur... deras grejer är ofta dospotenta. ikväll ska jag testa batchen från CS och jämföra med ZHs igen, men ZHs är klart favoriten hittills. krävs bara 5-7mg för mig på deras.
Citera
2018-01-18, 14:55
Avslutad
är det ens lönt att försöka dosera denna utan en 0.001 g våg ? hur skulle man göra isåfall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in