2015-10-10, 00:39
Medlem
svampssons avatar
såååå... Om jag inte råkat missa något i min iver, när kommer den här in på svenska marknaden?
Citera
2015-10-10, 03:17
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
såååå... Om jag inte råkat missa något i min iver, när kommer den här in på svenska marknaden?
Den dök upp nån månad för 3 år sen dess försvann den och ingen vet varför. Helt laglig än och finns många analoger man skulle kunna hitta på när det gäller 3-HO-PCP tänkt te.x 3-HO-PCPy (skulle funka med meo-varianten med) bara som exempel. 3-HO-PCDP också. Även TCP eller liknande analoger, typ 2-OxO-TCP. Verkar i alla fall finnas 2-OxO-PCE redan på marknaden men har ju vart diskussion kring jobbiga bieffekter efteråt. Nån skrev det om den.

TCP(Tenocyclidine) finns ju med och är i sig legalt vad jag vet med men det är en drog väldigt lik PCP. Säger bara att det är skumt att inget bra har dykt upp på år.

Frågan är ju varför shopparna varför ej tar in kategorin dissociativa

Mvh
Senast redigerad av Psychorama 2015-10-10 kl. 04:02.
Citera
2016-08-31, 13:22
Medlem
loliravers avatar
Är 3-ho-pcp klassat?

Det finns lagom billigt i Nederländerna så undrar mest om man ska importera lite för lite plant forskning.

Har även frågat asken om dom kan plocka in det dock.
Senast redigerad av loliraver 2016-08-31 kl. 13:24.
Citera
2016-09-01, 18:35
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loliraver
Är 3-ho-pcp klassat?

Det finns lagom billigt i Nederländerna så undrar mest om man ska importera lite för lite plant forskning.

Har även frågat asken om dom kan plocka in det dock.

Nej, det är inte klassat. Men det tycks vara ett monster till knark.
En avart bland dissociativa, som slår på opiod-receptorer och riskerar att skapa fysiskt beroende.
Med en så liten tröskeldos som några fjuttiga milligram, så lär det överdoseras och missbrukas in absurdum.
Chansen att man mår bra på det verkar - efter vad jag har läst - vara högst relativ.
Likaväl som man kan bli euforisk, så kan man drabbas av dysfori.
En mycket opålitlig substans verkar det vara.

Jag är tveksam till om jag vill se den på marknaden överhuvudtaget.
Det bör finnas bättre alternativ.
Citera
2017-03-08, 19:51
Medlem
nån likhet med 3-HO-PCE? Tror den är på väg in på den svenska marknaden
Citera
2017-03-12, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Nej, det är inte klassat. Men det tycks vara ett monster till knark.
En avart bland dissociativa, som slår på opiod-receptorer och riskerar att skapa fysiskt beroende.
Med en så liten tröskeldos som några fjuttiga milligram, så lär det överdoseras och missbrukas in absurdum.
Chansen att man mår bra på det verkar - efter vad jag har läst - vara högst relativ.
Likaväl som man kan bli euforisk, så kan man drabbas av dysfori.
En mycket opålitlig substans verkar det vara.

Jag är tveksam till om jag vill se den på marknaden överhuvudtaget.
Det bör finnas bättre alternativ.

Man kan bli fysiskt beroende utav PCP, 3meopcp och ketamin också så inget nytt under solen där.
Citera
2017-03-12, 20:42
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Man kan bli fysiskt beroende utav PCP, 3meopcp och ketamin också så inget nytt under solen där.

Det är möjligt. Inte min erfarenhet dock.

Jag vill tro att en substans som 3-HO-PCP, med en hög affinitet för µ-opioid receptorn (samma som morfin slår på) är ganska avsevärt mycket mer beroendeframkallande än en med låg eller utan.

Intressant tycker jag, är att när jag har blandat dissociativa med opiater, så har opiaterna antingen tagit över helt eller så har de skapat ett ganska så obehagligt rus tillsammans.
Senast redigerad av Overklighets 2017-03-12 kl. 20:45.
Citera
2017-03-14, 23:37
Medlem
Capotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling

Du får gärna utveckla hur sagda dissociativa skapar fysiskt beroende, har inte hört det tidigare. Skulle de orsaka abstinenssymptom om man slutar tvärt efter lång tids kontinuerlig användning? Vilka symptom skulle det i så fall vara?

Med vänlig hälsning,
Capote
Citera
2017-04-05, 21:56
Medlem
Undrar oxå.
Citera
2017-09-13, 19:25
Medlem
Är 3-ho-pcp laglig? Nu när det inte finns några dis RC så kanske man kan hitta denna gamla igen..
Citera
2017-12-06, 03:44
Medlem
-spitzlix-s avatar
Hört att denna eventuellt ska komma till en nygammal shop. Värd pengarna?
Citera
2017-12-06, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Hört att denna eventuellt ska komma till en nygammal shop. Värd pengarna?

Vad kostar den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in