2018-01-23, 09:32
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linusbjorne
Vad tror ni om att lösa 250mg av denna i 250 ml alkohol typ vodka? För att lättare kunna dosera?

Skulle nog fungera bra, när jag tar det oralt håller jag i ett glas med Cola och rör om, verkar lösa sig bra för jag blir skev och hittar inga rester i glaset.
Citera
2018-01-23, 19:58
Avslutad
Nice! Tack för svar! Någon kemi kunnig som vet hur livslängden påverkar om man löser tex 250 MG i alkohol?
Citera
2018-01-23, 21:19
Avslutad
Har läst någonstans att det kunde vara farligt att blanda denna med alkohol. Men kan ej hitta det igen? Någon med erfarenhet som kan något om detta?
Citera
2018-01-23, 21:30
Avslutad
Har läst någonstans att det kunde vara farligt att blanda denna med alkohol. Men kan ej hitta det igen? Någon med erfarenhet som kan något om detta?
Citera
2018-01-24, 07:23
Medlem
Citat:

Herregud skaffa en våg om du ska hålla på med dospotenta substanser...
Citera
2018-01-24, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakawoop
Herregud skaffa en våg om du ska hålla på med dospotenta substanser...

Behövs ingen våg om du räknar så som han tänkt. Dvs i vätska.
Det är bra mycket enklare att mäta korrekt mängd så än att du ska förlita dig på en våg .
Läs på lite innan du h'ver ur dig trams.
Citera
2018-01-24, 12:24
Avslutad
Citat:

Så lite alkohol som kommer vara i din lösning är ingen fara alls. Jag brukar dricka någon öl till den här.
Citera
2018-01-24, 15:12
Avslutad
Tack så mycket för alla svar!! Uppskattas verkligen!
Citera
2018-01-25, 02:42
Medlem
Hur högt har nu gått i dos på denna, eventuellt av misstag? Tänker på den långa halveringstiden och hur den smyger sig på med ett eventuellt delirium. Borde vara ganska lätt att gå i dig för mycket. Hur var ruset i extrema doser och hur mådde ni efteråt?
Citera
2018-01-25, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av themansam
Hur högt har nu gått i dos på denna, eventuellt av misstag? Tänker på den långa halveringstiden och hur den smyger sig på med ett eventuellt delirium. Borde vara ganska lätt att gå i dig för mycket. Hur var ruset i extrema doser och hur mådde ni efteråt?

Aldrig tagit mer än ~20mg på en gång.
När jag fått i mig för mycket så har jag tappat verklighetsuppfattningen helt. Gått vilse i ett rum eller fått för mig att jag är gud osv osv.

Det kan vara väldigt omskakande när man tagit för mycket, men det lägger sig.
Citera
2018-01-27, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Aldrig tagit mer än ~20mg på en gång.
När jag fått i mig för mycket så har jag tappat verklighetsuppfattningen helt. Gått vilse i ett rum eller fått för mig att jag är gud osv osv.

Det kan vara väldigt omskakande när man tagit för mycket, men det lägger sig.

Håller med, har blivit ruskigt väck när jag tagit mer än det jag brukar ta vanligtvis.
Citera
2018-01-30, 01:12
Medlem
Dax85s avatar
Drog hem 100 mg av den här i samband med ett gram O-PCE och har äntligen provat den efter alla lovprisningar på Reddit och dylikt.

Började med 6 mg IN, har våg som väger med en precision på 1 mg, sitter inte och höftar doser som en del verkar göra i den här tråden, fyllde på med cirka 2 mg efter en timme, vet inte om det gjorde så mycket för att boosta men all in all så är jag toknöjd med den här, en svag men mysig varm känsla i kroppen har infunnit sig under hela ruset med ett skönt dissociativt-headspace, absolut inte märkt några tendenser till mani på den här doseringen vilket jag är tacksam för, dragit mig från att beställa mer 3-MeO-PCE av just den anledningen, men känns som att jag hittat en vinnare här och ser fram emot att utforska den mer och antagligen beställa hem en större mängd till nästa gång.

Förövrigt så har jag under resans gång druckit en del gin-drinkar och synergin med alkohol är underbar, safe travels!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in