Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-04, 20:05
  #8821
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BästeHrMongolid
Du kan langa fram källan till att Panasonic är inblandade i Road runner projektet i Kato Road, till att börja med. Men vi vet båda två att den inte finns, för du är bara butthurt över att ha haft fel och nu låtsas du vara insatt.
såja mer kan du !
Ärligt varför behöver du ha en sådan jävla taskig attityd för ?
Bara musik i mina öron när du inte vet ett skit om vad som händer ?
Fel ?
Ett tips kolla upp din källa ?
Troligen sitter jag på mer info om Kato Road än dig
Citera
2022-02-04, 20:09
  #8822
Medlem
BästeHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bratider
såja mer kan du !
Ärligt varför behöver du ha en sådan jävla taskig attityd för ?
Bara musik i mina öron när du inte vet ett skit om vad som händer ?
Fel ?
Ett tips kolla upp din källa ?
Troligen sitter jag på mer info om Kato Road än dig

Källa tack. Nu bad jag snällt.

Edit 20 min senare: Hur går det med googlandet?
Edit en timma senare: Hallå?
__________________
Senast redigerad av BästeHrMongolid 2022-02-04 kl. 21:04.
Citera
2022-02-04, 21:06
  #8823
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BästeHrMongolid
Källa tack. Nu bad jag snällt.

Edit 20 min senare: Hur går det med googlandet?
Underbart har du något annat du ville tillägga?
Och har du något som motbevisar mitt påstående?
Haha detta var fan underbart nu har HerrMongot Googlat runt och kan inte hitta nada hur känns det ?
Du har missat något och den länken kommer jag spara tills hårdingen gett upp , som hint kan jag ärligt säga att den ligger inte i dina fanboys sidor ..
Citera
2022-02-04, 21:11
  #8824
Medlem
BästeHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bratider
Underbart har du något annat du ville tillägga?
Och har du något som motbevisar mitt påstående?
Haha detta var fan underbart nu har HerrMongot Googlat runt och kan inte hitta nada hur känns det ?
Du har missat något och den länken kommer jag spara tills hårdingen gett upp , som hint kan jag ärligt säga att den ligger inte i dina fanboys sidor ..

Tesla fanboys wins again.
Citera
2022-02-04, 21:14
  #8825
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BästeHrMongolid
Tesla fanboys wins again.
Man får gratulera till en stark 2a i vilketfall
Citera
2022-02-04, 21:49
  #8826
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bratider
Underbart har du något annat du ville tillägga?
Och har du något som motbevisar mitt påstående?
Haha detta var fan underbart nu har HerrMongot Googlat runt och kan inte hitta nada hur känns det ?
Du har missat något och den länken kommer jag spara tills hårdingen gett upp , som hint kan jag ärligt säga att den ligger inte i dina fanboys sidor ..

Jag kan påstå att det finns en liten rosa enhörning bakom månen, kan du motbevisa det?
Citera
2022-02-04, 22:08
  #8827
Medlem
BästeHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blibbe
Jag kan påstå att det finns en liten rosa enhörning bakom månen, kan du motbevisa det?

Först anmälde han våra inlägg för att få bort dem. 2 blev borttagna, men det funkade tydligen inte på inlägget där jag frågade om källa, så då fick det bli krystad retorik istället och double down on the stupid.
Jätteroligt.
Citera
2022-02-04, 22:25
  #8828
Medlem
raskenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BästeHrMongolid
Källa tack. Nu bad jag snällt.

Edit 20 min senare: Hur går det med googlandet?
Edit en timma senare: Hallå?

Vore intressant att se dina "expert"- källor också eller är det dom youtubeklipp du brukar länka till som du förlitar dig på?
Citera
2022-02-04, 22:39
  #8829
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BästeHrMongolid
Först anmälde han våra inlägg för att få bort dem. 2 blev borttagna, men det funkade tydligen inte på inlägget där jag frågade om källa, så då fick det bli krystad retorik istället och double down on the stupid.
Jätteroligt.
Aha det var det som hände, precis när man har som roligast XD
Citera
2022-02-04, 23:19
  #8830
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BästeHrMongolid
Först anmälde han våra inlägg för att få bort dem. 2 blev borttagna, men det funkade tydligen inte på inlägget där jag frågade om källa, så då fick det bli krystad retorik istället och double down on the stupid.
Jätteroligt.
Viken pinsam sits du sitter i finns inga inlägg jag har anmält eller tagit bort mer än att citerade mig själv som dubbelpost vid ett tillfälle .
Klarar ni inte av att tillföra något i tråden så kanske du med leksak kan stänga igen lådan för idag?
Moderator kanske kan hoppa in och börja ge varningar i tråden . Amen
Citera
2022-02-04, 23:22
  #8831
Medlem
libbens avatar
Vad bråkar ni om? Att Tesla inte tagit fram batteriet genom att locka till sig kunskap samt förvärva bolag och pusha utvecklingen till en bättre övergång av grön energi?
Citera
2022-02-04, 23:26
  #8832
Medlem
BästeHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Vore intressant att se dina "expert"- källor också eller är det dom youtubeklipp du brukar länka till som du förlitar dig på?

Fattar inte varför du gnäller på youtube. De flesta experter eller nyckelpersoner har youtube kanaler och twitter konton. Sällan jag hört någon jag lyssnar på säga något som visat sig vara felaktigt. Fast du kanske ser SNBC och CNN som seriösa källor med experter? Den journalistiken är död när det gäller tillförlitlig information.

Jag tycker Sandy Munro och Alex Official X pod är bra. Sen missar jag aldrig officiell info från Tesla själva. Det brukar stämma väldigt bra överens, och jag har aldrig kommit över en rad om att Panasonic är inblandade i utvecklingen som pågår i Kato Road. Så två saker är ganska säkra.

1. Påstår man att Tesla inte har sin egen batteriproduktion så är man efterbliven.
2. Påstår man att Teslas nya teknik inte är något märkvärdigt så är man efterbliven.

Have fun!

https://youtu.be/VxJ1PMc_07U
https://youtu.be/G_yp1jJMDPg
https://electrek.co/2022/02/03/tesla...factory-texas/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback