2005-08-27, 11:22
Medlem
maddalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Sula
"Jag är italienare, jag är en och en halv meter hög, luktar vitlök och måste ta fram en pincett när jag ska pissa. Muckar du med mig, kvinna, måste jag slå dig, eftersom det bara är din sort och storlek jag rår på."

Edit: Hittade citatet på http://expressen.se/index.jsp?a=426988
Citera
2005-08-27, 11:28
Medlem
Hanzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russinkungen
Utdrag ur telefonsamtal mellan EI & PW:

EI: Du är en jävla obegåvad kvinna! Obegåvad kvinna! En jävla hora, det är vad du är! Jag ska knäppa din kille en dag. Hajar du det!

Fy fan vilken unken kvinnoplågare. Hon är obegåvad men ändå ska han knäppa hennes kille. Varför då? Om hon nu är så kass så kanske han ska strunta i henne.. men det är förståss inte vad det handlar om. Hans äganderätt säger att han ska ha henne tills döden skiljer dem åt. Första steget är väl att hålla henne kvar med knytnävarna och med hot som någon skrev. det misslyckades. Nu försöker han hota med att döda hennes kille, försmodligen så hon ska vilja "ta anvaret för sin fd man" och gå tillbaka så ingen annan än hon själv blir skadad. Förhoppningsvis lyckas inte denna taktik från hans sida heller. Men vad blir då nästa steg? Tills döden skiljer oss åt.. om inte han får ha henne så ska ingen ha henne. Hoppas Pernilla skyddar sig rejält nu. Hon borde lämna stan.

Kanske jag är överdriven, men han känns faktiskt som en som kan gå långt.
Citera
2005-08-27, 11:30
Medlem
maddalos avatar
Gå långt, jovisst, han verkar ju inte ha någon som helst känsla för proportioner när det kommer till "hedern".

Ett citat till: "Pernillas bästa vän, artisten Charlotte Perrelli, berättar att hon också är utsatt.
- Han hotar att döda oss allihopa, det är både jag och Nicola och även Linus, Pernillas bror, och Pernilla och hennes nya kille. Jag vet inte varför, med det beror förmodligen på att han inte mår bra, säger hon."

Edit: Han mår tydligen inte bra, och säger själv att "bråken alltid har handlat om hans oro för familjen." Vad är det med italienare och familjen?
Citera
2005-08-27, 11:55
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
"JEFLA SVENNEHKHATT! JAKKSKA KOTTA DIK! ABOOOOO! VI HARR DENA KOLOTOOOREN PÅÅ VÅRAT LANDEET!"

Pernilla ville ha en eldig mörk man... och så gnäller hon när hon får en sådan. Suck. Att en sådan svennehora inte hängs ut som ett kuttoffer av första klass i media. Nån som har träffat henne och vet om hon är märkbart lågbegåvad?

Ja vad förväntar du dig av en man med rötter i landet där fascismen alltid frodat?

Du tror inte att han kanske har flippat först efter att dom gjort slut? Hon var ju duktig och lämnade honom för en snäll och ren arisk polis. Kan väl inte bli bättre? Och du härmar inte invandrare särskilt bra heller. Framförallt inte italienska 2:a generationsinvandrare födda och uppvuxna här som förmodligen pratar en renare svenska än du själv.

Emilio är ett svin men man behöver inte åka särskilt långt i Sverige för att hitta liknande svin.

Män är djur.
Citera
2005-08-27, 11:56
Medlem
maddalos avatar
Saxar några guldkorn från Aftonblahadet också (http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,690634,00.html)

Han: Du är en jävla obegåvad kvinna! Obegåvad kvinna! En jävla hora, det är vad du är! Jag ska knäppa din kille en dag. Hajar du det!
Hon: …du ska inte döda någon…
Han: …och dig och din jävla familj, fattar du det! Allihopa! Och den där jävla Charlotte och Nicola allihop ska få. Jag ska samla ihop allihopa. Fattar du det!
Hon: Du ska inte hota mig. Fattar DU det?
Han: Lyssna på mig. Du ska få med mig att göra, Pernilla. Jag är inte klar med din jävla snubbe och din familj. Och Nicola och Charlotte, ni ska få av mig. Hälsa henne det!

En mörk och mystisk främling, den gode Ingrosso.
Citera
2005-08-27, 12:07
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russinkungen
Nej du har förstås helt rätt. Seden att kalla kvinnor för horor är ju något av det finaste vi har i det svenska kulturarvet. Bland det första "nysvenskar" får lära sig på "svenska för invandrare".

Kanske är det Emilio Ingrosso (med följe) som är repatrieringens främsta affischnamn, snarare än Tito Beltran. Vad säger panelen? Kan vi få en poll här?

Hejdlösa citat i bägge kvällshororna idag, läckt från Pernilla-lägret. Ser inget vidare ut för Emilio... luktar fängelsestraff. Om folkpartiet får makten kanske han blir utvisad också

- F.G
Citera
2005-08-27, 12:37
Medlem
Nu skulle jag vilja se en intervju med kvinnojourerna (inte roks) och deras erfarenhet av misshandlande och hotande ex ta gärna med lite om föräldrar som kidnappar sina barn så de inte växer upp och blir försvenskade. Jag hoppas att Moona uttalar sig i detta ärende eftersom hon är så snabb att fördöma annars, men nu rör det sig om en populär och folkkär svensk artistfamilj som råkat illa utoch då är det nog inte så intressant. Vi har heller inte hört något från familjens överhuvud han måste vara stolt nu när det kommit fram varför det bråkas i familjen så alla kan se att skitpratet om att Charlotte skulle vara en slampa, var just bara skitprat från en lakritstomtefamilj med mindervärdeskomplex. Jag tycker att tidningarna borde skänka tipspengarna till välgörande ändamål (Frälsis matkassar till barnfamiljer) nu när de får ut minst tre helsidor på lika många dagar tack vare FB skvaller debattörer. Om ni har andra idéer om var de skall skänka pengarna kom med dom eller kanske det bör startas en ny tråd om det.
Citera
2005-08-27, 13:08
Medlem
Lyckholms avatar
Skulle inte alls förvåna mig on snubben går på narkotika. Det är inte normalt att använda den där typen av språkbruk mot andra människor. Visst ... man är inte förvånad... men av vad man kan läsa i Aftonbladet så verkar han ha haft en rejäl "snedtändning" eller hur man nu skall uttrycka sig.

Rohypnol leder tydligen till den där typen av ursinne och kallsinne.
Citera
2005-08-27, 13:43
Medlem
Jag var nere och handlade nyss och noterade att båda "kvaloiderna" hade exakt samma ordalydelse på var sina löpsedlar.

Sicken en va!

Att sparka en kattunge utanför 7 -11!
Citera
2005-08-27, 13:48
Medlem
Hagriddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Jag var nere och handlade nyss och noterade att båda "kvaloiderna" hade exakt samma ordalydelse på var sina löpsedlar.

Sicken en va!

Att sparka en kattunge utanför 7 -11!
ag vet inte om det går att lita på Cold där, eller om han bara skojar med oss. En bortsprungen kattunge skulle nog aldrig klara sig att ta sig till den platsen levande för alla bilar och dylig..
Citera
2005-08-27, 13:53
Medlem
Levi-Ps avatar
Om Emilio Ingrosso är en osympatisk surkart så kan man angående hans äktenskap med Pernilla Wahlgren inte säga annat än att "kaka söker maka".
Citera
2005-08-27, 14:03
Medlem
Plötsligt leker det mig till minnes i mina hjärnvindlingar ett program på TV 3, med Reneé tror jag som handlade om kändisar som blivit förföljda av press och annat. Ingrosso ansåg sig vara det och satt och gnällde intensivt över nåt om skilsmässan. Inget stort i mina ögon för jag kommer inte ihåg var det var som media sagt och gjort fel där.

Det intressanta var att man lagt honom precis innan den avslutande gästen Monica Törnell som verkligen varit förföljd och stalkad av gubbjävlar ända sen debuten på 60-talet, både riks och lokalt i Söderhamn. Detta minns jag som ett medvetet drag från redaktionen på programmet för att visa vad det rör sig om för figur, den där....kanaljen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in