2005-08-27, 14:46
Medlem
fulltexts avatar
Såna här typer av dödshot är ju väldigt vanliga. Skulle man fängsla alla män som hotat sitt ex så skulle vi inte behöva trängselavgifter.
Citera
2005-08-27, 16:12
Medlem
Hanzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Levi-P
Om Emilio Ingrosso är en osympatisk surkart så kan man angående hans äktenskap med Pernilla Wahlgren inte säga annat än att "kaka söker maka".

Det är möjligt att Pernilla är ett surkart men har hon även ringt och hotat folk till livet på ett så pass äckligt sätt som spaghettirambon? Det finns en liten skillnad där, kan jag tycka och för att maffioson ska hitta en maka så bör det vara någon som matchar upp mot hans kriminella beteende?
Citera
2005-08-27, 19:36
Medlem
Levi-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanzel
Det är möjligt med Pernilla är ett surkart men har hon även ringt och hotat folk till livet på ett så pass äckligt sätt som spaghettirambon? Det finns en liten skillnad där, kan jag tycka och för att maffioson ska hitta en maka så bör det vara någon som matchar upp mot hans kriminella beteende?
Okej då, men jag har alltid (jo, alltid - ända sedan Pernilla slog igenom) tyckt att hon har något osympatiskt över sig. Surkart, helt enkelt.
Citera
2005-08-27, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Levi-P
Okej då, men jag har alltid (jo, alltid - ända sedan Pernilla slog igenom) tyckt att hon har något osympatiskt över sig. Surkart, helt enkelt.

Jag har aldrig träffat henne själv men det var allmänt känt att när hon var på topp då var hon väldigt kaxig mot fansen. Vet att det slrevs många insändare om detta i tidningen Okej. Hon var spydig i kommentarerna och vägrade skriva autografer mm vilket var rätt trgiskt då hennes fans till 100 % bestod av batn/ungdomar som lagt hela sin veckopeng på hennes lp-skivor och konserter. Finns det inga vittnesuppgifter om detta, någon som vågar stiga fram?
Citera
2005-08-27, 20:40
Medlem
Barabbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarprättaren
Jag har aldrig träffat henne själv men det var allmänt känt att när hon var på topp då var hon väldigt kaxig mot fansen. Vet att det slrevs många insändare om detta i tidningen Okej. Hon var spydig i kommentarerna och vägrade skriva autografer mm vilket var rätt trgiskt då hennes fans till 100 % bestod av batn/ungdomar som lagt hela sin veckopeng på hennes lp-skivor och konserter. Finns det inga vittnesuppgifter om detta, någon som vågar stiga fram?

Jodå. Såg henne på NK en gång precis efter att hon slagit igenom. Ett barn frågade efter en autograf. Pernilla blev märkbart irriterad och vände sig demonstrativt om. Hon vägrade ens säga nåt till ungen. Gissa det inte blev nån autograf...
Citera
2005-08-27, 21:12
Bannlyst
De där Ingrossos är verkligen nåra first class loosers.
Wanabee coools forever, jag fattar inte varför de anammat den arabisk muslimska mentaliteten här i Sverige. Har de många muslimska vänner eller?

Personligen så skulle jag och säkerligen majoriteten av svenska folket att de drog nån annanstans. Så vad gör de då här? De verkar mycket missnöjda med det mesta tyckker jag.
Citera
2005-08-28, 02:24
Medlem
Kul uttalande av den gode Ingrosso idag

"Jag har lejt folk som ska komma upp från Italien och knäppa Joachim. Jag kommer att klippa dig och din snubbe och ta tolv års fängelse.
Jag är italienare, man leker inte med mig . Den här gången är det allvar. Fattar du vad som händer med människor som du. Fattar du vad jag säger?"

Om det där med att han är Italienare ska föreställa någon slags motiv, försvar eller anledning till att han tar sig rätten att bete sig sådär så finns det en självlysande lösning: Åk ffn tillbaka till Italien - eller ge fan i fasonerna.

...herregud vilken idiot.
Citera
2005-08-28, 10:11
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aproev
"Jag har lejt folk som ska komma upp från Italien och knäppa Joachim. Jag kommer att klippa dig och din snubbe och ta tolv års fängelse.
Jag är italienare, man leker inte med mig . Den här gången är det allvar. Fattar du vad som händer med människor som du. Fattar du vad jag säger?"

Om det där med att han är Italienare ska föreställa någon slags motiv, försvar eller anledning till att han tar sig rätten att bete sig sådär så finns det en självlysande lösning: Åk ffn tillbaka till Italien - eller ge fan i fasonerna.

...herregud vilken idiot.

Vad är det för straffskala på olaga hot och eventuellt "planering till mord"?
Låter som fängelse tycker jag... och varför inte? Vi vill inte ha såna där ute på gatorna. In med honom på vatten och bröd i några år.
Citera
2005-08-28, 11:05
Medlem
Fula Gubbens avatar
Det värsta är att hon sjunger så dåligt.

TV-programmet Hey Baberiba gjorde en hejdlös Pernilla-parodi som var spiken i kistan för henne som artist, åtminstone ur mitt perspektiv.

Ja, Ingrossos hot är allvarliga, och jag tror som sagt på fängelsestraff, dock behöver han kanske inte sitta av.

Toppenhistoria

- F.G

Citat:
Ursprungligen postat av Skarprättaren
Citera
2005-08-28, 11:48
Medlem
fulltexts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Det värsta är att hon sjunger så dåligt.

TV-programmet Hey Baberiba gjorde en hejdlös Pernilla-parodi som var spiken i kistan för henne som artist, åtminstone ur mitt perspektiv.

Ja, Ingrossos hot är allvarliga, och jag tror som sagt på fängelsestraff, dock behöver han kanske inte sitta av.

Toppenhistoria

- F.G
Ganska patetiskt att det krävs en parodi på TV för att inse hur värdelös hon är.

GO EMILIO, gör verklighet av dina hot så slipper vi henne för gott och du får gratis mat i många år.
Citera
2005-08-28, 12:36
Medlem
Det är väl Christina Schollin som är den enda talangen i den familjen. Hon var ju utvikningsbrud i SE på sextiotalet. Bra i Varuhuset: "Jag är lessen Margareta men du tillhör inte längre ledningsgruppen".

On T: jag tycker det verkar vara väldigt allvarligt med hans hot, det är ju inte bara förflugna ord i affekt. Det är ju övervägt och uppsåtligt på nåt vis, eller hur?
Citera
2005-08-29, 00:55
Medlem
MADEofSTONEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Mycket intressant. Var i Stockholm skedde olyckan?

- F.G

Kommer inte ihåg äger heller inte boken, men har för mig att det var i City någonstans.

Har ni tänkt på en rolig sak? Denne vidrige Kvinnohotaren-Emilio är samme snubbe som "dansar-Emilio"! Den där killen som stod och dansade bakom Pillan iklädd nithandskar, midjekort kavaj och det där rasistiska järnkorset. Priceless!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in