2005-08-26, 18:52
Medlem
Fula Gubbens avatar
Mycket intressant. Var i Stockholm skedde olyckan?

- F.G

Citat:
Ursprungligen postat av MADEofSTONE
Nån mer som har läst Joakim Poseners bok det lär ju vara den här historien som avhandlas i boken!?
För att sammanfatta.. Poseners flickväns bästa kompis (typ 19 år) var tillsammans med en restaurangägare av italiensk börd som vi kallar Mr X.
Så paren brukade träffas på semesterresor och sture osv.
Tjejen var tydligen kär i Mr x medan han var ett allmänt svin. Tror dessutom han var gift samtidigt som han knullade runt och snorta och spöade tjejen. Dessutom brukade han dela med sig av tjejen till kompisar som även fick sätta på henne på efterfester. Tjejen dog i en trafikolycka efter att Mr X drogpåverkad körde åt helvete och stack från platsen.
Misstänker att Mr X=är en Ingrosso
Citera
2005-08-26, 21:47
Medlem
ghetto-boys avatar
Det är väl ganska naturligt att Charlotte inte vill ha någon kontakt med hennes makes familj. Charlotte verkar vara en tjej som har hud på näsan och inte viker undan för något. All heder åt Charlotte!

Fy satan vad jag tycker att Charlotte sköter allting bra! En sådan tjej skulle man ha!
Citera
2005-08-27, 00:24
Medlem
joyces avatar
Jag jobbade på samma ställe som Emilio för många år sedan medan Pernilla var mammaledig. Efter ett år bytte de och hon började jobba medan han skulle sköta markservicen. En kväll hade vi personalfest i en lokal som låg 1 trappa upp. Pernilla var där och hade trevligt och glömde bort tiden, helt plötsligt står karl på balkongen. Eftersom hon inte kom hem hade han tagit sig ner till jobbet och hört var festen var och klättrat upp för stuprännan för att hämta hem henne. Han var skitförbannad och gormade och det hela slutade med att Pernilla var tvungen att lyda honom och gå.

När Emilio jobbade hängde det alltid 10 brorsor och kusiner runt honom, hur stor är Ingrossosläkten egentligen?
Citera
2005-08-27, 07:49
Moderator
vfs avatar
Emilio ligger risigt till.

" Jag har lejt folk som ska komma upp från Italien och knäppa Joachim. Jag kommer att klippa dig och din snubbe och ta tolv års fängelse. Jag är italienare, man leker inte med mig. Den här gången är det allvar. Fattar du vad som händer med människor som du. Fattar du vad jag säger? "

Tydligen har P spelat in detta.

Från expressen.se
Citera
2005-08-27, 09:20
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Emilio ligger risigt till...

Du tycker inte att den här bilden får han att se ut som ett offer?
Citera
2005-08-27, 09:23
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Säkre Sammy

Han har nog sett Gudfadern för många gånger den gode dansande
krogägaren.
Citera
2005-08-27, 09:53
Medlem
ojvamysigts avatar
Vilken macho-karl! Man blir nästan lite sugen på att kolla hur han mår nästa gång man är på Nybrogatan.
Citera
2005-08-27, 10:15
Medlem
Pastor Sulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Säkre Sammy

En och en halv meter lång och så spänd att man kan vässa pennor i röven på honom. Personifierar samtliga fördomar om maffia-italianos. Kvinnosynen är en farlig mix inspirerad av katolicism och stenålder. Han får säkert inte fräs på dolmen om han inte får spöa sin tillkommande innan. Usch och fy.
Citera
2005-08-27, 10:16
Medlem
colds avatar
Såg hur en gång EI sparka på en kattunge vid 7-11 vid centralen...hatat honom sen dess..
Citera
2005-08-27, 10:30
Medlem
Russinkungens avatar
Utdrag ur telefonsamtal mellan EI & PW:

EI: Du är en jävla obegåvad kvinna! Obegåvad kvinna! En jävla hora, det är vad du är! Jag ska knäppa din kille en dag. Hajar du det!

Visst är det mysigt att han kan vara så där härligt osvensk? Visst är det härligt med mångfald?
Citera
2005-08-27, 10:38
Medlem
Lyckholms avatar
Men ingen är väl förvånad. En viss sorts tjejer fastnar för den där typen av killar. Vi killar genomskådar *alltid* den där typen av snubbar. Överdrivet charmanta och osvenska. Tjejerna faller pladask. Vi män - å andra sidan - fattar direkt vad det handlar om och hur det kommer att utvecklas. Ganska obegripligt faktiskt, men dessa brudar tappar totalt förståndet när de charmas av den där typen av killar. Man blir lika förvånad varje gång man ser det.
Citera
2005-08-27, 11:13
Medlem
Pastor Sulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckholm
Men ingen är väl förvånad. En viss sorts tjejer fastnar för den där typen av killar. Vi killar genomskådar *alltid* den där typen av snubbar. Överdrivet charmanta och osvenska. Tjejerna faller pladask. Vi män - å andra sidan - fattar direkt vad det handlar om och hur det kommer att utvecklas. Ganska obegripligt faktiskt, men dessa brudar tappar totalt förståndet när de charmas av den där typen av killar. Man blir lika förvånad varje gång man ser det.

Liksom de som brevväxlar med Tony Olsson och dylikt pack. En del dras till missbrukare också, i någon slags "frälsariver". De har väl överskott på något stenåldershormon och vill bli beskyddade av den största och hårigaste apan, får man förmoda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in