2005-11-19, 14:12
Medlem
Markattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Choosan
dealar knark.. troligen därför polisen legat lågt länge, för man vill ta honom Big Time och med resten av gänget. Inte bara för misshandel och hot, även om det är fullt tillräckligt. Säker källa.

Kan även jag bekräfta detta...Från relativt säker källa.
Citera
2005-11-19, 15:30
Medlem
Lyckholms avatar
Kanske ytterligare en anledning till att hon fått nog? Det var droppen kanske?
Citera
2005-11-19, 19:34
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
dealar knark.. troligen därför polisen legat lågt länge, för man vill ta honom Big Time och med resten av gänget. Inte bara för misshandel och hot, även om det är fullt tillräckligt. Säker källa.

Citat:
Ursprungligen postat av Markattan
Kan även jag bekräfta detta...Från relativt säker källa.

Jag kan bekräfta att hela familjen har rent mjöl i påsen
Citera
2005-11-20, 15:04
Medlem
Citat:

Det var det värsta skitprat jag hört på länge. För polisen var Pernilla ytterligare en i raden av slagpåsar till svarte kalle, visserligen snygg och titta på men hon är blond med stora rattar. Men hon har själv valt barnens fader. När hon tog tillbaka första anmälan blev hon körd, polisen och soc vet att om hon förlåter ”kalle” efter första smällen blir hon en ”punchboll”.
Alla hennes anmälningar kommer att läggas undan eftersom det medför bara massa skrivjobb och inget mer. När hon sparkade ut Emilio började han att förfölja henne och de pojkvänner som hon syntes med det gav polisen fullkomlig fan i för ”har man inte gjort något har man inte gjort något fel”. Det fungerade tills hon träffade en Polisaspirant nu börjar ”kårandan” verka lite men eftersom han bara är aspirant ”går det ingen ko på isen” och man kan lämna ut en bandspelare till tjejen så att det ser ut som om man tar det hela på alvar.
Nu börjar skiten att röra på sig. I en skvallerspalt på nätet börjas det att pratas om hur familjen uppfostrar sina fruar och barn samt varför en del byter bort släktnamnet. Så länge det är på Internet finns ingen anledning för polisen att reagera men när Kvällspressen ringer och stör cheferna i fikat på polishuset och dessutom börjar skriva om hur synd det är om Pernilla blir det panik. Inte blir det bättre av att några assistenter har hittat ett lönande extraknäck, skvallra för pressen ur polisanmälningarna. Nu står polisen med ”picken i brevlådan” och skall försöka komma på något bra bortförklaring om varför man som vanligt inte gjort något. Vad gör man då – Jo han är kalle som syns mycket i svängen alltså ”dealar” han. Smart tänkt för att vara en polis. Problemet är bara att den här ”Kallen” är så djävla korkat att han knappt kan gå på toan utan att det blir fel ännu mindre ”deala” utan att hela Stockholm skulle veta det inom fem påsar. Det roliga är att första gången det pratas om att han skulle vara en tapp är för ett dygn sedan och av en person som hade sitt 35 inlägg detta i en tråd som är 6 månader gammal, undrar vilken lönegrad den personen har? Nej man får nog hålla med Bosse (inte farbror utan Ringholm) ”Poliser är så djävla slöa” så att de inte arbetar om inte tidningarna ringer och flåsar dom i nacken.
Citera
2005-11-20, 16:34
Medlem
Har det här kommit till åtal (allmänt åtal) ännu? Det gör väl en åklagare oberoende av vad PW själv tycker? Om bevis etc pekar på det?

Eller?
Citera
2005-11-20, 16:47
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Tystnad kanske köptes...

-Ta tillbaka anmälan så får du 15 par skor.
Kanske var det så att rädslan för att förlora kosing gjorde att frk. Bredkäft som aldrig hade blivit känd utan sina föräldrar gillar det glada shoppinglivet och gärna tog emot en käftsmäll tills hon hittade en ny som kunde tillfredställa hennes köplustar?
Citera
2005-11-20, 19:03
Medlem
Citat:

Årets lögn,han varken tar eller ännnu mindre säljer droger.

Jag brukar annars inte skriva här på skvallerkärringforumet men måste göra det nu för jag blir så lack när vissa utan liv ska sitta i sina pojkrum och diktera ihop rena lögner.
Citera
2005-11-21, 22:41
Medlem
Catyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illern
Tycker du ska kolla upp dina "säkra källor"för du gör bara bort dig.

Och nej,det är definitivt inte Emilo men en som vet,OK.

Jaha? O vad vet du? Klart som fan att fläskkotletten dealar!
Citera
2005-11-21, 23:40
Medlem
HGs avatar
Mycket kvällstidning

Hela den här affären är väl super-duper överdrivet upplåst av kvällstidningarna? Alla verkar mest egentligen vilja synas i och med att de inte syns så mycket längre
Citera
2005-11-22, 11:04
Medlem
julia45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illern
Årets lögn,han varken tar eller ännnu mindre säljer droger.

Jag brukar annars inte skriva här på skvallerkärringforumet men måste göra det nu för jag blir så lack när vissa utan liv ska sitta i sina pojkrum och diktera ihop rena lögner.

Lite OT men när du ändå uttalar dig om drogvanor (och köp av dylika), så kan man ju lätt få intrycket av att du själv har ett visst intresse i frågan?

http://www.flashback.org/showthread.php?t=14422

Mer On Topic:

Kan du styrka att Emilio är en sån ren kille? Vad är det som gör att du så tvärsäkert vet? Om du verkligen vill hjälpa E så krävs det mer för att övertyga skvallerforumläsarna.

Jag kan hålla med om att det är lite tunnt med bevis, de flesta omdömen kring hans påstådda drogmissbruk utgår från bilder där han erm... ser lite *host* drogad ut... vilket man iofs kan göra efter ett gäng tequila med.
Citera
2005-11-22, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julia45
Lite OT men när du ändå uttalar dig om drogvanor (och köp av dylika), så kan man ju lätt få intrycket av att du själv har ett visst intresse i frågan?

http://www.flashback.org/showthread.php?t=14422

Mer On Topic:

Kan du styrka att Emilio är en sån ren kille? Vad är det som gör att du så tvärsäkert vet? Om du verkligen vill hjälpa E så krävs det mer för att övertyga skvallerforumläsarna.

Jag kan hålla med om att det är lite tunnt med bevis, de flesta omdömen kring hans påstådda drogmissbruk utgår från bilder där han erm... ser lite *host* drogad ut... vilket man iofs kan göra efter ett gäng tequila med.

Vad har mina drogvanor med det här att göra?

Ang Emilo så kan jag bara säga att jag varit ute i "svängen" en del och vet att han inte använder droger.
Ni får tro vad ni vill.
Strunt samma,bryr mig egentligen inte vad ni tror om honom,blev bara förbannad när folk sitter och hittar på saker.

Kommer inte att svara på några mer inlägg i denna tråd då jag anser att jag sagt mitt och ser ingen vidare poäng i att sitta och argumentera om detta.
Citera
2005-11-22, 17:09
Medlem
LasVegass avatar
Jag undrar hur lång tid det tar innan snubben får bekanta sig med det oprovocerade våldet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in