2021-07-06, 21:33
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfass
+1 håller med Svårt att inte känna skadeglädje när CB åker fast, killen är riktigt skitstövel och otrevlig. Kommer ihåg att CB skrev offentliga kommentarer i olika forum om andras fysik om hur dåliga dom ser ut när han sj såg ut som en sparris under den tiden. Nu har han iofs förbättrat sin fysik men han är långt ifrån omtyckt. Denna typen av profiler är inte bra för svenska BB.

Jag visste inte att han snackat ner folk som dopat sig och hur han aldrig skulle kunna göra det själv. Herregud vilken idiot. Är det någon som vet vilken skola anställde CB?

CB är fortfarande relativt ung och ungdomssynder har vi nog alla begått. Att utefter det klassificera honom som en "riktig skitstövel" är att ta i. I övrigt se inlägget ovan.
Citera
2021-07-06, 21:41
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Mja, vi alla är ju lite olika men själv har jag inga svårigheter att inte känna någon skadeglädje. Det finns, utan att jag har någon som helst personlig relation till CB, flera sidor att se hos honom beroende på vilket massmedialt inlägg man väljer att se och lyssna till.

Att han sedan talat ned doping är knappast förvånande. Det är lite av spelets regler i Sverige och i idrottsvärlden i stort. För personer som når en grad av offentlig uppmärksaamhet så som CB gjort blir det också oundvikligt att få frågor om doping. Alternativen är då antingen att ta avstånd, tiga eller öppet erkänna. De två senare är i realiteten inte möjliga.

Visa ord, absolut. Går det öht att nå toppen utan steroider? Resten av världen rycker på axlarna, men i lilla bananrepubliken ser man inte att vi har en bra kroppsbyggare utan det skall klankas ner direkt.

I övrigt (bortsett från detta forum) tror jag inte gemene svensk fattar vilket jävla jobb som ligger bakom oavsett steroider. Tar man bola så blir man ju stor på soffan?, behöver inte lyfta ett finger, plättlätt.
Citera
2021-07-07, 03:27
Medlem
Begins avatar
Så man kan även åka dit för en trt-dos på 100mg i veckan? Alltid ska man gå runt o ha en nojja i detta land för småskit. Finns det folk som hållt på länge utan att behöva pissa en enda gång?

Själv försöker man hålla låg profil, ha större kläder vara respektfull och trevlig.
Citera
2021-07-07, 13:50
Medlem
Warhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Begin
Så man kan även åka dit för en trt-dos på 100mg i veckan? Alltid ska man gå runt o ha en nojja i detta land för småskit. Finns det folk som hållt på länge utan att behöva pissa en enda gång?

Själv försöker man hålla låg profil, ha större kläder vara respektfull och trevlig.

Har gått på testo konstant i 7 år och blastat ca 2ggr per år med diverse prep. Har bmi som svår fetma. Ligger på ca 12% fett. Klär mig utmanande så nog syns det rejält vad jag pysslar med. Aldrig behövt pissa eller dylikt hittills.
Citera
2021-07-07, 18:33
Bannlyst
Citat:

Ja det är så illa i detta land och det mest sjuka är som en del nybörjare inte vet att du åker dit för ringa dopingsbrott även vid bruk av hcg och nolvadex. Det här är långt ifrån logiskt eller rättvis att fälla folk som har nolvadex för ringa dopingsbrott och böter. Nolvadex används inom sjukvården för att behandla bröstcancer, det är självklart att nolvadex återställer naturliga testoproduktionen hos män men det är inte så att den höjer testoproduktion utan den gör att du får igång din naturliga testoproduktion. Så det är mao inte tesostereonhöjande läkemdel.

Enligt dagens dopingpraxis motsvarar 20mg nolvadex= 8 enheter medans 20mg dianabol motsvarar endast 4 enheter. Förstår ni hur sjukt det är?? Du får mao två ggr högre straff för nolvadex jämfört med steroider som testostereon, dianabol osv.... och straffet för 1500iu hcg= 28enheter och det motsvarar mao om vi nu omvandlar det till mg 130mg steroider som ex dianabol, testo,tren osv....
Senast redigerad av bodyfass 2021-07-07 kl. 18:38.
Citera
2021-07-07, 18:51
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfass
Ja det är så illa i detta land och det mest sjuka är som en del nybörjare inte vet att du åker dit för ringa dopingsbrott även vid bruk av hcg och nolvadex. Det här är långt ifrån logiskt eller rättvis att fälla folk som har nolvadex för ringa dopingsbrott och böter. Nolvadex används inom sjukvården för att behandla bröstcancer, det är självklart att nolvadex återställer naturliga testoproduktionen hos män men det är inte så att den höjer testoproduktion utan den gör att du får igång din naturliga testoproduktion. Så det är mao inte tesostereonhöjande läkemdel.

Enligt dagens dopingpraxis motsvarar 20mg nolvadex= 8 enheter medans 20mg dianabol motsvarar endast 4 enheter. Förstår ni hur sjukt det är?? Du får mao två ggr högre straff för nolvadex jämfört med steroider som testostereon, dianabol osv.... och straffet för 1500iu hcg= 28enheter och det motsvarar mao om vi nu omvandlar det till mg 130mg steroider som ex dianabol, testo,tren osv....

Den enhetsberäkningen är inte aktuell längre, 1x tablett med substansen Tamoxifen oavsett styrka är numera 1enhet,detsamma gäller alla andra SERMs. 500IU hCG är 1enhet.

https://snpf.org/wp-content/uploads/...F_3-21_low.pdf
Citera
2021-07-07, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Den enhetsberäkningen är inte aktuell längre, 1x tablett med substansen Tamoxifen oavsett styrka är numera 1enhet,detsamma gäller alla andra SERMs. 500IU hCG är 1enhet.

https://snpf.org/wp-content/uploads/...F_3-21_low.pdf

Det var som fan, goda nyheter. Det märks att dui e gammal i gamet. Du har bra koll. Men i vilket fall som helst dom kan fälla dig för ringa dopingsbrott om dom hittar endast 1st tablett nolvadex= 1 enheter och lika med 5 år i belastningsregistret. Det är fortfarande varken rättvis eller logiskt.
Senast redigerad av bodyfass 2021-07-07 kl. 19:04.
Citera
2021-07-07, 20:50
Medlem
Begins avatar
Finns ett flertal kids på mitt gym (17-21år) som är en välkänd kedja som tränar i linne och att det är uppenbart att de preppar men ingen som åkt dit. De har tiktoks o instagram videos där de ökar markant helatiden.

Men detta rör sig om SARMS. Så det enda sättet för och slippa nojja är och ta SARMS. Har själv ett par SARM kurer under bältet och efter båda kurerna så insåg jag att det ej var värt när jag såg mina blodprov efter kurerna jämnfört med testo only. Får hoppas på det bästa och köra på två gym eller något.
Citera
2021-07-16, 12:58
Medlem
Värt att nämna är att både CB och VK har dragit någon historia om hur de slutat som lärare när de isjälva verket blivit avslöjade med deras användande allt inför öppen ridå på instagram.

CB skulle starta ett eget gym och sa upp sig med omedelbar verkan.
VK blev ifrågasatt att han var för fokuserad på sin tävlingsdiet och sa upp sig med omedelbar verkan också.

De flesta med ett vettigt tänkande vet att det inte är sanningen.
Senast redigerad av kallecannonball 2021-07-16 kl. 13:40.
Citera
2021-07-17, 00:35
Medlem
goofers avatar
Citat:

Jag vill nog tro att man klarar ett pissprov om man bara går på trt, jag har för mig att de jämför någon nivå av epiteststeron och att man kan ha ganska hög nivå utan att åka dit för doping.

TRT som är menat att ersätta det naturliga teststeronet i kroppen är ju ingen hög dos.

Rätta mig om jag hört/läst fel.
Citera
2021-07-19, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Jag vill nog tro att man klarar ett pissprov om man bara går på trt, jag har för mig att de jämför någon nivå av epiteststeron och att man kan ha ganska hög nivå utan att åka dit för doping.

TRT som är menat att ersätta det naturliga teststeronet i kroppen är ju ingen hög dos.

Rätta mig om jag hört/läst fel.

Japp, du behöver kommer upp på lite högre doser för att det ska synas på piss. Allt är såklart individuellt men en TRT dos på 125 tror jag i princip alla klarar. Du kan även klara upp mot 300, högre än så har jag ingen erfarenhet utav men det beror säkert på det också. Vill du vara mer säker är klart att du ska ligga på bara lägre doser testo samt HGH vilket inte heller syns på pissprov vad jag vet.
Citera
2021-07-19, 15:07
Medlem
Beror väl på vilket test de kör. IRMS-test kollar om du har exogent tillfört testosteron, vilket är vad man vill veta i dopingsyfte. Är därför skeptisk till att man skulle "klara sig undan" vid låg dos.

https://lakemedelsboken.se/kapitel/l...samhallet.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in