2021-07-19, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torminven
Beror väl på vilket test de kör. IRMS-test kollar om du har exogent tillfört testosteron, vilket är vad man vill veta i dopingsyfte. Är därför skeptisk till att man skulle "klara sig undan" vid låg dos.

https://lakemedelsboken.se/kapitel/l...samhallet.html

Jag är 99% säker på att du har rätt och att herrarna ovan yrar i nattmössan. Man mäter inte som i USA i vissa sporter där man kollar en ratio. I sverige kollar man om exogent testo är tillfört och du skulle torska även om du körde 50mg.
Citera
2021-07-19, 20:49
Medlem
Warhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av concertasoc
Jag är 99% säker på att du har rätt och att herrarna ovan yrar i nattmössan. Man mäter inte som i USA i vissa sporter där man kollar en ratio. I sverige kollar man om exogent testo är tillfört och du skulle torska även om du körde 50mg.

Går i god för detta.
Citera
2021-07-28, 14:52
Medlem
Fick pissa för typ 8 veckor sen. Hur länge ska det ta att få något jävla svar då? Bara pisseprov men ingen husis eller liknande. Antar att jag åker på ringa doping endast då... Drygt. Men så är det nuförtiden, dom kommer var 3e månad till gymmen och spelar hårda. Det är väl härmed slutbrukat med AAS.
Citera
2021-08-04, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av concertasoc

Nu råkar det vara så att jag är 100% säker på att du kan komma undan med relativt låga doser testo på det prov man använder i Sverige. Vill ni veta lite mer specifikt hur jag vet detta kan ni skicka ett DM.

Citat:
Ursprungligen postat av Torreira
Fick pissa för typ 8 veckor sen. Hur länge ska det ta att få något jävla svar då? Bara pisseprov men ingen husis eller liknande. Antar att jag åker på ringa doping endast då... Drygt. Men så är det nuförtiden, dom kommer var 3e månad till gymmen och spelar hårda. Det är väl härmed slutbrukat med AAS.

Ta det till rättegång och neka. Du kan faktiskt bli friad om du gör ett övertygande case. Det är svårt att bevisa uppsåt för detta.

Du borde få svar hyffsat snart. Har du nekat vilket jag antar kommer bara ett brev om hur du kan hämta ut förundersökningen(du kan beställa den på nätet också) och att ärendet gått vidare till åklagaren. Sen följs detta av en kallelse till huvudförhandling i tingsrätten några veckor senare. Räkna med att det tar 4-6 månader från att du blev testad tills din förhandling i Tingsrätten.
Senast redigerad av Victus 2021-08-04 kl. 10:04.
Citera
2021-08-04, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torreira
Vad händer om man vägrar pissprov?
Citera
2021-08-04, 13:41
Medlem
Warhearts avatar
Ni som haft razzia hemma. Hur vanligt är det att dom går igenom källare/vind osv i hyreshus? Mest fokus på lägenheten?

Vet att dom gått igenom bilar för vissa.
Citera
2021-08-04, 20:31
Medlem
avbitarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Ni som haft razzia hemma. Hur vanligt är det att dom går igenom källare/vind osv i hyreshus? Mest fokus på lägenheten?

Är du orolig för husis rekommenderar jag dig att ta ev. olämpligheter, lägga i en vattentät box, försegla väl och sedan gräv ner.

Alternativt be en vän hålla på sakerna tills du inte behöver oroa dig.

Tråkigt att åka på en smäll för att man inte trodde dom skulle vara så noggranna.
Citera
2021-08-04, 21:47
Medlem
Skittjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juandersson
Vad händer om man vägrar pissprov?

Man får lämna blodprov. Det har dom rätt att ta "med våld".
Citera
2021-08-06, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart

De kollar nog din byrålåda till att börja med.
Men utgå ifrån att de kollar dig grundligt om de misstänker något.
Och vidta lämpliga säkerhetsåtgärder
Citera
2021-08-09, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfass
Calle Bolund är en tomte mupp, aldrig gillat hans fysik och förövrigt är han efterbliven och mycket otrevligt person. När man kommer i den nivån så flyttar man till kuwait eller dubai, man utövar inte BB i Sundsvall när man väl har fått ifbb kort.
Jobbat på ett gym där han ofta var inne och tränade och kan skriva under på att han är en extremt oskön person.
Citera
2021-08-22, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneStaxx
Jobbat på ett gym där han ofta var inne och tränade och kan skriva under på att han är en extremt oskön person.
Har för mig att han skrev nåt inlägg på instagram för några år sedan att han har Asperger.
Citera
2021-08-23, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Mycket missunsamhet och skadeglädje i den här tråden. Illa. Vi talar om mestadels skötsamma och strävsamma personer som råkar ut för razzior, straffrätsliga reprimander och sociala stigman för att de vill ha en vältränad kropp. Meanwhile i Biskopsgården springer kaosblattar runt och skjuter poliser i halsen/bakhuvudet.

Håller med, CB är ingen ond person som exempel. Det är någon som strävar på inom fitness och hade oturen att råka ut för razzia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in