Citat:
Ursprungligen postat av
concertasoc
Jag är 99% säker på att du har rätt och att herrarna ovan yrar i nattmössan. Man mäter inte som i USA i vissa sporter där man kollar en ratio. I sverige kollar man om exogent testo är tillfört och du skulle torska även om du körde 50mg.
Nu råkar det vara så att jag är 100% säker på att du kan komma undan med relativt låga doser testo på det prov man använder i Sverige. Vill ni veta lite mer specifikt hur jag vet detta kan ni skicka ett DM.
Citat:
Ursprungligen postat av
Torreira
Fick pissa för typ 8 veckor sen. Hur länge ska det ta att få något jävla svar då? Bara pisseprov men ingen husis eller liknande. Antar att jag åker på ringa doping endast då... Drygt. Men så är det nuförtiden, dom kommer var 3e månad till gymmen och spelar hårda. Det är väl härmed slutbrukat med AAS.
Ta det till rättegång och neka. Du kan faktiskt bli friad om du gör ett övertygande case. Det är svårt att bevisa uppsåt för detta.
Du borde få svar hyffsat snart. Har du nekat vilket jag antar kommer bara ett brev om hur du kan hämta ut förundersökningen(du kan beställa den på nätet också) och att ärendet gått vidare till åklagaren. Sen följs detta av en kallelse till huvudförhandling i tingsrätten några veckor senare. Räkna med att det tar 4-6 månader från att du blev testad tills din förhandling i Tingsrätten.