Citat:
Ursprungligen postat av
Thefuq
Då kanske inte VG ens skickade sina sista grejer då, utan "skapade" försändelsen, utan att lämna i lådan.
Har själv inte hört något öht.
Edit: hittade denna dessutom:
https://sverigesradio.se/artikel/sms...t-vid-hembesok
Varit snack om exit scam på VG och att packare åkte dit. Det har nämts att båda sakerna är sanna. Vi lär aldrig få veta men borta är shoppen iaf. Vet folk som fått både "bokad försändelse" och uppdatering med "imlämnad hos ombud" via spårnummer. Men väldigt många fick bara "bokad försändelse" och dessa sket man självklart i att ens posta antar jag? Det var en bra shop i många år det lär man väl ändå ge dom, synd det slutade sådär.
Folk som "hamnat" i en knarktelefon har jag dock inga sympatier med. Det är bra att dom följer upp storkonsumenter och dom som har barn, då ska man tamejfan inte knarka! Ett jävla skit om du frågar mig. Det verkar ju vara på detta polisen lägger sina resurser också, inte på de med paket innehållandes lite testo som jag tycker är helt harmlöst i sammanhanget. Så för en gångs skull rätt prio av polisen kan vi väl säga?
Citat:
Ursprungligen postat av
BigHero6
Har VG blivit nerstängda?
Dom drog, packare blev tagen har det sagts. "försvann" ofantligt många brev sista tiden så tror dom kände att lagen var nära och stängde ner.