2014-09-16, 21:11
Medlem
Noxiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaktabruden
Norrlands inland väntar besök närmsta veckorna enligt källa. Om det stämmer vet jag.inte.

Räknas jämtland till norrland enligt dig eller?

Mvh
Citera
2014-09-17, 12:02
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Norrlands inland väntar besök närmsta veckorna enligt källa. Om det stämmer vet jag.inte.
Norrlands inland.... Hahaha, vafan det täcker ju typ 1/3 av sveriges yta!! (=
Citera
2014-09-17, 12:03
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AND-ONE
Nu är det så att jag åkt fast för bruk och innehav. Har nu fått svar från polisen att de endast hittat spår av deca i blodet alltså inget testo.e trots att jag injecerade en ganska stor mängd 6 dar innan jag lämnade prov.

Så med andra ord är testot jag har väldigt underdoserat, vilket jag påvisat till polisen.
Men de vägrar att lyssna på mig utan de säger att de går efter vad som står på etiketterna.

Med andra ord kan man alltså göra egna ettiketter med felaktig styrka på och då komma undan lindrigar.
Det låter helt sjukt i mina öron så nu har jag beslutat mig att inte ta strafföretningen för innehav, och kommer prova det i tingsrätten.

Nån som vart med om liknande och har några åsikter så vore jag tacksam att höra dessa
Hur tog dom dig? Innehav?
Citera
2014-09-17, 17:24
Medlem
Wretch32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Norrlands inland.... Hahaha, vafan det täcker ju typ 1/3 av sveriges yta!! (=

Håller med!
Det är alltid bra med information, men det kanske hade behövt vara lite tydligare

Mvh
Citera
2014-09-18, 00:25
Medlem
Steffetuffs avatar
Citat:

Blir lite nojjig nu då min beställning ska ha skickats men inget har dykt upp hos mig. Shoppen ska vara grön än... Kan du vara lite mer specifik?
Citera
2014-09-23, 23:28
Medlem
Steffetuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steffetuff
Blir lite nojjig nu då min beställning ska ha skickats men inget har dykt upp hos mig. Shoppen ska vara grön än... Kan du vara lite mer specifik?

Beställning anlänt. Men gärna mer detaljer om dessa tillslag, tack!
Citera
2014-10-18, 23:27
Medlem
Södertälje håller dom på och bråkar i oxå!
Citera
2014-11-07, 20:46
Medlem
pricken32s avatar
Växjöbo hade mängder av dopningspreparat.
http://www.smp.se/nyheter/vaxjo/vaxj...at(4517982).gm
Någon som vet vem?
Citera
2014-11-07, 21:22
Medlem
pricken32s avatar
Citat från SMP

Växjöbon som sitter häktad för dopningsbrott är kroppsbyggare och har deltagit i en rad tävlingar.
Polisen misstänker nu att han både säljer och själv använder dopningspreparat.

– Så som det ser ut i dagsläget handlar det om cirka 20 000 enheter aktiv substans. Vi arbetar för fullt med utredningen och den går framåt, säger åklagare Marcus Sjöstrand som kommer att begära förlängd åtalstid.

QUOTE=pricken32|51022063]Växjöbo hade mängder av dopningspreparat.
Någon som vet vem?[/quote]
Citera
2014-11-07, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pricken32
Växjöbo hade mängder av dopningspreparat.
Någon som vet vem?
Stackars kille. Undrar om han jobbade för shop. Ska man börja jaga köpare igen nu?:s

Tror folk kommer få reda på väldigt snabbt vem det är.
Citera
2014-11-07, 23:19
Medlem
Lär ju vara en liiiten shop i så fall 20.000 enheter är väl 40 vialer testo 250-mg till exempel så ingen storspelare direkt. Om det är en seriös kroppsbyggare så är det inte alls omöjligt att det är till eget bruk.
Citera
2014-11-08, 02:51
Medlem
20k enheter skulle en kille som tävlat många gånger lätt kunna ha liggandes hemma i en låda.. Stackare, hoppas han inte åker för försäljning om han bara brukar själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in